Huiskamer
Dolfje
26-04-2023 om 08:26
Dat ik zo stom ben geweest ( vergeten) vandaag vrij te pakken en ik wil het liefst heel hard brullen. Vandaag is nl de verjaardag van iemand die er al even niet meer is en ik moet echt de tot 18:00 uur werken.
MenacingSwan87
26-04-2023 om 08:26
HarleyQuin schreef op 25-04-2023 om 23:36:
Alle reclames voor Moederdag.
Kan ik nu even niet hebben.
Al deden we nooit aan moederdag, naar toch, het snijd even diep
Treurniet
26-04-2023 om 09:40
Dolfje schreef op 26-04-2023 om 08:26:
Dat ik zo stom ben geweest ( vergeten) vandaag vrij te pakken en ik wil het liefst heel hard brullen. Vandaag is nl de verjaardag van iemand die er al even niet meer is en ik moet echt de tot 18:00 uur werken.
Netherfield
26-04-2023 om 09:51
Man belde, wat is mijn pincode ook alweer? Zucht... Betalen met je telefoon is niet handig als je soms toch je pas nodig hebt!
Yumi
26-04-2023 om 12:56
Aan vriendin die nooit op tijd is, 12.15 uur afgesproken en ze is er weer niet. Geen zin meer om nog ergens iets te zoeken om te gaan lunchen
Maar misselijk van de honger....
Bakblik
26-04-2023 om 13:53
Aan het streekziekenhuis hier dat heel succesvol ontzettend zijn best doet om het mensen onmogelijk te maken om een afspraak te maken.
Als mijn medicatie bijna op is moet ik voor de jaarlijkse controle voor mijn chronische ziekte naar de poli. Ik heb nog voorraad voor royaal 2 maanden dus ik dacht eens te bellen voor een afspraak, met gemiddeld 6 weken wachttijd heeft de dokter mij dan gezien voordat mijn pillen op zijn.
- Als ik bel zegt het bandje dat ik afspraken moet maken via mijn streekziekenhuis.nl. Ik inloggen met digiD, kan ik alleen afspraken maken bij poli K, poli N kan ik niet kiezen.
- Als ik 2x heb geprobeerd op de andere poli terecht te komen verschijnt een pop-up met een telefoon nummer dat ik moet bellen als het digitaal niet lukt.
- Blijft u aan de lijn er zijn nog 4 wachtenden voor u
- Als ik eindelijk een medewerker spreek weet zij te vertellen dat ik digitaal nog geen afspraak kan maken, omdat dat venster voor u nog niet is opengesteld. U wordt pas in september verwacht door de arts en kort daarvoor gaat het afsprakenvenster voor u open.
- Mijn medicatie nadert zijn einde, wat moet ik dan doen?
- Inloggen op mijn streekziekenhuis.nl en daar op herhaalrecepten klikken Goedemorgen! En de verbinding wordt verbroken
- Als ik opnieuw inlog en op herhaalrecepten klik komt er vanalles in beeld dat ooit in het ziekenhuis is voorgeschreven maar niet de medicatie die ik nodig heb (pammetjes)
- Opnieuw bellen, 4 wachtenden voor me
- Als ik eindelijk (gelukkig dezelfde persoon van een half uur eerder) iemand aan de telefoon heb gaat ze spitten in mijn dossier en eindelijk (ik heb dan al 3x voorgelezen wat er op de verpakking staat) vindt zij wat ik wil hebben.
- Dat kan ik niet zomaar voor u verlengen mevrouw, dit valt onder de opiumwet en daar moet de dokter goedkeuring voor geven!
- Kan jij dat regelen of moet ik daarvoor langskomen?
- Ik ga het proberen mevrouw, als ik niet meer van mij laat horen dan ligt het medicijn met 4 dagen bij uw apotheek. Als u langs moet komen dan krijgt u een mail en kunt u via die link een afspraak maken op mijn streekziekenhuis.nl.
Na ruim anderhalf uur ploeteren eerst maar eens een boterham gesmeerd.
Nu eindelijk beginnen aan het ophangen van de was die al dik een uur geleden klaar was.
Lollypopje
26-04-2023 om 17:17
Dat de spamfilter van Hotmail weer van het padje is en mijn gewone mailbox weer volstroomt met rare spam.
Yumi
26-04-2023 om 18:55
Goh Baklik, wat een ramp is dat ziekenhuis
Ik zou jou bovenstaande verhaal in een mailtje aan het ziekhuis sturen, want dit is echt waardeloos. Ik hoop dat je niks meer hoort en de medicijnen gewoon komen!
Bakblik
26-04-2023 om 19:03
Yumi schreef op 26-04-2023 om 18:55:
Goh Baklik, wat een ramp is dat ziekenhuis
![]()
Ik zou jou bovenstaande verhaal in een mailtje aan het ziekhuis sturen, want dit is echt waardeloos. Ik hoop dat je niks meer hoort en de medicijnen gewoon komen!
Het zijn de kinderziektes van het nieuwe computersysteem denk ik. Dat mijnstreekziekenhuis.nl is pas kortgeleden ingevoerd. Vorig jaar kon ik nog gewoon bellen voor een afspraak. December was dat.
Ik geef ze nog even de kans. Ik woon met zo'n software-developer voor grote machines in huis en weet hoe moeilijk het is om het echt goed te krijgen. Iets klantvriendelijker had wel gemogen maar dat hangt ook af van wie je aan de telefoon krijgt.
Ik heb vanmiddag niks meer gehoord dus ik hoop dat het medicijn gewoon komt.
_Audrey
26-04-2023 om 20:09
Ik was vandaag in Duitsland en daar meteen maar even boodschappen gedaan. Wat is (bijna) alles goedkoop daar!
Nu erger ik me nog harder aan de idiote prijzen hier in de supermarkt
Bakblik
26-04-2023 om 20:27
_Audrey schreef op 26-04-2023 om 20:09:
Ik was vandaag in Duitsland en daar meteen maar even boodschappen gedaan. Wat is (bijna) alles goedkoop daar!
Nu erger ik me nog harder aan de idiote prijzen hier in de supermarkt![]()
Zo jammer dat ik meer dan 350 km moet rijden voordat ik boodschappen heb gedaan in Duitsland en weer thuis ben. Het zou welkom zijn!
PerfumedAlpaca84
26-04-2023 om 20:55
Lollypopje schreef op 26-04-2023 om 17:17:
Dat de spamfilter van Hotmail weer van het padje is en mijn gewone mailbox weer volstroomt met rare spam.
Ah, ik ben niet de enige die er last van heeft.
SuzyQFive
26-04-2023 om 21:40
_Audrey schreef op 26-04-2023 om 20:09:
Nu erger ik me nog harder aan de idiote prijzen hier in de supermarkt![]()
Wel een goed idee om woensdag op de terugweg van Berlijn even boodschappen mee te nemen.
Yumi
26-04-2023 om 22:21
Bakblik schreef op 26-04-2023 om 19:03:
[..]
Het zijn de kinderziektes van het nieuwe computersysteem denk ik. Dat mijnstreekziekenhuis.nl is pas kortgeleden ingevoerd. Vorig jaar kon ik nog gewoon bellen voor een afspraak. December was dat.
Ik geef ze nog even de kans. Ik woon met zo'n software-developer voor grote machines in huis en weet hoe moeilijk het is om het echt goed te krijgen. Iets klantvriendelijker had wel gemogen maar dat hangt ook af van wie je aan de telefoon krijgt.
Ik heb vanmiddag niks meer gehoord dus ik hoop dat het medicijn gewoon komt.
Ik hoop met je mee, 
Netherfield
26-04-2023 om 23:54
Tjonge, als ik later oud ben en mijn kinderen willen iets, dan ga ik net zo treuzelen als zij nu. Mijn god zeg. Ik breng mijn oudste naar bed, want haar hooggevoelige zelf kan dat niet alleen. Best. Maar ga dan niet zeggen dat je zo graag wil slapen en vervolgens mij nog van alles wil laten zien en doen en treuzelen. En boos worden is geen optie want dan duurt het nog langer. Mèn…