Huiskamer
MenacingSwan87
30-04-2023 om 21:16
Friezinnetje schreef op 29-04-2023 om 08:03:
[..]
en dan 's avonds wel knikkebollend op de bank he. Grrrr
Daar ben ik expert in... Gister nog een groot deel van Even tot hier gemist omdat ik in slaap gevallen was.. Zo irritant...
FaithfulDuck87
30-04-2023 om 21:45
Aan een één of andere Mitchell aan de Maas op tv. Alleen maar voorstukje gezien, maar mehn, het nodigt niet uit om het programma te zien, zeg maar.. Wat een engnek
Dolfje
30-04-2023 om 22:06
Friezinnetje schreef op 30-04-2023 om 21:45:
Aan een één of andere Mitchell aan de Maas op tv. Alleen maar voorstukje gezien, maar mehn, het nodigt niet uit om het programma te zien, zeg maar.. Wat een engnek
Man zette dat vorige week op, ik werd er gewoon agressief van.
FaithfulDuck87
30-04-2023 om 22:13
Dolfje schreef op 30-04-2023 om 22:06:
[..]
Man zette dat vorige week op, ik werd er gewoon agressief van.
dat werd ik ook al.
TanSwallow86
30-04-2023 om 22:13
ugh, ik zit in een hypo van 1.3 mmol
Heb geen symptomen van een hypo.
Ik gebruik geen sensors meer, ivm gebruik van Ozempic. Sensors en Ozempic worden niet samen vergoed. Dus nu weer alles met vingerprik.
Ook via WhatsApp vernomen dat mijn vader in het ziekenhuis ligt met een lichte hersenbloeding. Waarom kon dat niet via de telefoon. Ik kijk zelden of ik een whatsapp heb, toevallig keek ik er op en zag het
Yumi
01-05-2023 om 10:45
HarleyQuin schreef op 30-04-2023 om 22:13:
ugh, ik zit in een hypo van 1.3 mmol
Heb geen symptomen van een hypo.
Ik gebruik geen sensors meer, ivm gebruik van Ozempic. Sensors en Ozempic worden niet samen vergoed. Dus nu weer alles met vingerprik.
Ook via WhatsApp vernomen dat mijn vader in het ziekenhuis ligt met een lichte hersenbloeding. Waarom kon dat niet via de telefoon. Ik kijk zelden of ik een whatsapp heb, toevallig keek ik er op en zag het
Wat een naar bericht HarleyQuin, hoop dat het snel beter gaat met je vader en dat je zelf snel weer uit die hypo bent. Sterkte!
Ik vind ook dat je dit soort berichten niet mag krijgen via whatsapp, begrijp dat echt niet. Zelf heb ik een paar maanden geleden het overlijden van een naaste gekregen op deze manier, schrok me helemaal naar. Dus ik weet hoe akelig dit is, zoveel vragen en een kil kort berichtje bah.
majorette2005
01-05-2023 om 12:06
Heel ergerlijk zijn al die filters die gebruikt worden bij foto's op fb. Sommige familie en vrienden lijken niet eens op hoe zo werkelijk zijn, lijken allemaal op poppen met die strakke bruine gezichten en onmogelijk grote glinsterende helle ogen , snap niet dat iemand denkt er mooier van te worden.
stokstaart
01-05-2023 om 19:13
Eigenlijk erger ik me er al 4 dagen aan maar 7 dagen terug ben ik aan mijn oor geopereerd. Het was niet heel groot, er moest een groot buisje in want de kleine die er in zat raakte steeds verstopt. Prima, alleen heb ik pijn en heel hard oorsuizen. Eigenlijk al vanaf dag 1 maar de eerste dagen afgedaan als operatiepijn/suizen en ff wennen aan een dikker buisje.
Het gaat alleen steeds meer pijn doen, steken, zeuren, uitstralen naar mijn kaak en naar beneden in mijn hals. Het suizen is sinds gister wel iets minder gelukkig.
Ik belde de poli vandaag tijdens mijn eigen t*r*ngdrukke werkdag. Na 3 pogingen kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn en ineens snapte ik waardoor het me maar steeds niet lukte. Mijn hemel, waar ze deze vandaan hebben gehaald weet ik niet, maar de medewerker verdiend een lintje voor traag werken, traag spreken en domme opmerkingen en vragen. Uit-ein-de-lijk moest ik toch maar langskomen maar een gaatje vinden was ingewikkeld. Ik moet nu ergens deze week op het midden van een werkdag komen en we hebben flink personeelsgebrek in ons eigen ziekenhuis, waarschijnlijk moet er dus een volledig middagprogramma geschrapt worden omdat we dan 2 mensen missen (als ik er wel zou zijn zouden we 1 persoon missen, wat ook eigenlijk al niet kan).
Meerdere ergernissen in mijn te lange verhaal 
Evaluna
01-05-2023 om 19:32
Het leek even wat beter te gaan met de kinderen, en die dagen koester ik hoor, maar het is nu weer drama. Pfff beide zo geïrriteerd en boos.
Treurniet
01-05-2023 om 21:33
Eerst wil de woningbouw alleen isoleren, later ook advies de badkamer ook te renoveren. Vandaag begon de man over verbouwing van de keuken en de wc
SuzyQFive
01-05-2023 om 23:20
Aan al die helicopters die steeds boven Berlijn vliegen. Wat een herrie…
Layka.12
01-05-2023 om 23:48
Yumi schreef op 01-05-2023 om 10:45:
[..]
Wat een naar bericht HarleyQuin, hoop dat het snel beter gaat met je vader en dat je zelf snel weer uit die hypo bent. Sterkte!
Ik vind ook dat je dit soort berichten niet mag krijgen via whatsapp, begrijp dat echt niet. Zelf heb ik een paar maanden geleden het overlijden van een naaste gekregen op deze manier, schrok me helemaal naar. Dus ik weet hoe akelig dit is, zoveel vragen en een kil kort berichtje bah.
Ik herken wat je schrijft Yumi.
Ook ik moest via een app horen dat een lieve naaste was overleden. Was helemaal overstuur, je zit met vragen enz.
Dit zal ik nooit vergeten.
majorette2005
02-05-2023 om 07:56
Layka.12 schreef op 01-05-2023 om 23:48:
[..]
Ik herken wat je schrijft Yumi.
Ook ik moest via een app horen dat een lieve naaste was overleden. Was helemaal overstuur, je zit met vragen enz.
Dit zal ik nooit vergeten.
![]()
Inderdaad heel herkenbaar, laatste overlijden van iemand die dichtbij staat, kregen we via facebook te lezen, echt onbegrijpelijk .
Mama-Inge
02-05-2023 om 09:21
majorette2005 schreef op 02-05-2023 om 07:56:
[..]
Inderdaad heel herkenbaar, laatste overlijden van iemand die dichtbij staat, kregen we via facebook te lezen, echt onbegrijpelijk .
Wij lazen een poosje geleden op Facebook dat schoonvader in het ziekenhuis lag, onbegrijpelijk dat schoonmoeder ons niet gebeld had