Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

hoi,
Wij hadden ook last van 'rare' geluiden . Alleen dan op zolder , net onder het kantelraam.  In de spouwmuur.

Er bleek een wespennest  te zitten . Deze waren in de wintermaanden stil. Maar bij stijging van de temperaturen buiten werden ze luidruchtig .

Ik heb het vorig jaar gehoord van augustus tot begin januari dit jaar kan dat met insecten? Het was toen al best koud geweest.

hey meis,
Heel eerlijk , ik weet het niet.
Misschien een ongediertebestrijder bellen? 
Mailen is voor het geluid uit te leggen ingewikkelder?
Iig succes geluiden horen die niet te plaatsen zijn kan zeer frustrerend zijn/worden 

Man heeft net buiten gekeken en we denken echt dat het met de wind te maken heeft dat het hout ergens los zit en dat het daaronder waait of zo. Maar ik wacht af wat de VvE zegt. 
Wonen in een appartement maar als het een gewoon huis was geweest had ik dat hout er al lang af gesloopt om te kijken of het daaraan ligt.

Waarom kan kind niet gewoon op tijd met zijn huiswerk beginnen 
Steeds weer alles tot het laatste moment laten liggen, ondanks dat we hem er meerdere malen aan herinneren 
En nu is hij boos op alls en iedereen, want het is zo veel

Nieuwe ergernis. Er staat hier voor het raam  een auto met een dakraampje open en nu gaat om de minuut of zo het alarm af… nou ja hoor ik het geluid even niet maar hoop niet dat dit uren doorgaat…

Ik werd gek van de automatische zonwering op mijn werk. Naar beneden, half uurtje later weer naar boven, kwartiertje later weer naar beneden, 10 minuten later weer naar boven. Meestal gebeurt dat bij harde wind, maar dat was er vandaag niet. Wel felle zon.

Dolfje schreef op 19-04-2023 om 19:59:

Nieuwe ergernis. Er staat hier voor het raam een auto met een dakraampje open en nu gaat om de minuut of zo het alarm af… nou ja hoor ik het geluid even niet maar hoop niet dat dit uren doorgaat…

Ben je mooi klaar mee, onbekend irritant geluid dat gemaskeerd wordt door bekend maar veel irritanter geluid!

Auwereel schreef op 19-04-2023 om 20:18:

Ik werd gek van de automatische zonwering op mijn werk. Naar beneden, half uurtje later weer naar boven, kwartiertje later weer naar beneden, 10 minuten later weer naar boven. Meestal gebeurt dat bij harde wind, maar dat was er vandaag niet. Wel felle zon.

Dat deed die bij mij op het werk ook.. alleen is die helemaal niet automatisch en er zat ook niemand stiekem aan de knop, heel vreemd.

Auwereel schreef op 19-04-2023 om 20:20:

[..]

Ben je mooi klaar mee, onbekend irritant geluid dat gemaskeerd wordt door bekend maar veel irritanter geluid!

Auto is gelukkig uit, en nu staat de tv aan dus hoor ik onbekend geluid gelukkig amper. Gelukkig hoor ik het in de slaapkamer niet. Dat zou pas erg vervelend zijn..

Auwereel schreef op 19-04-2023 om 20:18:

Hier hele dag zon maar wel harde wind. En wij zijn een school en dat van de zonwering is heel herkenbaar en poepirritant idd. 

wordt niet gewoon tijd voor een exorcist Dolf 😜

ben dit weer echt zat...., waarom moet het iedere keer waaien wanneer de zon schijnt.... ga ergens anders waaien verdomme

Het feit dat mensen niks van mij aan willen nemen. Ja, ik werk er ook pas 5 maanden, en ja, jij hebt misschien meer ervaring in het vak.. maar ik bedoel het alleen maar goed hè. Ik zeg geen domme dingen (vind ik zelf dan in ieder geval)..

Rogue schreef op 19-04-2023 om 21:48:

ben dit weer echt zat...., waarom moet het iedere keer waaien wanneer de zon schijnt.... ga ergens anders waaien verdomme

Rogue schreef op 19-04-2023 om 21:48:

Ken je er een? Stuur maar langs 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.