Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Friezinnetje schreef op 09-04-2023 om 21:09:

[..]

nou heeft die wel vaker ongelijk, dus dat hoop ik nu ook weer

Dat hoop ik ook, maar ik hoop ook dat buienradar de week daarna wel gelijk heeft: hele week zon en 18 graden

Heb me geërgerd  aan  een bewoner,  die me vals beschuldigde en lelijk deed. Ik weet het, ziektebeeld enzo, dus ik moet het me niet aantrekken. Maar het wringt toch een beetje.  Ondanks dat ik zeker weten 100 procent  onschuldig  ben.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-04-2023 om 21:17

Loulou39 schreef op 09-04-2023 om 21:15:

[..]

Dat hoop ik ook, maar ik hoop ook dat buienradar de week daarna wel gelijk heeft: hele week zon en 18 graden

ja, dat zou ook echt fijn zijn. Het weekend van 21 april zit ik in België, dan hopelijk ook mooi en droog weer. 

ik erger mij aan de vele onnodige spullen hier in huis. Maar partner en familie blijven maar zooi binnen halen. Net de kinderkamers uitgemest. Al die pruttel spelen ze totaal niet mee, dus hup naar de weggeefwinkel ermee. 

Friezinnetje schreef op 09-04-2023 om 21:17:

[..]

ja, dat zou ook echt fijn zijn. Het weekend van 21 april zit ik in België, dan hopelijk ook mooi en droog weer.

🤞🏼

lientje69 schreef op 09-04-2023 om 21:16:

Heb me geërgerd aan een bewoner, die me vals beschuldigde en lelijk deed. Ik weet het, ziektebeeld enzo, dus ik moet het me niet aantrekken. Maar het wringt toch een beetje. Ondanks dat ik zeker weten 100 procent onschuldig ben.

Dat lijkt me echt heel lastig om mee om te gaan. Ook al weet je het 100%.

Dolfje schreef op 09-04-2023 om 21:46:

[..]

Dat lijkt me echt heel lastig om mee om te gaan. Ook al weet je het 100%.

Ik werk op PG en dat valt idd niet mee. Zeker de laatste tijd niet, onze afdeling is pittig, met steeds meer onrust en boosheid/ agressie.

Gisteren zouden we gezellig met alle kinderen van vriend en mij paasdineren. Belt eerst mijn zoon af dat ie ziek is. Later aan tafel wil puberella van 13 niet even een stoel opschuiven. Ze wil per se op een bepaalde plek zitten. Ik zei: schuif even een stoel op en liep naar de keuken om spul op te halen. Ze weigerde dus mijn vriend zei het nogmaals. Grote waffel dat ze niet naar hem hoefde te luisteren want hij was haar vader niet. Toen werd ik boos en is ze op sokken de deur uitgelopen omdat ze haar zin niet kreeg. Gelukkig was het mooi weer. Hele maaltijd niet weer gezien. 

lientje69 schreef op 09-04-2023 om 23:30:

[..]

Ik werk op PG en dat valt idd niet mee. Zeker de laatste tijd niet, onze afdeling is pittig, met steeds meer onrust en boosheid/ agressie.

ik voel me weer eens enorm opgejaagd en sjacherijnig (overgang)

In een appgroep waar elke scheet gedeeld moet worden. 

Rozi schreef op 10-04-2023 om 13:44:

In een appgroep waar elke scheet gedeeld moet worden.

Ja vreselijk. Mijn partner zit ook in zo’n app, alles wordt er gedeeld incl foto’s

GroenTuintje schreef op 10-04-2023 om 13:57:

[..]

Ja vreselijk. Mijn partner zit ook in zo’n app, alles wordt er gedeeld incl foto’s

Volgens mij is dat gewoon verveling

Aan iemand die nu al twee keer een onzintopic op het forum heeft gegooid.

Aan de rothoest die maar niet overgaat.. Oké het is nog maar 2 weken maar ik word er doodmoe van. Soms moet ik bijna overgeven ervan, blegh :/

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.