Huiskamer
LostJellyfish83
05-04-2023 om 18:15
Mijn mailbox stroomt vol met allerlei spam en phishingmail. Dankzij die grote hack van laatst zeker?
Hou toch op met die onzin, ik trap nergens in!
Rogue
05-04-2023 om 20:24
aan degene die gister het bandje had ingesproken bij de dokterspost mijn hemel, klonk erg verveeld ![]()
Koko67
05-04-2023 om 22:15
ik erger mij intens aan de wedstrijd Ajax- Feijenoord. Wat een onvoorstelbaar achterlijk gedoe van die supporters, maar ook van de spelers.
Ik snap dit halfzachte beleid niet.
Bakblik
05-04-2023 om 22:21
Koko67 schreef op 05-04-2023 om 22:15:
ik erger mij intens aan de wedstrijd Ajax- Feijenoord. Wat een onvoorstelbaar achterlijk gedoe van die supporters, maar ook van de spelers.
Ik snap dit halfzachte beleid niet.
En aan de "toespraak" die ik hoorde van uit de keuken. De supporters werden gemaand zich te gedragen gelardeerd met allerlei krachttermen en ander grof taalgebruik.
Verbeter de wereld begin bij je zelf en geef in ieder geval het goede voorbeeld!!!!!
Herfstappeltaart
06-04-2023 om 07:54
Friezinnetje schreef op 05-04-2023 om 22:28:
Echt ze moeten dat hele voetbal afschaffen.
Zéker de betaalde versie.
Zilver_gray
06-04-2023 om 08:33
Ik vind dat ze voetbal niet hoeven af te schaffen, maar pak die idioten (z.g supporters) en de clubs (flinke geld boetes bij misdragingen van de aanhang) maar harder aan.
Treurniet
06-04-2023 om 09:49
Friezinnetje schreef op 05-04-2023 om 22:28:
Echt ze moeten dat hele voetbal afschaffen.
Helemaal mee eens .
SombraOnline
06-04-2023 om 09:56
Dat m’n 3D printer niet doet wat ik wil. Ik wil gewoon een egale print!
noas_1993
06-04-2023 om 12:02
Een collega en ik zouden 3 kwartier geleden(!) ingebeld worden ivm een agendapunt in een groot overleg. We wisten al dat ze uitliepen en vervolgens is zij pas een paar minuten geleden ingebeld en ik niet.
Ergernis: je niet aan een agenda kunnen houden en mij kennelijk niet belangrijk genoeg vinden
lientje69
06-04-2023 om 13:01
Brief van de belastingdienst: u had dit bedrag al moeten betalen.
Uhm, we hebben een betalingsregeling omdat het om een groot bedrag gaat en mogen dus in delen betalen?
Staat er op de achterkant: als u een betalingsregling heeft, mag u in delen betalen. Ja. Dat doe ik ook. Maar waarom groot op de voorkant: u betalling is te laat dan? Kreeg een hartverzakking bijna, heb liever geen problemen met de belastingdienst.
Herfstappeltaart
06-04-2023 om 13:27
lientje69 schreef op 06-04-2023 om 13:01:
Uhm, we hebben een betalingsregeling omdat het om een groot bedrag gaat en mogen dus in delen betalen?
Staat er op de achterkant: als u een betalingsregling heeft, mag u in delen betalen. Ja. Dat doe ik ook. Maar waarom groot op de voorkant: u betalling is te laat dan? Kreeg een hartverzakking bijna, heb liever geen problemen met de belastingdienst.
Ze leren het ook nooit
Netherfield
06-04-2023 om 13:43
Standaardbrieven zijn leuk, maar niet altijd de oplossing. Zelf zou ik me afvragen waarom ik deze brief krijg als ik me aan de regeling houd.
Chiquita
06-04-2023 om 14:20
Wij gisteren ook, echtgenoot Belastingdienst gebeld, na doorverbonden te worden en nog x wachten 'de lay-out van de brief is veranderd' ... ze boffen dat ze mij niet aan de lijn hadden, 1. brieven mogen wel vriendelijker opgesteld worden en 2. zet als eerste zin dan 'u krijgt vanaf nu de brieven in een andere vorm'