Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

afrodite05 schreef op 03-04-2023 om 10:18:

[..]

Ik erger me eraan dat ik weer steeds minder kan (moe, pijntjes, gedoe). En dat terwijl er nog zo veel moet gebeuren (waarom hang ik dan hier rond, nog een ergernisje). Nog zo'n 8 weken tot de bevalling, pfff

Echt de laatste loodjes... Sterkte!

JtM schreef op 03-04-2023 om 10:04:

Ik ben gisteravond van boven aan de trap naar beneden gevallen en nu pijn aan mijn stuitje heel vervelend als je 100x per uur niest en heel de dag moet zitten.

Oh dat is pijnlijk! Is me jaren geleden ook overkomen.

Sterkte er mee. 

Is het eindelijk zonnig en nu zo uit de wind best lekker buiten en moet ik voor een training naar binnen en ik ben zo moe dpor slecht slapen al tijden. 

Ik erger me aan een bepaalde luchtvaartmaatschappij, die onze kosten niet wil vergoeden die we hebben moeten maken hebben omdat zij onze bagage zijn kwijtgeraakt... 😡

Enorm geërgerd aan mijn huisarts. Mijn recept zou binnen 5 minuten bij de apotheek liggen. Heb er 20 minuten zitten wachten en nog niks. Had hij het dus nog niet verstuurd. Verder een fijne huisarts hoor, maar wat een oelewapper. Heel fijn als je gewoon naar huis wil omdat je een longontsteking hebt. 

Aan een waterleverancier: krijg een verkeerde afrekening, dus bellen (in totaal nu drie keer gebeld).
Eerste medewerker zegt “stuur mail naar …. mailadres”, twee weken geleden gedaan, week later nog een keer gemaild of ik in ieder geval een bevestiging van ontvangst mag… geen antwoord (mailtjes ook niet teruggekregen ivm niet bestaand adres).
Tweede medewerker zegt “welnee, dat moet naar ander adres”..
Derde medewerker zegt “ik pas de rekening aan en alles is goed”.

Rekening is nog steeds niet aangepast, heb nog steeds geen reactie op de mailtjes. Weet niet meer wat ik nu moet doen…. 😡

Tara82 schreef op 03-04-2023 om 13:52:

Enorm geërgerd aan mijn huisarts. Mijn recept zou binnen 5 minuten bij de apotheek liggen. Heb er 20 minuten zitten wachten en nog niks. Had hij het dus nog niet verstuurd. Verder een fijne huisarts hoor, maar wat een oelewapper. Heel fijn als je gewoon naar huis wil omdat je een longontsteking hebt.

Ik had woensdag via mijngezondheid.net medicatie besteld, vrijdag nog steeds geen bericht dat het klaar zou liggen, bij de apotheek zeiden ze geen recept te hebben ontvangen. Huisarts gebeld maar de praktijk bleek al vanaf woensdag gesloten te zijn wegens cursussen, uiteindelijk op het nippertje voor het weekend begon via een andere praktijk nog wat kunnen regelen. 

Tara82 schreef op 03-04-2023 om 13:52:

Sterkte en beterschap 

Hoop dat het niet nodig is maar als je weer zoiets hebt, dan moet de apotheek het maar bezorgen. (doen ze hier ook)

Aan de klusjesman die een onderdeel was vergeten en daardoor uiteindelijk niets kon doen, heb ik de hele middag op zitten wachten met dit mooie weer ... sukkel 🤨

Yumi schreef op 03-04-2023 om 19:11:

[..]

Sterkte en beterschap

Hoop dat het niet nodig is maar als je weer zoiets hebt, dan moet de apotheek het maar bezorgen. (doen ze hier ook)

De apotheek is naast de huisarts, dus meteen meenemen is het handigste als je het thuis meteen in wil nemen. Ik ben weer terug gelopen naar de balie van de huisarts en toen was het wel meteen geregeld. Met andere medicijnen had ik het gewoon in de kluis laten leggen. Dan kon mijn man het makkelijk ophalen.

Voetbalclub wil de keuken gaan verbouwen (wat ook broodnodig is!). Nu moeten we onze financiële commissie 3 verschillende offertes aanbieden, en zij adviseren dan ons hoofdbestuur. Drie bedrijven benaderd, waarvan er één niet terug belt, en één vandaag niet op komt dagen terwijl we een afspraak hadden staan.. 

Willen bedrijven geen geld verdienen ofzo?!

Meest frustrerende is nog wel dat je als vrijwilliger tijd en moeite ergens in wilt steken, maar zo dus geen stap verder komt!

Een reclame van Centerparcs die ik zag op Ouders Online. Er staat: “ Geniet in volle teugen”. Iemand een idee hoe je dat doet?

Dat het zulk mooi weer is en ik niet eens een poosje de ramen open kan zetten op mijn vrije dag. Er wordt aan de straat gewerkt met veel lawaai apparaten. Wat een herrie. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

04-04-2023 om 14:14

Bakblik schreef op 04-04-2023 om 13:59:

Dat het zulk mooi weer is en ik niet eens een poosje de ramen open kan zetten op mijn vrije dag. Er wordt aan de straat gewerkt met veel lawaai apparaten. Wat een herrie.

Dat is pech! Het is nou net lekker nu met alles even open.

Dat de hond van de buren maximaal 10 minuten achter elkaar stil is, verder constant aan het blaffen. Haal dat beest naar binnen, joh. Ik heb al een paar pogingen tot slapen gedaan maar word elke keer wakker geblaft. Niet bevorderlijk voor het humeur...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.