Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Broodjebrie schreef op 05-05-2023 om 12:18:

[..]

Spam gecheckt?

Ja. En het is niet zo erg natuurlijk maar ik hoop nu wel dat mijn afspraak goed in het systeem staat

Broodjebrie schreef op 05-05-2023 om 13:57:

[..]

Ze adviseren om -1 te kijken omdat de buien snel kunnen ontstaan

O. Nou dat zal ik volgende keer eens proberen. Dank voor de tip 

Herfstappeltaart schreef op 05-05-2023 om 14:24:

[..]

O. Nou dat zal ik volgende keer eens proberen. Dank voor de tip

Graag gedaan

duizel schreef op 05-05-2023 om 14:07:

[..]

Ja. En het is niet zo erg natuurlijk maar ik hoop nu wel dat mijn afspraak goed in het systeem staat

Dat hoop ik ook voor je.

Herfstappeltaart schreef op 05-05-2023 om 13:49:

Aan de buienradar die een periode van minstens een uur helemaal droog aangaf en in dat uur ben ik met de hond gaan lopen en heb drie(!) keiharde, korte buien in mijn nek gehad.

Deze site zou goede verwachtingen voor plotselinge buien moeten geven, althans, dat is het doel: https://rainguru.tudelft.nl/

Kunnen zorgmensen nooit eens bedenken wanneer ze hun mond moeten houden? Ik had een longfunctietest, zegt die mevrouw:: "nou, dat is bij lange na niet zo goed als het zou moeten zijn".  
Nee. Dat voel ik zelf ook wel, maar als je vervolgens niets wil/mag uitleggen moet je zoiets ook niet zeggen. 

Auwereel schreef op 05-05-2023 om 16:30:

[..]

Deze site zou goede verwachtingen voor plotselinge buien moeten geven, althans, dat is het doel: https://rainguru.tudelft.nl/

O dank je!

_Audrey schreef op 05-05-2023 om 17:57:

Kunnen zorgmensen nooit eens bedenken wanneer ze hun mond moeten houden? Ik had een longfunctietest, zegt die mevrouw:: "nou, dat is bij lange na niet zo goed als het zou moeten zijn".
Nee. Dat voel ik zelf ook wel, maar als je vervolgens niets wil/mag uitleggen moet je zoiets ook niet zeggen.

Echt stom ja. Tegen mij heeft een verpleegster een keer gezegd: nououou, misschien volgt er een nader onderzoek van een cardioloog (na een hartfilmpje). Bleek dus totaal niet nodig maar ik was me doodgeschrokken.

Herfstappeltaart schreef op 05-05-2023 om 19:43:

[..]

Echt stom ja. Tegen mij heeft een verpleegster een keer gezegd: nououou, misschien volgt er een nader onderzoek van een cardioloog (na een hartfilmpje). Bleek dus totaal niet nodig maar ik was me doodgeschrokken.

Nou, dat is zeker schrikken! Stomme opmerking ook zeg. 

JtM schreef op 03-05-2023 om 18:13:

[..]

Regendrup, waar woon je? Ik heb een kinderwagen die er nog mooi uit ziet die voor een klein prijsje weg mag heeft een klein mankement wat eenvoudig op te lossen zou moeten zijn. Als je me pb't kan ik je er meer over vertellen als je wil!

Oh wat lief, ik zie deze reactie trouwens nu pas. Sorry voor de late reactie dus!

Maar we hebben een hele mooie gevonden vandaag! Ziet er echt nog als nieuw uit dus ben heel tevreden  

ik erger me aan het zachte geluid bij Nederlandse films. 

Ik heb opeens eczeem boven mijn oog. Nog nooit last gehad van eczeem en geen idee hoe ik er aan kom. 

Bailey26 schreef op 05-05-2023 om 22:41:

Ik heb opeens eczeem boven mijn oog. Nog nooit last gehad van eczeem en geen idee hoe ik er aan kom.

Het kan een allergische reactie op make up zijn, ook al gebruik je het merk al langer.

Is een tip, ik heb er zelf ook last van namelijk. 

Broodjebrie schreef op 05-05-2023 om 21:21:

ik erger me aan het zachte geluid bij Nederlandse films.

niet doof aan het worden?

Layka.12 schreef op 05-05-2023 om 23:55:

[..]

Het kan een allergische reactie op make up zijn, ook al gebruik je het merk al langer.

Is een tip, ik heb er zelf ook last van namelijk.

O bedankt voor de tip. Ik gebruik niet vaak make-up maar heb laatst wel een paar keer bbcreme achter elkaar gebruikt. Misschien dat het dat kan zijn. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.