Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan mijn familie waarbij het maar niet lukt om een normaal gesprek te voeren. Iedereen heeft moeite met vragen stellen/oprechte interesse tonen naar elkaar. We zitten dan wel met zijn allen aan tafel, maar als je echt goed luistert praat iedereen over zichzelf. Ik doe daar ook aan mee, maar heb gisteren echt geprobeerd interesse te tonen en vragen te stellen. Die worden vervolgens niet naar mij toe gesteld en alles wat ik vertel wordt een soort van afgekeurd... Niet leuk, ik probeer er niet teveel over na te denken want dan word ik verdrietig. 

Aan de slechte tv ontvangst van ziggo wat al een aantal dagen duurt. 

Dat ik zo afhankelijk ben van andere mensen terwijl ik weinig sociale contacten heb. Met veel moeite de ketting weer op de fiets gekregen maar hangt hartstikke slap en ondanks YouTube filmpjes snap ik niet hoe ik 'm moet spannen dus moet ik weer hulp vragen, ook voor de 5 dozen die naar de kringloop moeten en alle zooi die naar de stort moet, hele huis en schuur staan vol met zooi wat weg moet. En het dak van de schuur is ook nog eens lek.

Blauwevis schreef op 10-04-2023 om 17:37:

Dat ik zo afhankelijk ben van andere mensen terwijl ik weinig sociale contacten heb. Met veel moeite de ketting weer op de fiets gekregen maar hangt hartstikke slap en ondanks YouTube filmpjes snap ik niet hoe ik 'm moet spannen dus moet ik weer hulp vragen, ook voor de 5 dozen die naar de kringloop moeten en alle zooi die naar de stort moet, hele huis en schuur staan vol met zooi wat weg moet. En het dak van de schuur is ook nog eens lek.

Herkenbaar en heel erg lastig....

kringloopspullen worden vaak opgehaald door de winkel, misschien eens informeren? Ik weet niet hoe het bij jou Gemeente is geregeld, maar 1 x per jaar is grofvuil hier gratis ophalen en daarna € 29,50. 

Ik heb sinds zaterdag of zo af en aan een trillend ooglid, zo irritant en vermoeiend.

Yumi schreef op 10-04-2023 om 18:09:

[..]

Herkenbaar en heel erg lastig....

kringloopspullen worden vaak opgehaald door de winkel, misschien eens informeren? Ik weet niet hoe het bij jou Gemeente is geregeld, maar 1 x per jaar is grofvuil hier gratis ophalen en daarna € 29,50.

Ik laat binnenkort grof vuil ophalen bij de gemeente en daar rekenen ze per halve kuub. Het is overal verschillend per gemeente inderdaad.

Dolfje schreef op 10-04-2023 om 18:39:

Ik heb sinds zaterdag of zo af en aan een trillend ooglid, zo irritant en vermoeiend.

Vervelend hè, daar heb ik ook sons last van, vaak als ik het druk heb.

Auwereel schreef op 10-04-2023 om 19:09:

[..]

Vervelend hè, daar heb ik ook sons last van, vaak als ik het druk heb.

Nou ik heb het niet echt druk, was een weekend weg. Wel vrijdag erg slecht geslapen, misschien komt het daardoor.

dat mijn buurvrouw tegenwoordig nog steeds "thuiswerkt" Het was hier altijd rustig😭

Dolfje schreef op 10-04-2023 om 18:39:

Ik had laatst hartkloppingen in mijn rechteroog. Heel raar gevoel. Volgende dag was het weg.

TanSwallow86

TanSwallow86

10-04-2023 om 20:28

waarom word er vuurwerk afgestoken. Het is 10 april, geen 31 december

HarleyQuin schreef op 10-04-2023 om 20:28:

waarom word er vuurwerk afgestoken. Het is 10 april, geen 31 december

Oja ook zo’n ergernis. Voor elke poep en scheet is er tegenwoordig vuurwerk nodig 

Lichtelijke irritatie, maar toch:

Radiozenders die op dit soort dagen de programmering van zondag aanhouden, zo saai!

vrouw92 schreef op 10-04-2023 om 17:04:

Aan mijn familie waarbij het maar niet lukt om een normaal gesprek te voeren. Iedereen heeft moeite met vragen stellen/oprechte interesse tonen naar elkaar. We zitten dan wel met zijn allen aan tafel, maar als je echt goed luistert praat iedereen over zichzelf. Ik doe daar ook aan mee, maar heb gisteren echt geprobeerd interesse te tonen en vragen te stellen. Die worden vervolgens niet naar mij toe gesteld en alles wat ik vertel wordt een soort van afgekeurd... Niet leuk, ik probeer er niet teveel over na te denken want dan word ik verdrietig.

Echt niet leuk! Snap ik helemaal. Sommige mensen zijn helaas zo 😌

Dat ik echt veel ergerder hoofdpijn heb dan normaal na een potje tafeltennis met vriend. Was hartstikke leuk maar steeds bukken om de bal te pakken moet ik gewoon niet doen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.