Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SuzyQFive schreef op 26-04-2023 om 21:40:

[..]

Wel een goed idee om woensdag op de terugweg van Berlijn even boodschappen mee te nemen.

Maar let er wel op dat niet alles goedkoper is daar.

de familieapp. 1 foto van jullie koningsdag vind ik nog wel leuk. Ik hoef geen 6 foto's van jullie spijkerpoepend kind van alle kanten gefotografeerd. 

Ik ben zo moe en ik zou vanalles willen, maar pfff weet niet waar ik het vandaan moet halen.

Evaluna schreef op 27-04-2023 om 13:59:

Ik ben zo moe en ik zou vanalles willen, maar pfff weet niet waar ik het vandaan moet halen.

Ik heb geen hekel aan schoonmaken op zich maar wel dat je iedere week wéér aan de bak moet..

Vorig week extra grondig schoongemaakt omdat mijn schoonouders kwamen en het is nu wéér vies. Zucht!

Nooit kan ik de schoenen aan die ik leuk vind
Met wijdte H en steunzolen.

MenacingSwan87

MenacingSwan87

28-04-2023 om 22:20

Ik ergerde me vandaag aan alles en iedereen, zonder rede en ik hoef ook niet ongesteld te worden, ben gewoon chagrijnig 

Broodjebrie schreef op 27-04-2023 om 08:49:

[..]

Maar let er wel op dat niet alles goedkoper is daar.

We gaan wel vaker naar dld boodschappen doen 👍🏻. Maar dan zijn we er sowieso 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-04-2023 om 07:53

Dat ik altijd zo vroeg wakker ben. 

Friezinnetje schreef op 29-04-2023 om 07:53:

Dat ik altijd zo vroeg wakker ben.

. Daar heb ik ook last van. Ik ben vrij vandaag, geen oppasdag, sporten of andere afspraken in de ochtend en toch "plop" om zeven uur de ogen open en dan mag ik blij zijn dat het geen zes uur is.....

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

29-04-2023 om 07:57

ik meld me ook als niet-uitslaper. Was pas om 6:45 wakker vandaag, laat voor mijn doen.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-04-2023 om 08:03

Herfstappeltaart schreef op 29-04-2023 om 07:55:

[..]

. Daar heb ik ook last van. Ik ben vrij vandaag, geen oppasdag, sporten of andere afspraken in de ochtend en toch "plop" om zeven uur de ogen open en dan mag ik blij zijn dat het geen zes uur is.....

en dan 's avonds wel knikkebollend op de bank he. Grrrr

Friezinnetje schreef op 29-04-2023 om 08:03:

[..]

en dan 's avonds wel knikkebollend op de bank he. Grrrr

Heeeeel herkenbaar 

Gisteren heb ik nog een podcast beluisterd over gezonde slaap en slaaphygiëne, dat als je een moeilijke slaper bent, eigenlijk altijd op dezelfde tijd moet gaan slapen en opstaan.
Daar heb ik best wel moeite mee, want volgens mij ben ik meer een ochtendmens dan ik wil toegeven.Man is geen ochtendmens en 's ochtends samen wakker worden is zo fijn. Wakker liggen naast een slapende man is zo ongezellig en vroeger naar bed gaan ook 

hier ook vroeg wakker.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.