Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Herfstappeltaart schreef op 18-04-2023 om 18:44:

[..]

Een dromenvanger hoor je toch niet? Je bedoelt een windgong denk ik.

Ja klopt, die bedoel ik.

Is er een manier dat je het geluid kan opnemen en ergens op internet kan zetten zodat we het kunnen horen?

Netherfield schreef op 18-04-2023 om 23:00:

Is er een manier dat je het geluid kan opnemen en ergens op internet kan zetten zodat we het kunnen horen?

Ik heb het de vorige keer opgenomen maar daar is het net te laag zacht voor.

Ik heb het weer gemeld bij de VvE. 

Dolfje schreef op 19-04-2023 om 07:12:

[..]

Ik heb het de vorige keer opgenomen maar daar is het net te laag zacht voor.

Ik heb het weer gemeld bij de VvE.

Zit je vlakbij een fabriek?

Na 3 maanden gepruts, gaat het klusbedrijf alles weer verwijderen en ben ik terug bij af. Ze nemen hun verlies heet dat dan, wat het mij gekost heeft aan dagen en stress ... achhh   

Yumi schreef op 19-04-2023 om 10:59:

Na 3 maanden gepruts, gaat het klusbedrijf alles weer verwijderen en ben ik terug bij af. Ze nemen hun verlies heet dat dan, wat het mij gekost heeft aan dagen en stress ... achhh

Oh wat enorm knudde zeg!

Yumi schreef op 19-04-2023 om 10:59:

Ach nee!

ik erger mij aan de borstonderzoekbus, waar de pinnige tante geen goede foto kon nemen. Waardoor ik morgen anderhalf uur mag fietsen heen en terug naar de radiologie. Eerste en gelijk laatste keer dat ik mee doe aan dit onderzoek waarschijnlijk.

Broodjebrie schreef op 19-04-2023 om 07:50:

[..]

Zit je vlakbij een fabriek?

Nee 

Dolfje schreef op 19-04-2023 om 14:15:

[..]

Nee

Is het een constant geluid en de hele dag door? Want dan is het niet logisch dat het de wind is. Dan zou het geluid meer variëren. Je zou toch denken dat er ergens een apparaat aanstaat. Kan het niet iets zijn wat in een berging onder jullie huis, aan het plafond is vastgemaakt. En dat het nu weer aanstaat? Een ventilator of airco ofzo?

Schemerlampje schreef op 19-04-2023 om 14:22:

[..]

Is het een constant geluid en de hele dag door? Want dan is het niet logisch dat het de wind is. Dan zou het geluid meer variëren. Je zou toch denken dat er ergens een apparaat aanstaat. Kan het niet iets zijn wat in een berging onder jullie huis, aan het plafond is vastgemaakt. En dat het nu weer aanstaat? Een ventilator of airco ofzo?

Ik wist het de vorige keer niet en nu ook niet. Ben onder ons gaan luisteren waar de schuurtjes zijn maar daar hoor je dus niks. Bij de bovenburen hoor je het ook niet.  Bij de bovenste verdieping bij die mensen ook niet ( ik dacht misschien staat er iets op het dak van mechanische ventilatie of zo wat het doet).

Echt we hebben geen idee waar het vandaan komt. Het is dus ook zo'n 3,5 maand niet geweest.  

We hebben aan de buitenkant bij ons een hoek van hout, daar lijkt het vandaan te komen. En het waait nu behoorlijk. 

Dolfje ,

Je hebt het over een hoek met hout afgezet.
Zou het een insecten/wespen-nest kunnen zijn ? 
Of een ongedierte ? 

Treurniet schreef op 19-04-2023 om 13:16:

ik erger mij aan de borstonderzoekbus, waar de pinnige tante geen goede foto kon nemen. Waardoor ik morgen anderhalf uur mag fietsen heen en terug naar de radiologie. Eerste en gelijk laatste keer dat ik mee doe aan dit onderzoek waarschijnlijk.

Ik begrijp je ergernis, maar laat daarvoor het onderzoek aub niet gaan!

Bel even om door te geven dat je niet prettig bent geholpen en of ze je de volgend keer inplannen bij iemand anders.

Ik heb gereageerd op een vacature van Rabobank, klantenservice particulieren. Moet ik een motivatie gaan schrijven waarom ik bij Rabobank zou willen werken en bijvoorbeeld niet bij ING.

Waarom is solliciteren zo moeilijk?! Het lijkt wel alsof ik een heel epistel moet gaan schrijven.

Rode-panda schreef op 19-04-2023 om 14:55:

Dolfje ,

Je hebt het over een hoek met hout afgezet.
Zou het een insecten/wespen-nest kunnen zijn ?
Of een ongedierte ?

Dit zou best kunnen.....ze komen  nu uit winterrust.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.