Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

vrouw92 schreef op 04-05-2023 om 22:19:

[..]

Uiteindelijk geen pakket.. En na reviews te hebben gelezen ben ik benieuwd of het nog goedkomt. Waardeloos bedrijf, want ook geen update over hoe en wat. Ik had dit echt nodig vandaag

Lees dat het een fietskoerier is, daar heb ik paar weken geleden ook over lopen balen...Kwam pas rond 22.30 uur.

Bailey26 schreef op 04-05-2023 om 19:41:

Die vervelende snertkat heeft weer tegen het gordijn bij de achterdeur aan gepist. Altijd als het voorjaar begint dan begint het gepis ook. En het meurt al zo ontiegelijk kattenpis, bah.

Gordijnen wassen met een neutraal wasmiddel, daarna voederbakjes verplaatsen en bij de achterdeur neerzetten

Bailey26 schreef op 04-05-2023 om 19:41:

Die vervelende snertkat heeft weer tegen het gordijn bij de achterdeur aan gepist. Altijd als het voorjaar begint dan begint het gepis ook. En het meurt al zo ontiegelijk kattenpis, bah.

Is die wel gecastreerd? Keep off tegen het gordijn spuiten dan. Te koop bij meeste dierenwinkels.

Yumi schreef op 04-05-2023 om 22:35:

[..]

Gordijnen wassen met een neutraal wasmiddel, daarna voederbakjes verplaatsen en bij de achterdeur neerzetten

Bedankt voor de tip. Gordijn is weer schoon. Voerbakje verplaatsen is helaas niet mogelijk. Ze pist bij de voor en achterdeur. Daarnaast hebben we nog een hondje en peuter rondlopen die de kattenbrokken ook reuze interessant vinden. 

een terugkomende ergernis; aan de hondenbezitters die rustig toe staan te kijken hoe hun fikkie in ons portiek staat te zeiken. Vind ik zo raar… wedden dat ze dat beest wel weg zouden leiden van hun eigen voordeur?

bah, regen. Wanneer wordt het nou eindelijk eens een poosje langer mooi weer en lente...

Doemijdieglazenbol schreef op 05-05-2023 om 11:00:

een terugkomende ergernis; aan de hondenbezitters die rustig toe staan te kijken hoe hun fikkie in ons portiek staat te zeiken. Vind ik zo raar… wedden dat ze dat beest wel weg zouden leiden van hun eigen voordeur?

Smerig! Voor straf eens een voetbalelftal na de derde helft in tegen hun voordeur laten pissen!

ik heb vanochtend ergens een afspraak gemaakt en zou een bevestigingsmail krijgen maar die is er nog steeds niet.

Dat ik 10 minuten geleden een afspraak had maar nog steeds zit te wachten. Ben ik hier niet gewend.

duizel schreef op 05-05-2023 om 11:35:

ik heb vanochtend ergens een afspraak gemaakt en zou een bevestigingsmail krijgen maar die is er nog steeds niet.

Spam gecheckt?

Wat hebben ze een rare maten bij Decathlon. Ik dacht even een nieuw sportvest te gaan halen maar xl zat zo strak dat ik niet kon ademhalen  en bewegen en bij xxxl hingen de mouwen zo ver voorbij mijn handen dat ik net een kind leek in zijn vaders overhemd of zo.
Ik weet dat ik nog zo'n 5 kilo te zwaar ben maar zo is winkelen niet echt motiverend.

Aan de buienradar die een periode van minstens een uur helemaal droog aangaf en in dat uur ben ik met de hond gaan lopen en heb drie(!) keiharde, korte buien in mijn nek gehad.

Herfstappeltaart schreef op 05-05-2023 om 13:49:

Aan de buienradar die een periode van minstens een uur helemaal droog aangaf en in dat uur ben ik met de hond gaan lopen en heb drie(!) keiharde, korte buien in mijn nek gehad.

Heb je op -1 gekeken?

Ik hoop dat ik straks nog een rondje kan, maar vooralsnog plenst het behoorlijk en het onweert.

Broodjebrie schreef op 05-05-2023 om 13:51:

[..]

Heb je op -1 gekeken?

Ik hoop dat ik straks nog een rondje kan, maar vooralsnog plenst het behoorlijk en het onweert.

Ik heb gekeken op 3 uur vooruit

Herfstappeltaart schreef op 05-05-2023 om 13:56:

[..]

Ik heb gekeken op 3 uur vooruit

Ze adviseren om -1 te kijken omdat de buien snel kunnen ontstaan

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.