Huiskamer
LostJellyfish83
04-04-2023 om 14:29
Jakkes, de buurvrouw gaat weer heel haar tegeltuin vol azijn gieten, tegen het onkruid. Zo smerig.
ToetieToover
04-04-2023 om 15:58
K*t hooikoorts.
Ik ben vroeg opgestaan zodat ik nog even in mijn tuin kon wroeten, mijn hobby, voordat het pollengehalte te hoog werd. Daarna gedoucht, alle pollen weggespoeld.
En de hele dag wil iedereen de ramen open, lunchwandelen, en ik moet binnen zitten en ik wil de ramen dicht. Ik vind mezelf even heel zielig. Nog een paar weekjes. Gelukkig wilden de vogels mij de zonsopkomst inzingen vanmorgen, dat was best magisch. En toch baal ik.
stokstaart
05-04-2023 om 10:05
Ik woon in een huis dat geisoleerd is naar de maatstaven van 1861. Nu heeft de achterbuurman van een paar huizen verder een schilder op een ladder staan met knoerdharde muziek en ik word er helemaal gestoord van en zit al een uur te dubben of ik er wat van moet zeggen. Ik kan meezingen met Tina Turner en dan heb ik alle ramen dicht.
Wieder
05-04-2023 om 10:27
stokstaart schreef op 05-04-2023 om 10:05:
Ik woon in een huis dat geisoleerd is naar de maatstaven van 1861. Nu heeft de achterbuurman van een paar huizen verder een schilder op een ladder staan met knoerdharde muziek en ik word er helemaal gestoord van en zit al een uur te dubben of ik er wat van moet zeggen. Ik kan meezingen met Tina Turner en dan heb ik alle ramen dicht.
Oh, dat vind ik altijd zó ergerlijk! Maar ja, het is bouwvakkers traditie/cultuur/folklore of hoe je het noemen wil, ik zit het altijd maar uit. Hebben die mensen niet gewoon een telefoon met oortjes ofzo...
Ik heb een keer gekampeerd, wat ik op zich al haat, naast mensen die de hele dag de radio aanhadden in hun tent, ook als ze weg waren. Volgens mij hoorden ze um zelf niet eens meer, maar ik werd er stapelgek van!
stokstaart
05-04-2023 om 10:32
Wieder schreef op 05-04-2023 om 10:27:
[..]
Oh, dat vind ik altijd zó ergerlijk! Maar ja, het is bouwvakkers traditie/cultuur/folklore of hoe je het noemen wil, ik zit het altijd maar uit. Hebben die mensen niet gewoon een telefoon met oortjes ofzo...
Ik heb een keer gekampeerd, wat ik op zich al haat, naast mensen die de hele dag de radio aanhadden in hun tent, ook als ze weg waren. Volgens mij hoorden ze um zelf niet eens meer, maar ik werd er stapelgek van!
Je heel ergerlijk!! Ik begrijp ook niet dat die man geen koptelefoon op heeft, hij werkt ook nog eens alleen. Als ik m morgen weer hoor ga ik er wat van zeggen, dan heb ik vakantie en ga ik dit niet meer doen. De rest van de tijd vandaag zit ik wel uit tot ik moet gaan werken. Zo nog even slapen met oordoppen en een stuk wandelen.
En op de camping. Echt.
Ik zeg er wat van, dan beklaag ik me bij de eigenaar en als dat niet werkt ga ik naar een andere camping. Ik heb vakantie en wil niet in andermans herrie zitten.
Yumi
05-04-2023 om 11:33
stokstaart schreef op 05-04-2023 om 10:05:
Snap dit ook niet, waarom vinden bouwvakkers het normaal om de halve straat van hun muziek te voorzien? Paar jaar geleden nieuwe badkamer vd woningstichting, zet die man een radio van halve meter hoog in mijn flatje met de raam open
Muziek lalde door het hele complex en de straat, het was 8.00 uur.... Vroeg hem of hij zich realiseerde dat er nog mensen slapen en ik hier nog langer moest wonen. Hij verstond me niet, trok de stekker eruit en herhaalde mijn vraag. Hij was de hele dag bloed chagrijnig 😂
Gewoon wat van zeggen, hoogste tijd dat bouwvakkers leren dat ze niet alleen op de wereld zijn 
stokstaart
05-04-2023 om 12:07
Ik denk dat een buur er iets van heeft gezegd. De radio is nu al een uur stil en de schilder hoor ik nog wel scharrelen. 
Treurniet
05-04-2023 om 13:22
stokstaart schreef op 05-04-2023 om 12:07:
Ik denk dat een buur er iets van heeft gezegd. De radio is nu al een uur stil en de schilder hoor ik nog wel scharrelen.
Ik vind ook dat je best kan vragen of het volume naar beneden mag.
Broodjebrie
05-04-2023 om 14:06
Ik dacht, ik gooi lekker mijn deur open. Zijn ze een paar deuren verderop aan het boren en timmeren
Ik heb dadelijk overleg dus de deur toch maar dichtdoen helaas.
Dolfje
05-04-2023 om 14:23
Hoe heten die soort elektrische crossfietsen( of wat het ook zijn) en waarom fietsen daar kinderen van nog geen 12 op en scheuren ze je aan alle kanten voorbij? Net weer een groepje. Mogen ze daar zo maar op? Ze gaan veel harder dan snorscooters heb ik het idee.
Treurniet
05-04-2023 om 14:32
ik wilde dat ik vlakbij , binnen kwartier fietsen, bij de sauna woonde .
Auwereel
05-04-2023 om 14:54
Dolfje schreef op 05-04-2023 om 14:23:
Hoe heten die soort elektrische crossfietsen( of wat het ook zijn) en waarom fietsen daar kinderen van nog geen 12 op en scheuren ze je aan alle kanten voorbij? Net weer een groepje. Mogen ze daar zo maar op? Ze gaan veel harder dan snorscooters heb ik het idee.
Opgevoerde fatbikes misschien? Horen maximaal 25 km/u te gaan, maar dat schijn je gemakkelijk te kunnen omzeilen als je weet hoe je moet opvoeren.

Dolfje
05-04-2023 om 15:57
oh heten ze zo, ja zo zagen ze er wel uit. Maar daar hoeft dus geen helm bij op omdat het als fiets telt of zo? Ik schrik me af en toe in elk geval kapot van die rotjong op die dingen.
Dolfje
05-04-2023 om 15:59
Vraag eens aan mij of ik al knoflook gekocht heb na deze week al 3 keer in een supermarkt geweest te zijn
voor mezelf