Huiskamer
stokstaart
21-04-2023 om 15:21
Dat we nog 1 kaartje nodig hebben voor vanavond en ik de hele dag al mijn telefoon onder mijn neus heb met het geluid van ticketswab aan, scherm ontgrendeld en aan zodat als er een pop-up komt ik direct kan reageren. En nog ben ik continu te laat; er is al iemand aan het afrekenen. Hoe Dan!!
Dolfje
21-04-2023 om 16:36
Koettie schreef op 21-04-2023 om 16:18:
Mensen die op luidspreker of videobellen in de trein. 😑🤨
Ja snap ik ook nooit.
Poezie
21-04-2023 om 16:40
Ik kom er net achter dat ze hier op het werk meestal drie tijdelijke contracten aanbieden totdat ze een vaste geven. Dit is mijn tweede jaar, maar mooi dat ik aan het eind van het jaar een derde tijdelijk contract niet accepteer. Er is werk zat, dan ga ik ergens anders wel op een jaarcontract verder.
Broodjebrie
21-04-2023 om 17:40
Dolfje schreef op 21-04-2023 om 16:36:
[..]
Ja snap ik ook nooit.
Ik ook niet
Dolfje
21-04-2023 om 20:02
lientje69 schreef op 21-04-2023 om 19:35:
Dat ik net met mijn vinger tussen de deur zat. Hoe dan? Zo stom weer
Au!
Treurniet
21-04-2023 om 21:31
sinds de overgang heb ik 1 flink gescheurde nagel, 1 nagelriemontsking en twee nagels die constant lijken te splijten
duizel
22-04-2023 om 05:48
pijn in mijn enkel. Kwam vandaag spontaan opzetten en nu steeds erger. Ik lig er wakker van.
SuzyQFive
22-04-2023 om 09:31
Vriend en ik hadden het over huizen. Hij zit al een hele poos te kijken naar huurwoningen met meer slaapkamers nu zijn kinderen allemaal puber zijn. Uiteindelijk besluit ie om toch niet te gaan verhuizen en zegt iets als dat ie daar dan ‘altijd’ blijft wonen. Dus ik zeg: nou ja, tot we gaan samenwonen als de kids de deur uit zijn. Oh zegt ie, dat ben ik helemaal niet van plan hoor. Whut?!
Jij denkt dat ik de rest van mijn leven uit een koffer ga leven? Dacht het niet. Terwijl hij zelf diegene was die per se direct in het begin van onze relatie wilde gaan samenwonen. We moesten weer ieder apart gaan wonen nadat zijn kinderen permanent bij ons kwamen wonen omdat zijn ex iets strafbaars had gedaan. Ik heb toen getwijfeld om op die manier te gaan leven. Hij had toen mooie woordjes over de toekomst enz.
Omdat hij zijn kinderen vrijwel altijd heeft (1x 2wk een weekendregeling met moeder) kan hij natuurlijk hier niet zoveel zijn, wat begrijpelijk is. Dus ben ik daar als mijn kinderen bij hun vader zijn. Af en toe komen ze met z’n allen hier. Twee jaar terug hebben we afgesproken dat we wel ook in zijn kinderloze weekend hier zijn. Dus nu is hij 1x in de maand een weekend hier en ga ik daarna met hem mee naar zijn huis voor de rest van de week. Heel af en toe blijf ik thuis als er veel andere activiteiten zijn waarbij het handiger is als ik in de stad blijf. Dan krijg ik een dikke pruilkop van hem.
Nu voelt het voor mij alsof ik niet goed genoeg ben. Ik richt verdorie mijn hele leven zo in omdat hij met zijn kinderen in een verrotte situatie zit. Ik heb veel geld verloren door die situatie en ik ben steeds diegene die flexibel moet zijn en moet buigen. Elke keer is er wel iets daar. Na zo’n uitspraak weet ik niet of ik zo wel verder wil. Ik dacht dat we samen aan een toekomst werkten maar in feite voel ik me vooral aan het lijntje gehouden.
Yumi
22-04-2023 om 10:38
Suzy, geërgerd lijkt mij zacht uitgedrukt, als ik jou verhaal lees... daar gaat je toekomst beeld 
Auwereel
22-04-2023 om 10:55
Suzy, heb je al gevraagd waarom hij dat opeens zo zegt? Is hij het huizenkijken helemaal zat dat hij dat zo opeens zegt, of ziet hij de toekomst opeens anders voor zich?