Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

BeneficialJay65

BeneficialJay65

01-04-2023 om 15:04

HarleyQuin schreef op 01-04-2023 om 14:48:

Ik ben nog steeds boos op de schoonmaakhulp. Afgelopen woensdag was ze er weer. Mijn lamellen heeft ze gesloopt, nou ja het kralenketting. Heeft ze aan elkaar geknoopt, nu kan dat niet meer open, de steel van de plumeau kapot, zegt ze dat ik maar een nieuwe moet kopen. Lamp in het halletje hangt nog maar aan een paar draadjes vast.

Niet echt een zorgvuldige hulp dan

Aan mezelf oa, vandaag weer een slechte dag qua eten. De hele dag trek en voel me een bodemloze put. Morgen maar weer heel goed opletten en gaan sporten.

HarleyQuin schreef op 01-04-2023 om 14:48:

Ik ben nog steeds boos op de schoonmaakhulp. Afgelopen woensdag was ze er weer. Mijn lamellen heeft ze gesloopt, nou ja het kralenketting. Heeft ze aan elkaar geknoopt, nu kan dat niet meer open, de steel van de plumeau kapot, zegt ze dat ik maar een nieuwe moet kopen. Lamp in het halletje hangt nog maar aan een paar draadjes vast.

Daar is de verzekering toch voor? 

Door long covid bijna 3 jaar niet meer gesport, omdat wat ik ook doe... zoveel spierpijn, dat ik een week of meer bijna niet kan bewegen  Toch moet ik proberen om mijn spieren te versterken, de spierpijn is echter zo heftig dat ik morgen echt niet naar mijn 2de yogales kan 

Mijn goede knie doet pijn. Maar die heb ik juist nodig omdat mijn slechte knie niet alles kan.

Dat ik net al wakker werd na een slechte nacht omdat man opstond om naar dat verrekte formule 1 te gaan kijken.

Yumi schreef op 01-04-2023 om 22:57:

Door long covid bijna 3 jaar niet meer gesport, omdat wat ik ook doe... zoveel spierpijn, dat ik een week of meer bijna niet kan bewegen Toch moet ik proberen om mijn spieren te versterken, de spierpijn is echter zo heftig dat ik morgen echt niet naar mijn 2de yogales kan

Is zwemmen iets voor je?

Het buitenbad gaat binnenkort ook weer open.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

02-04-2023 om 09:50

mijn vriend heeft nog niet één positief ding gezegd vandaag. Werkelijk alles is **, slecht en stom. En dat al vanaf zes uur. Pffff.

Door long covid bijna 3 jaar niet meer gesport, omdat wat ik ook doe... zoveel spierpijn, dat ik een week of meer bijna niet kan bewegen Toch moet ik proberen om mijn spieren te versterken, de spierpijn is echter zo heftig dat ik morgen echt niet naar mijn 2de yogales kan

Wat naar voor je.

Als je als gezond mens drie jaar niet gesport hebt krijg je van een yogales ook dagen lang spierpijn. Ik denk dat jij na long covid veel rustiger moet beginnen en niet aan een regulieren les moet meedoen. 

Kijk of je ondersteuning van een sportarts of fysiotherapeut kunt krijgen voor een opbouwschema wat specifiek voor jou geschikt is.

Sterkte 

Loulou39 schreef op 01-04-2023 om 14:52:

[..]

Maar kun je dat ook binnen gebruiken?
Ik weet niet waar ze naar binnen komen, alleen welke hoek van de kamer/badkamer. (Badkamer grenst niet aan buiten.)

ja hoor kan ook binnen, alleen even opletten dat het niet met etenswaren in aanraking komt en met kinderen uiteraard. 
Idd even zoeken waar ze binnen komen, het spoor volgens dus.

Begin echt met maar tien minuten en dan ook nog opgedeeld in stukjes van telkens 3 minuten max. 

Ik heb hetzelfde probleem 😅

Aan telefoon gesprek wat ik hoorde tussen ex en dochter. Moest echt op mijn tong bijten, wat sluit die man slecht aan bij kinderen zeg. Gelukje dat ik niet de enige ben die dat ziet, al heeft kind daar niets aan. 
Kind zegt duidelijk niet naar musea te willen, duwt hij toch door, een 7 voor de topo is niet goed genoeg en wordt een kwartier lang over uitgeweid hoe dat dan toch komt en wat er is gebeurd en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dochter was was wel heel duidelijk tegen hem. Bij de oudste is het behoorlijk misgelopen met haar vader en ik vraag me af welke kant dit contact opgaat. Jongste is duidelijk niet meer alleen maar het lieve meisje wat alles goed vindt. Past bij de leeftijd, maar helaas ziet ex dat dus niet en voelt zich persoonlijk aangevallen.

Treurniet schreef op 02-04-2023 om 09:46:

[..]

Is zwemmen iets voor je?

Het buitenbad gaat binnenkort ook weer open.

Volgens de orthopeed mag ik alleen op mijn rug zwemmen en dat vind ik niks. 

Yumi, misschien is een sportarts iets voor je? Ik heb daar met LC heel veel aan gehad!

Tuinfluiter schreef op 02-04-2023 om 10:07:

[..]

Wat naar voor je.

Als je als gezond mens drie jaar niet gesport hebt krijg je van een yogales ook dagen lang spierpijn. Ik denk dat jij na long covid veel rustiger moet beginnen en niet aan een regulieren les moet meedoen.

Kijk of je ondersteuning van een sportarts of fysiotherapeut kunt krijgen voor een opbouwschema wat specifiek voor jou geschikt is.

Sterkte

Ik denk dat je gelijk hebt Tuinfluiter, omdat ik mijn hele leven veel heb gesport kan ik zo'n les prima meedoen alleen de gevolgen zijn zo heftig dat ik na 'n week nauwelijks mijn bed uit kan komen.  Bij de fysio kom ik al jaren en is het niet gelukt om iets op te bouwen. Die sportarts lijkt mij een goed idee, daar ga ik achteraan. Dank je! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.