Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dolfje schreef op 31-03-2023 om 16:25:

In ben toch behoorlijk over de zeik van het werkding. Heb inmiddels contact gehad met leidinggevende ( via mail)en waarschijnlijk hebben we het er maandag over maar het zit me gewoon niet lekker. Ik voel me een beetje een speelbal.

Ik heb het idee dat dit sowieso wel de laatste tijd speelt bij jou. Ben je nog wel gelukkig op je werk?

Weer medicijnen niet leverbaar.
Slechte leverbaarheid van medicijnen in Nederland.

TanSwallow86

TanSwallow86

31-03-2023 om 17:03

Dolfje schreef op 31-03-2023 om 14:45:

Ik schrik nog elke week van de prijs van de eieren.

De eieren hier bij de Aldi betaal je 2.89 voor 12 eieren.

Dolfje schreef op 30-03-2023 om 22:45:

[..]

Ik ook niet. Vraag me ook altijd af wat die mensen denken die dat van hun gasten verlangen ( eisen). Mijn dag, ik betaal dus bepaal?

bridezilla's  ja..

Ik zag donderdag bij de Lidl een bakje blauwe bessen voor 6,49. Toen heb ik een kleiner bakje genomen voor 3,49. Vandaag wilde ik dat eten door de yoghurt en er waren er al een heleboel beschimmeld. Dan hoef ik het niet meer. Dus totaal letterlijk weggegooid geld. Ik had dat wel eens gehad bij de Jumbo maar dat viel me echt tegen van de Lidl waarover ik over het algemeen wat versheid betreft echt te spreken was. 

De toeristische attractie bij ons in de buurt heeft de hekken weer geopend voor 8 weken. 
Dat is weer oppassen als ik me in het verkeer begeef. Overal Aziaten op oranje huurfietsen die niet kunnen fietsen, grote buitenlanfse campers die zoveel fietsers niet gewend zijn en af en toe een buslading Fransen in de supermarkt die nog wat inkopen mogen doen voordat ze uren in de bus terug naar Frankrijk gaan rijden. 
Was het maar weer dik half mei, dan is het weer voorbij. Bijna een huurfiets op mijn auto vandaag. 

Broodjebrie schreef op 31-03-2023 om 16:50:

[..]

Ik heb het idee dat dit sowieso wel de laatste tijd speelt bij jou. Ben je nog wel gelukkig op je werk?

Nou buiten dit soort gezeik wel.

watertoren schreef op 31-03-2023 om 17:22:

Ik zag donderdag bij de Lidl een bakje blauwe bessen voor 6,49. Toen heb ik een kleiner bakje genomen voor 3,49. Vandaag wilde ik dat eten door de yoghurt en er waren er al een heleboel beschimmeld. Dan hoef ik het niet meer. Dus totaal letterlijk weggegooid geld. Ik had dat wel eens gehad bij de Jumbo maar dat viel me echt tegen van de Lidl waarover ik over het algemeen wat versheid betreft echt te spreken was.

Het is niet het seizoen voor blauwe bessen (eind juni tot september). Dan is het altijd duur. 

Netherfield schreef op 31-03-2023 om 07:10:

Jeej, dochter heeft een lesvrije dag binnenkort! Dus heeft de hele school op die dag een toets en mogen alle leerlingen voor 1 uurtje naar school toe komen. Welke sadist verzint dit?!?

Is het geen 1 april grap? (Hoop ik toch voor ze!)

Regendrup. schreef op 31-03-2023 om 20:35:

[..]

Is het geen 1 april grap? (Hoop ik toch voor ze!)

Ik vrees van niet. 

Wat n vreselijke ochtend! Nu wil ik naar bed maar kan niet. Nog ff zo’n 12 uur doorbijten en dan maar naar bed..

Bah, mijn wijsvingernagel is gescheurd .
Ik ben niet kleinzerig, maar wat een rotgevoel geeft dat. 

BeneficialJay65

BeneficialJay65

01-04-2023 om 10:34

Wobbelkont schreef op 01-04-2023 om 09:41:

Wat n vreselijke ochtend! Nu wil ik naar bed maar kan niet. Nog ff zo’n 12 uur doorbijten en dan maar naar bed..

Wat kun je dan naar je bed verlangen hé en dat de dag om is?! Ben je ziek /baaldag?

TanSwallow86

TanSwallow86

01-04-2023 om 14:48

Ik ben nog steeds boos op de schoonmaakhulp. Afgelopen woensdag was ze er weer. Mijn lamellen heeft ze gesloopt, nou ja het kralenketting. Heeft ze aan elkaar geknoopt, nu kan dat niet meer open, de steel van de plumeau kapot, zegt ze dat ik maar een nieuwe moet kopen. Lamp in het halletje hangt nog maar aan een paar draadjes vast. 

oudmaarnognietkoud schreef op 31-03-2023 om 15:06:

[..]

Ons vakantiehuisje in Italië ook last van mieren. Wij namen een mierenpen van Bayer mee, idd ook een soort krijtje.
Gelijk bij aankomst de looproutes afkrijten en de rest van de vakantie nergens last van.

Maar kun je dat ook binnen gebruiken?
Ik weet niet waar ze naar binnen komen, alleen welke hoek van de kamer/badkamer. (Badkamer grenst niet aan buiten.)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.