Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

MenacingSwan87

MenacingSwan87

29-04-2023 om 08:18

Hier nog een ochtendmens, vanmorgen was niet erg vroeg, 7.14 werd ik wakker en om 07.38 ging ik eruit. 

Ik werd rond 8 uur wakker en bij mij is wakker er meteen uit want val toch niet meer in slaap.
Man slaapt nog. Eigenlijk wil ik me omkleden en naar de sportschool dus hopelijk wordt hij zo wakker.

Wauw… chagrijnige onbeleefde buschaffeuse! Doe ‘ns normaal tegen die jongen! Hij probeert gewoon in te checken met z’n pinpas wat niet lukt. Dat ie gewoon mag gaan zitten is erg aardig, maar zeg dat dan op een nette toon ofzo. En snauw ‘m niet af wanneer hij zegt dat het inchecken niet lukt.

Auwereel schreef op 29-04-2023 om 08:14:

Gisteren heb ik nog een podcast beluisterd over gezonde slaap en slaaphygiëne, dat als je een moeilijke slaper bent, eigenlijk altijd op dezelfde tijd moet gaan slapen en opstaan.
Daar heb ik best wel moeite mee, want volgens mij ben ik meer een ochtendmens dan ik wil toegeven.Man is geen ochtendmens en 's ochtends samen wakker worden is zo fijn. Wakker liggen naast een slapende man is zo ongezellig en vroeger naar bed gaan ook

Ja, dat helpt mij wel voor het inslapen maar niet voor het doorslapen. Ik word gewoon ‘s nachts steeds wakker. Dan slaap ik echt liever 5u goed dan 7u belabberd… 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-04-2023 om 12:49

Aan de buren.  Ze wonen er niet meer, maar huis nog niet verkocht.  Nu moet het gras gemaaid worden, en ik hoor niets anders dan geschreeuw van kind naar ouders, ouders onderling.  Wat heb ik een rust gehad de afgelopen 2 maanden en wat ben ik blij dat ze er nu maar even zijn. Nu nog snel het huis verkopen,  anders komen ze nog terug. 

Mijn achterdeur staat open, nou heeft 1 van de buurtkaters de lievelingsspeelbanaan van mijn kat gestolen

TanSwallow86

TanSwallow86

29-04-2023 om 17:42

ik ben ineens zo moe. Heb broodje shoarma gemaakt. Heb half broodje op, zo'n pita broodje en ik ben gewoon te moe om verder te eten 

Dan bel je de dierenambulance, omdat je een egeltje hebt gevonden met veel teken en zij aanraden dan te bellen. Hang je eerst 25 minuten in de wacht, kreeg wel netjes excuses, het is druk vanavond. Geen probleem, egeltje heb ik met een handdoek in een doos gelegd, hier staat ie niet in de weg.

Komen ze hem 15/20 minuten later ophalen, vraagt de medewerker of ik lang heb moeten wachten. Dus ik vertel dat het wel mee viel, 25 minuten in de wacht en dan de tijd tot hij kwam. Werd ie een beetje boos, hij zei dat het helemaal niet druk was en dat dit pas zijn tweede(!) melding van de avond was. Heel veel respect voor de medewerkers hoor, maar die centrale valt dan weer tegen...

SombraOnline schreef op 29-04-2023 om 21:15:

Dan bel je de dierenambulance, omdat je een egeltje hebt gevonden met veel teken en zij aanraden dan te bellen. Hang je eerst 25 minuten in de wacht, kreeg wel netjes excuses, het is druk vanavond. Geen probleem, egeltje heb ik met een handdoek in een doos gelegd, hier staat ie niet in de weg.

Komen ze hem 15/20 minuten later ophalen, vraagt de medewerker of ik lang heb moeten wachten. Dus ik vertel dat het wel mee viel, 25 minuten in de wacht en dan de tijd tot hij kwam. Werd ie een beetje boos, hij zei dat het helemaal niet druk was en dat dit pas zijn tweede(!) melding van de avond was. Heel veel respect voor de medewerkers hoor, maar die centrale valt dan weer tegen...

Maar is die centrale niet voor meerdere ambulances? Het kan toch in een ander gebied wel drukker zijn?

Schemerlampje schreef op 29-04-2023 om 21:26:

[..]

Maar is die centrale niet voor meerdere ambulances? Het kan toch in een ander gebied wel drukker zijn?

Ik belde de centrale van mijn regio... Kan natuurlijk altijd druk zijn bij de centrale, ongeacht welke.

JtM

JtM

30-04-2023 om 15:23 Topicstarter

Relatie perikelen... 

Aan mijn man die vrijdag zei dat hij het saai vond dat er de hele dag niemand was al de hele week (Ik heb 45 uur gewerkt,  hij werkt grotendeels thuis) dus ik heb  vandaag op mijn enige vrije dag niet met  een  vriendin afgesproken om  naar een tuincentrum te gaan want dan zou ik alweer uren weg zijn,  da's ongezellig.  Ik heb vandaag in totaal anderhalf uur met de hond gewandeld (hij had mee  kunnen gaan maar hij heeft mannenhooikoorts, dus da's supererg), de weekboodschappen gedaan want vanaf morgen moet ik  weer de hele week werken (hij had mee kunnen gaan maar hij had al iets anders, geen zin),  en ik heb het huis schoongemaakt (had hij ook in de afgelopen week kunnen doen zodat we nu iets leuks konden gaan doen, maar zó saai vond  hij het nu ook weer niet in zijn uppie). 

Hij heeft het ook druk gehad vandaag , dat moet ik eerlijk toegeven.  Hij heeft een hele race van de formule 1 gekeken en boven achter zijn computer gezeten. Hij is nu zo moe dat ik denk dat zijn kont in slaap gevallen is van het zitten.  Ik heb nét de stofzuiger opgeruimd en nog even de wc schoongemaakt en toen kwam hij beneden.  Hij lijkt  op mijn broer die vroeger als we moesten afwassen net heul nodig naar de wc moest...

Volgende week ben ik het hele weekend vrij.  Ik ga eens wat leuke dingen plannen...

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

30-04-2023 om 19:32

Aan mijn lekke neus. Gisteravond ineens een loopneus. 

Aan die mug die mij op mijn oorschelp, achter mijn oor en in mijn knie heeft gestoken 😡

Ik haat mijn brein  heb ik eindelijk een lieve diëtiste gevonden die mij wil begeleiden. Krijg ik allemaal onzekere spook gedachten. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.