Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik weet niet of dit hier "past" want geërgerd is niet het juiste woord. Ben net flink geschrokken toen ik hoorde dat mijn vroegere buren in hun eigen huis zijn overvallen. Stel van in de 80 waarvan buurman in een rolstoel zit, ze zijn beide zo onder de indruk dat erover praten al teveel is. De huisarts is geweest en ik hoop dat die zorgt voor goede hulp. 

dat ik weer iets vergeten ben bij de Supermarkt  dus moest ik weer extra naar een andere winkel

MenacingSwan87

MenacingSwan87

13-04-2023 om 11:13

GroenTuintje schreef op 13-04-2023 om 10:57:

dat ik weer iets vergeten ben bij de Supermarkt dus moest ik weer extra naar een andere winkel

Dat heb ik zo vaak... Bij mij om de hoek zitten 3 supermarkten maar soms moet ik 2/3x per dag terug en dan is de lol er wel af.

Een andere supermarkt-ergenis die ik net had; iemand die in de supermarkt uitgebreid staat te bellen. Dan denk ik ga even naar buiten. En bovendien dan hoort iedereen je gesprek, ik zou dat niet prettig vinden maar goed.

JeanneD1982 schreef op 13-04-2023 om 11:13:

[..]

Dat heb ik zo vaak... Bij mij om de hoek zitten 3 supermarkten maar soms moet ik 2/3x per dag terug en dan is de lol er wel af.

Een andere supermarkt-ergenis die ik net had; iemand die in de supermarkt uitgebreid staat te bellen. Dan denk ik ga even naar buiten. En bovendien dan hoort iedereen je gesprek, ik zou dat niet prettig vinden maar goed.

Oja of dat mensen uitgebreid in het pad gaan staan om te keuvelen. Incl de boodschappenkarren die de boel blokkeren

MenacingSwan87

MenacingSwan87

13-04-2023 om 12:49

GroenTuintje schreef op 13-04-2023 om 12:27:

[..]

Oja of dat mensen uitgebreid in het pad gaan staan om te keuvelen. Incl de boodschappenkarren die de boel blokkeren

Echt ik snap niet dat sommige mensen niet bedenken dat ze niet de enige zijn...

stokstaart schreef op 12-04-2023 om 15:51:

Ik heb geen idee waar ik dit neer moet zetten en ik heb me geen moment geërgerd, maar omdat ik hier al geschreven had dat ik van de zenuwen had wakker gelegen maar hier.
Het gesprek was heel leuk. Ik heb er een positief gevoel over maar er zijn nog 2 andere kandidaten. Morgen hoor ik of ik door ben naar ronde 2 en heb heeeeeel hard duimen nodig want de functie is super leuk!!

Ik duim ook met je mee 

Ik ben niet vooruit te branden vandaag. 

GroenTuintje schreef op 13-04-2023 om 10:57:

dat ik weer iets vergeten ben bij de Supermarkt dus moest ik weer extra naar een andere winkel

Dat heb ik iedere week 

Netherfield schreef op 13-04-2023 om 13:55:

Ik ben niet vooruit te branden vandaag.

Daar had / heb ik vandaag ook last van en ook behoorlijk heftige koppijn.

Aan het weer zoals de laatste tijd dagelijks .😡

aan een kringloop die weer eens onverwacht dicht zat ze hadden blijkbaar weer geen personeel

JeanneD1982 schreef op 13-04-2023 om 12:49:

[..]

Echt ik snap niet dat sommige mensen niet bedenken dat ze niet de enige zijn...

Dat is net als na 22.30 uur nog luid pratend buiten en lachend meestal onder invloed van alcohol lopen...

Yumi schreef op 13-04-2023 om 10:55:

Ik weet niet of dit hier "past" want geërgerd is niet het juiste woord. Ben net flink geschrokken toen ik hoorde dat mijn vroegere buren in hun eigen huis zijn overvallen. Stel van in de 80 waarvan buurman in een rolstoel zit, ze zijn beide zo onder de indruk dat erover praten al teveel is. De huisarts is geweest en ik hoop dat die zorgt voor goede hulp.

Wat heftig! Ik hoop ook dat ze hulp krijgen. 

@Stokstaartje hopelijk goed nieuws gekregen? 

Ik erger me aan mezelf. Veel te vroeg wakker en ook nog hoofdpijn. Heb net medicatie gepakt

aan mijn wekker ik lag zo lekker te slapen 

MenacingSwan87

MenacingSwan87

14-04-2023 om 07:11

GroenTuintje schreef op 14-04-2023 om 07:02:

aan mijn wekker ik lag zo lekker te slapen

Ik erger me juist aan mijn ochtendritme waardoor ik voordat de wekker gaat al wakker ben. (Maar als ik hem niet zet is er een kans dat ik na 7 u wakker word en dan moet ik me gaan haasten en daar heb ik een hekel aan, vooral sochtends... Snap je het nog? )

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.