Huiskamer
Netherfield
20-04-2023 om 09:53
SombraOnline schreef op 19-04-2023 om 15:51:
Ik heb gereageerd op een vacature van Rabobank, klantenservice particulieren. Moet ik een motivatie gaan schrijven waarom ik bij Rabobank zou willen werken en bijvoorbeeld niet bij ING.
Waarom is solliciteren zo moeilijk?! Het lijkt wel alsof ik een heel epistel moet gaan schrijven.
Ik help je even:
Redenen waarom wel Rabobank:
Rabobank is een coöperatie met leden die inspraak hebben, dus het wordt gedragen door de klanten. Geen ivoren toren maar meer down to earth.
Rabobank sponsort veel sportclubs in de buurt, dus de lokale zwemvereniging en meer van dat soort zaken.
Dit maakt de Rabobank sociaal, toegankelijk en van de mensen. Dat is een plek waar jij je goed bij voelt en wat je graag wil uitdragen in je werk. Dat is iets wat je mist bij de andere grootbanken.
SombraOnline
20-04-2023 om 11:51
Netherfield schreef op 20-04-2023 om 09:53:
[..]
Ik help je even:
Redenen waarom wel Rabobank:Rabobank is een coöperatie met leden die inspraak hebben, dus het wordt gedragen door de klanten. Geen ivoren toren maar meer down to earth.
Rabobank sponsort veel sportclubs in de buurt, dus de lokale zwemvereniging en meer van dat soort zaken.
Dit maakt de Rabobank sociaal, toegankelijk en van de mensen. Dat is een plek waar jij je goed bij voelt en wat je graag wil uitdragen in je werk. Dat is iets wat je mist bij de andere grootbanken.
Ik had al een stuk geschreven, maar dit helpt nog meer. Dankjewel!
Zilver_gray
20-04-2023 om 12:37
Netherfield schreef op 20-04-2023 om 09:53:
[..]
Ik help je even:
Redenen waarom wel Rabobank:Rabobank is een coöperatie met leden die inspraak hebben, dus het wordt gedragen door de klanten. Geen ivoren toren maar meer down to earth.
Wauw wat goed Netherfield!
_Audrey
20-04-2023 om 13:09
ik erger me rot dat mijn medicijnen nu alweer niet leverbaar zijn!
Vorige keer heb ik twee weken moeten wachten op een levering en heeft de apotheek stad en land afgebeld om wat te vinden voor me. Echt niet normaal.
Schemerlampje
20-04-2023 om 13:45
_Audrey schreef op 20-04-2023 om 13:09:
ik erger me rot dat mijn medicijnen nu alweer niet leverbaar zijn!
Vorige keer heb ik twee weken moeten wachten op een levering en heeft de apotheek stad en land afgebeld om wat te vinden voor me. Echt niet normaal.
Heb je nog wel wat op voorraad? Wij bestellen medicijnen voor dochter tegenwoordig als ze halverwege de hoeveelheid is. Maar zij overleeft het ook niet zonder medicatie. Twee/drie jaar geleden waren er ook wat leveringsproblemen, maar dat heeft voor haar daardoor gelukkig geen probleem opgeleverd.
Evaluna
20-04-2023 om 13:48
Ik heb me vanmorgen geërgerd aan schoenen kopen. Vond er niet echt iets leuks tussen zitten. Veel dikke zolen, veel pastel tinten, veel wit, vind dat echt niet leuk.
Wilde wel goede schoenen hebben en heb moeilijke voeten, dus ben op (te) dure Ecco uitgekomen. Die ook nog eens een beetje schuiven bij de hiel. Ik heb ze maar meegenomen, ik kan ze nog terugbrengen en anders heb ik toch schoenen.
Pfff weet nu weer waarom ik al 2 winters op deze schoenen loop.
_Audrey
20-04-2023 om 14:00
Schemerlampje schreef op 20-04-2023 om 13:45:
[..]
Heb je nog wel wat op voorraad? Wij bestellen medicijnen voor dochter tegenwoordig als ze halverwege de hoeveelheid is. Maar zij overleeft het ook niet zonder medicatie. Twee/drie jaar geleden waren er ook wat leveringsproblemen, maar dat heeft voor haar daardoor gelukkig geen probleem opgeleverd.
Halverwege ga ik vanaf nu ook maar doen, dit is wel een goed idee! Ik deed nu telkens als ik nog voor 1 a 2 weken heb, maar dat is dus duidelijk niet genoeg speling.
Ik zal er niet dood aan gaan, maar krijg wel zware afkickverschijnselen als ik zomaar stop met deze medicijnen, dat mag helemaal niet.
Netherfield
20-04-2023 om 14:38
Zilver_gray schreef op 20-04-2023 om 12:37:
[..]
Wauw wat goed Netherfield!
![]()
Iemand was mij gisteren aan het vertellen hoe goed de rabobank was met ondersteunen sport. Nu hopen dat het helpt bij de sollicitatie!
Blauwevis
20-04-2023 om 15:23
Hier ook weer een ergenis over medicatie, 2 verschillende soorten besteld, de ene kon ik ophalen maar de ander niet want ik had nog een voorraad voor 10 dagen.. ik slik dat spul juist omdat het zo'n chaos in mijn hoofd is dus ik was blij dat ik er aan dacht om die ook direct te bestellen. Nu moet ik er weer goed aan denken om over een paar dagen ze opnieuw te bestellen. Ik blijf heen en weer aan het fietsen.
Yumi
20-04-2023 om 15:42
Aan luidruchtige gasten in de thermen, kom op zeg ik kom daar voor m'n rust
Schemerlampje
20-04-2023 om 15:59
Net een jongen van de postcodeloterij die mij een gratis goededoelenagenda aanbiedt, omdat wij donateur zijn van één van hun goede doelen. Die mocht ik sowieso hebben zei hij. Vervolgens biedt hij me ook een gratis lot aan. Ik zeg dat ik die niet hoef, want daar zit altijd weer gedoe aan vast dat je weer moet opzeggen enzo. Dat vond hij maar raar en had hij nog nooit gehoord… en wil daar een hele discussie over aangaan. Ik geef aan dat ik het toch niet wil. Zegt hij: “ dan ga ik een deur verder, maar dan wil ik wel die agenda terug..”
FaithfulDuck87
20-04-2023 om 16:37
Schemerlampje schreef op 20-04-2023 om 15:59:
Net een jongen van de postcodeloterij die mij een gratis goededoelenagenda aanbiedt, omdat wij donateur zijn van één van hun goede doelen. Die mocht ik sowieso hebben zei hij. Vervolgens biedt hij me ook een gratis lot aan. Ik zeg dat ik die niet hoef, want daar zit altijd weer gedoe aan vast dat je weer moet opzeggen enzo. Dat vond hij maar raar en had hij nog nooit gehoord… en wil daar een hele discussie over aangaan. Ik geef aan dat ik het toch niet wil. Zegt hij: “ dan ga ik een deur verder, maar dan wil ik wel die agenda terug..”
had die van mij de rest van mijn abonnement ook op mogen zeggen
Schemerlampje
20-04-2023 om 16:46
Friezinnetje schreef op 20-04-2023 om 16:37:
[..]
had die van mij de rest van mijn abonnement ook op mogen zeggen
Wij hebben geen abonnement op de postcodeloterij, maar zijn donateur van het diabetesfonds. Dat is één van de goede doelen van de postcodeloterij.
SombraOnline
20-04-2023 om 16:46
Netherfield schreef op 20-04-2023 om 14:38:
[..]
Iemand was mij gisteren aan het vertellen hoe goed de rabobank was met ondersteunen sport. Nu hopen dat het helpt bij de sollicitatie!
Jazeker! Het gesprek (nu nog met Randstad) is heel goed verlopen, hij vond dat ik goed de visie van Rabobank met mijn eigen visie kon verbinden. Dus sowieso hartelijk bedankt!
Eigenlijk wel een beetje belachelijk hoeveel moeite je moet doen voor een klantenservice baan, maar ik kan via Randstad wel WFT’s gaan halen als ik word aangenomen. Alleen maar mooi.