Huiskamer
HAHA!wait..what
02-04-2023 om 21:37
Aan man.. We waren op een verjaardag en ik wilde naar huis (eigenlijk na een half uur al
maar we waren er al een aantal uur) maar hij bleef maar plakken.. Was er zo klaar mee ![]()
Wobbelkont
02-04-2023 om 22:35
Caramelzeezoutchocola schreef op 01-04-2023 om 10:34:
[..]
Wat kun je dan naar je bed verlangen hé en dat de dag om is?! Ben je ziek /baaldag?
Ja, helaas duurde de dag nog best lang 
Nee, niet ziek en ook geen baaldag! Maar soms verlangt vrijwilligerswerk meer van je dan je kunt geven. En als je daarna ook nog gewoon door moet naar je werk, dan is t ff allemaal zwaar!
SuzyQFive
02-04-2023 om 23:05
Aan mijn mentorleerlingen waarvan sommige nog niet beseffen dat ze overmorgen al examens hebben…
LostJellyfish83
03-04-2023 om 00:07
Op 27 maart zegt Eneco dat we 800 euro terugkrijgen in november, nu zeggen ze dat we 550 euro moeten bijbetalen. Wat?? Foutje hoop ik.... 
noas_1993
03-04-2023 om 09:45
Dat mijn haar er vetter/viezer op wordt door het alleen te wassen met water.
Ik wil niet elke dag shampoo gebruiken!
JtM
03-04-2023 om 10:04
Ik ben gisteravond van boven aan de trap naar beneden gevallen en nu pijn aan mijn stuitje
heel vervelend als je 100x per uur niest en heel de dag moet zitten.
Treurniet
03-04-2023 om 10:06
noas_1993 schreef op 03-04-2023 om 09:45:
Droogshampoo op de vette delen van het haar.
Ik erger mij aan mijn overgewicht ( 25 kilo) bij een lengte van 1.66 waardoor ik nu al weken loop te piekeren wat ik aan moet naar dat sjieke theater. Al die tenten staan me niet en het geld is bijna op. En dat de vriendin die meegaat er wel goed zal uitzien.
afrodite05
03-04-2023 om 10:18
noas_1993 schreef op 03-04-2023 om 09:45:
Hier heb je op korte termijn niets aan, maar ik heb in coronatijd mijn vette haar gewoon niet gewassen. Of ja, minder frequent. Eerst waste ik elke dag, toen om de dag en in coronatijd liet ik er soms 3 of 4 dagen tussen. Inmiddels was ik het zo'n 1x per 5 dagen en het ziet er niet vet uit. Kwestie van een lange adem hebben en doorzetten. Droogshampoo etc heb ik amper gebruikt, je hoofdhuid moet er juist aan wennen om zelf het vetgehalte normaal te houden. Wassen met alleen water werkt ook averechts, want door de stimulatie van je hoofdhuid (bijvoorbeeld bij afdrogen) wordt er ook weer vet aangemaakt. Dus ik gebruik een charmante badmuts of doe m'n haar in een knot tijdens het douchen.
Tot zover het ongevraagd advies
Ik erger me eraan dat ik weer steeds minder kan (moe, pijntjes, gedoe). En dat terwijl er nog zo veel moet gebeuren (waarom hang ik dan hier rond, nog een ergernisje). Nog zo'n 8 weken tot de bevalling, pfff
Netherfield
03-04-2023 om 10:18
Treurniet schreef op 03-04-2023 om 10:06:
[..]
Droogshampoo op de vette delen van het haar.
Ik erger mij aan mijn overgewicht ( 25 kilo) bij een lengte van 1.66 waardoor ik nu al weken loop te piekeren wat ik aan moet naar dat sjieke theater. Al die tenten staan me niet en het geld is bijna op. En dat de vriendin die meegaat er wel goed zal uitzien.
Ik kan me een topic herinneren waar we iemand aan een mooie jurk voor een bruiloft hebben geholpen…
Broodjebrie
03-04-2023 om 11:05
Aan de volgende bewoonster en de gemeente.
Ik ga binnenkort verhuizen en de volgende bewoonster is al komen kijken om dingen op te meten etc. Ik heb nog een douchewand maar die wilt ze niet overnemen helaas. Kortom, die moet ik er zelf door iemand uit laten halen. Dat zal vast wel gaan lukken maar dan komt het volgende probleem; hoe moet ik die vervoeren naar de milieustraat? Ik heb wel een afspraak bij de gemeente gemaakt om grof vuil op te laten halen maar die nemen geen douchewanden aan. Kutzooi. Nou ja ik heb nog een maand om het op te lossen... pff.
PerfumedAlpaca84
03-04-2023 om 11:08
Broodjebrie schreef op 03-04-2023 om 11:05:
Aan de volgende bewoonster en de gemeente.
Ik ga binnenkort verhuizen en de volgende bewoonster is al komen kijken om dingen op te meten etc. Ik heb nog een douchewand maar die wilt ze niet overnemen helaas. Kortom, die moet ik er zelf door iemand uit laten halen. Dat zal vast wel gaan lukken maar dan komt het volgende probleem; hoe moet ik die vervoeren naar de milieustraat? Ik heb wel een afspraak bij de gemeente gemaakt om grof vuil op te laten halen maar die nemen geen douchewanden aan. Kutzooi. Nou ja ik heb nog een maand om het op te lossen... pff.
Misschien is er hier iemand die je even kan helpen? Ik zou dat geen probleem vinden, heb ervaring met hoe moeilijk dat is zonder auto, en hoe makkelijk mét (regio Drenthe).
Broodjebrie
03-04-2023 om 11:09
Wandelvrouwtje schreef op 03-04-2023 om 11:08:
[..]
Misschien is er hier iemand die je even kan helpen? Ik zou dat geen probleem vinden, heb ervaring met hoe moeilijk dat is zonder auto, en hoe makkelijk mét (regio Drenthe).
Ik bel vanavond een familielid, hopelijk kan die me helpen.
Auwereel
03-04-2023 om 11:13
Waarom heb ik nu al trek, het is potdorie nog maar net na 11 uur en het is zomertijd, dus de wekker van mijn maag staat helemaal verkeerd afgesteld. Ik had echt een goed ontbijt rond 8 uur, dan moet ik het toch uithouden tot zeker 12 uur.
Nog maar een kop thee dan.