Huiskamer
MenacingSwan87
22-04-2023 om 17:54
Aan alle nagelsalons, was donderdag weer bij een nieuwe voor Shellack en er gaan nu al nagels kapot. Ik ben er klaar mee, ik er geen geld meer aan verspillen. (Ok ik weet 1 goede maar daar is de sfeer niet fijn en zijn de eigenaressen 2 chagerijnen...)
SuzyQFive
22-04-2023 om 18:02
stokstaart schreef op 22-04-2023 om 17:12:
Ach Suzy wat rot
![]()
Ik wilde ventileren over mijn eigen relatie ellende maar dat van mij is nog pril en minder in elkaar verweven dan dat van jou. Veel sterkte.
Ga gerust je gang hoor 😅. Dat van mij is echt niet erger of belangrijker hoor.
SuzyQFive
22-04-2023 om 18:05
stokstaart schreef op 22-04-2023 om 17:35:
Ja, en nu twijfel ik aan alles. Was de vakantie wel echt zo leuk, zijn de lieve woorden wat ze tot gisteravond me vertelde wel waar. Enzenz.. idunno. En dan ook de twijfel of ik iets fout gedaan heb en wat dan en dergelijk. (ze zegt dat het niet aan mij ligt "it's me, not you" maar toch)
Nou, dat vind ik toch echt heel naar voor je
lientje69
22-04-2023 om 18:10
SuzyQFive schreef op 22-04-2023 om 09:31:
Vriend en ik hadden het over huizen. Hij zit al een hele poos te kijken naar huurwoningen met meer slaapkamers nu zijn kinderen allemaal puber zijn. Uiteindelijk besluit ie om toch niet te gaan verhuizen en zegt iets als dat ie daar dan ‘altijd’ blijft wonen. Dus ik zeg: nou ja, tot we gaan samenwonen als de kids de deur uit zijn. Oh zegt ie, dat ben ik helemaal niet van plan hoor. Whut?!
Jij denkt dat ik de rest van mijn leven uit een koffer ga leven? Dacht het niet. Terwijl hij zelf diegene was die per se direct in het begin van onze relatie wilde gaan samenwonen. We moesten weer ieder apart gaan wonen nadat zijn kinderen permanent bij ons kwamen wonen omdat zijn ex iets strafbaars had gedaan. Ik heb toen getwijfeld om op die manier te gaan leven. Hij had toen mooie woordjes over de toekomst enz.
Omdat hij zijn kinderen vrijwel altijd heeft (1x 2wk een weekendregeling met moeder) kan hij natuurlijk hier niet zoveel zijn, wat begrijpelijk is. Dus ben ik daar als mijn kinderen bij hun vader zijn. Af en toe komen ze met z’n allen hier. Twee jaar terug hebben we afgesproken dat we wel ook in zijn kinderloze weekend hier zijn. Dus nu is hij 1x in de maand een weekend hier en ga ik daarna met hem mee naar zijn huis voor de rest van de week. Heel af en toe blijf ik thuis als er veel andere activiteiten zijn waarbij het handiger is als ik in de stad blijf. Dan krijg ik een dikke pruilkop van hem.
Nu voelt het voor mij alsof ik niet goed genoeg ben. Ik richt verdorie mijn hele leven zo in omdat hij met zijn kinderen in een verrotte situatie zit. Ik heb veel geld verloren door die situatie en ik ben steeds diegene die flexibel moet zijn en moet buigen. Elke keer is er wel iets daar. Na zo’n uitspraak weet ik niet of ik zo wel verder wil. Ik dacht dat we samen aan een toekomst werkten maar in feite voel ik me vooral aan het lijntje gehouden.
Oei...dat is wel heel pijnlijk Suzy
lientje69
22-04-2023 om 18:12
stokstaart schreef op 22-04-2023 om 17:31:
[..]
Serieus vanuit het niks heeft ze er vanmiddag een "ik twijfel soms" bom gelegd. Ik zit dus alleen thuis ipv de plannen die we samen hadden voor vanavond.
![]()
Broodjebrie
22-04-2023 om 18:13
stokstaart schreef op 22-04-2023 om 17:53:
tja, ik weet het ook niet goed. Ik ben heel verdrietig en weet ook niet goed wat nu.
Ach lieverd...
SuzyQFive
22-04-2023 om 18:14
Dank jullie wel 😘.
Ik ga zeker nog een moment zoeken om erover te praten maar we hebben beide onze kinderen deze week dus dat is zeker niet geschikt en als zij naar hun andere ouder zijn gaan wij een paar dagen weg. Dat vind ik ook niet zo geschikt.
Hij zit momenteel thuis omdat het niet zo lekker gaat. Heeft ook vaak conflicten op zijn werk (waar ie ook werkt). Hij heeft wat trauma’s aan het hele gedoe met zijn ex overgehouden en van een ongeluk maar stelt steeds therapie uit want geen zin in….
Verder is het een lieverd hoor maar hij maakt er af en toe wel een zootje van.
Dolfje
22-04-2023 om 18:24
stokstaart schreef op 22-04-2023 om 17:53:
tja, ik weet het ook niet goed. Ik ben heel verdrietig en weet ook niet goed wat nu.
Dolfje
22-04-2023 om 18:27
Bij alle relatieperikelen vergeleken is het natuurlijk onzin om er over te klagen maar echt wtf is dat nu weer met die regen??? We zaten ergens te borrelen en zijn op de fiets dus zijn maar een volgend proeflokaal in gegaan. Noodgedwongen dus nog een te duur biertje in de horeca drinken dat begrijpen jullie 
MenacingSwan87
22-04-2023 om 19:08
He wat een liefdesdrama's allemaal!
voor Suzy en stokstaart! Dat nagelgezeik van mij gaat dan weer nergens over...
Zilver_gray
22-04-2023 om 20:27
stokstaart schreef op 22-04-2023 om 17:31:
[..]
Serieus vanuit het niks heeft ze er vanmiddag een "ik twijfel soms" bom gelegd. Ik zit dus alleen thuis ipv de plannen die we samen hadden voor vanavond.
![]()
Neee! Dat meen je niet stokstaart!
HAHA!wait..what
22-04-2023 om 21:05
Awhh Suzy en Stokstaart
Hopelijk komen jullie beide er goed uit met jullie vriend(in) 😘
stokstaart
22-04-2023 om 21:12
ik lig al vanaf 19u in bed met zware hoofdpijn door alle emoties. Ze appte me een uur geleden vanaf de verjaardag dat ze me mist.
Ik mis haar uiteraard ook.
Gelukkig heb ik vanmiddag wel gezegd dat ik niet het aantrekken en afstoten spelletje ga doen dus ben heel benieuwd naar wat dit gaat aflopen. Ik begrijp het allemaal nog steeds totaal niet. Net paracetamol genomen, hopelijk zalt de hoofdpijn wat