Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

We zijn vanmiddag bij mijn ouders geweest en nu allemaal moe en leeg. Mijn moeder kan veel energie vragen en het valt me steeds vaker op dat we helemaal leeggezogen/ moe thuis komen. Ik voel me chagrijnig en oudste is boos, roept nu al dat ze morgen niet naar school gaat. Gaan slapen zal ook wel drama worden en morgen verheug ik me op een ochtendje met vriend, dus dan heb ik haar helemaal niet nodig 🙃

Het zo in de gewoonte en lijkt gezellig en makkelijk om daar te eten, maar misschien waren we wel meer relaxed geweest als we thuis waren gebleven 

Evaluna schreef op 16-04-2023 om 20:05:

We zijn vanmiddag bij mijn ouders geweest en nu allemaal moe en leeg. Mijn moeder kan veel energie vragen en het valt me steeds vaker op dat we helemaal leeggezogen/ moe thuis komen. Ik voel me chagrijnig en oudste is boos, roept nu al dat ze morgen niet naar school gaat. Gaan slapen zal ook wel drama worden en morgen verheug ik me op een ochtendje met vriend, dus dan heb ik haar helemaal niet nodig 🙃

Het zo in de gewoonte en lijkt gezellig en makkelijk om daar te eten, maar misschien waren we wel meer relaxed geweest als we thuis waren gebleven

Hé toch

die stomme doppen van colaflessen 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

16-04-2023 om 21:20

Broodjebrie schreef op 16-04-2023 om 21:19:

oh ja, vreselijk idd. 

Ja heel irritant!

Om die reden koop ik nu blikjes 

Regendrup. schreef op 16-04-2023 om 21:35:

[..]

Om die reden koop ik nu blikjes

Nou dat ga ik dus ook maar doen straks. Ik heb nog 3 flessen staan, dan koop ik voortaan maar blikjes.

Broodjebrie schreef op 16-04-2023 om 21:41:

[..]

Nou dat ga ik dus ook maar doen straks. Ik heb nog 3 flessen staan, dan koop ik voortaan maar blikjes.

Maar die moet je ook weer inleveren straks, bij open blikjes komen dan altijd nog druppels uit in je tas bijvoorbeeld. Plekzooi wordt dat dan.

Dolfje schreef op 16-04-2023 om 21:47:

[..]

Maar die moet je ook weer inleveren straks, bij open blikjes komen dan altijd nog druppels uit in je tas bijvoorbeeld. Plekzooi wordt dat dan.

Nee ik lever ze niet in. Dan maar pech.

Broodjebrie schreef op 16-04-2023 om 22:00:

[..]

Nee ik lever ze niet in. Dan maar pech.

Komt statiegeld op he

Blikjes kan je gewoon uitspoelen, doe ik meestal sowieso al. Ze mochten hier bij het plastic, wel zo fijn als het dan een beetje schoon is.

SombraOnline schreef op 16-04-2023 om 22:16:

Blikjes kan je gewoon uitspoelen, doe ik meestal sowieso al. Ze mochten hier bij het plastic, wel zo fijn als het dan een beetje schoon is.

Nou daar ga ik niet aan beginnen. Doe ik met glas voor in de glasbak ook niet.

Ik gooi ze  dan in de zak voor picnic waar ook de lege flessen in gaan.

Dolfje schreef op 16-04-2023 om 22:05:

[..]

Komt statiegeld op he

Weet ik

Ik snap van de blikjes niet dat ze daar niet gewoon de code op de bodem zetten 🤷🏼‍♀️. Dikke blikjesstamper. 

Dat er af en toe eens iets is waardoor ik denk, stomme schoonmoeder waarom heb je hem vroeger zo stikverwend!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.