Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SuzyQFive schreef op 27-03-2023 om 23:57:

[..]

[..]

Nee UMCG. Meestal hoef ik daar niet lang te wachten.
Heb geen gyn meer in het Martini nadat ik eerst door een arts als aansteller werd gezien waarbij ze vond dat ik niets te klagen had want zij had borstkanker. En mijn andere arts daar niet eens een echo wilde maken toen ik daar kwam met hele erge buikklachten. Dat kon toch echt niet van Essure komen. 6 weken later lag ik in Amstelveen op de operatietafel en zijn ze 3,5u bezig geweest om de boel te herstellen.

Oh dat is erg vervelend inderdaad!! Ik erger mij aan mijn geringe motivatie om naar bekkenbodem fysio te gaan.

NippyDunlin42

NippyDunlin42

28-03-2023 om 10:29

Mijn ziekenhuis belde te laat (vandaag ipv gisteren) terug en nu had ik zelf al de (verkeerde) beslissing genomen. Vervelend. Heel vervelend.

Ik had assertiever moeten zijn en gisteren in de namiddag nog eens moeten bellen. 

Dat ik moe ben en koppijn heb bovenop de al tijden aanwezige rugpijn.

Aan een collega die afspraken met een vervelende klant maakt, die we niet kunnen nakomen en mij onder de meeting met klant benaderd met allerlei vragen, terwijl ik daar niet bij ben en wel zou moeten zijn. 
Helemaal klaar mee met zowel klant als collega. 

Wandelvrouwtje schreef op 28-03-2023 om 07:09:

[..]

Ik dacht dat je wat te drinken aanbood (als een soort troost of oplossing). Pas na het antwoord van SuzyQ realiseer ik me dat dat niet zo is...

Haha! En ik dacht dat ze reageerde op de afkorting gyn (gin). In plaats daarvan maar een martini ofzo 😂 Vond het al een tikkie vreemd 😉

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-03-2023 om 19:49

ik heb me vandaag geërgerd aan het feit dat er bij ons op het werk steeds meer agressie voorkomt. Collega vandaag voor de 3e keer dit jaar al mee gemaakt. Ikzelf gelukkig, nog, niet, maar voor hem ontzettend heftig om mee te maken. 

werk

Iemand vond het een goed idee om mobiele telefoons aan je agenda te koppelen. Dus als je iets in je agenda hebt staan, een vergadering ofzo, dan ben je mobiel niet bereikbaar en word iedereen doorverbonden met de voicemail.

Dus als er iets aan de hand is, dan is er geen manager te bereiken want hun agenda's staan altijd vol met afspraken of zijn geblockt om bepaalde zaken af te handelen. 

Wie verzint dit?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-03-2023 om 19:51

Milala schreef op 28-03-2023 om 19:50:

werk

Iemand vond het een goed idee om mobiele telefoons aan je agenda te koppelen. Dus als je iets in je agenda hebt staan, een vergadering ofzo, dan ben je mobiel niet bereikbaar en word iedereen doorverbonden met de voicemail.

Dus als er iets aan de hand is, dan is er geen manager te bereiken want hun agenda's staan altijd vol met afspraken of zijn geblockt om bepaalde zaken af te handelen.

Wie verzint dit?

nou ja zeg, dat is echt belachelijk. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

28-03-2023 om 20:00

werk

Wie verzint dit?

Wat bizar!

HAHA!wait..what schreef op 28-03-2023 om 19:46:

[..]

Haha! En ik dacht dat ze reageerde op de afkorting gyn (gin). In plaats daarvan maar een martini ofzo 😂 Vond het al een tikkie vreemd 😉

Ik ergerde mij vandaag aan de onvindbaarheid van de borstonderzoek bus. Ik kreeg alleen een straatnaam te zien, maar geen huisnummer 😐

En nergens een wegwijzer bord.

Toen ik het eindelijk had gevonden, dankzij een mevrouw onderweg die er vorige week was geweest, was er geen tijd meer en kon ik rechtsomkeer...

En oja of ik wel snel een nieuwe afspraak wilde maken ,want over twee weken ging de borstonderzoekbus elders staan

werk

Wie verzint dit?

Heel vreemd..

Dat had ik de eerste keer met het borstonderzoek ook, behalve dat ik nog net op tijd was. Ik was op het juiste terrein, maar daar waren zoveel weggetjes dat ik alsnog een poos zat te zoeken. Ik klaagde toen bij de medewerksters dat het niet goed aangegeven stond, iedereen die zat te wachten viel me bij, maar de medewerksters waren het niet met mij eens, er stond toch een bordje voor de deur?  

Dat Magister er al sinds gisteren uit ligt.

Dat ik al om half zes wakker was

Dat ze net buiten met heel veel kabaal de ondergrondse container kwamen legen. Had verdorie uit kunnen slapen. De enige ochtend deze week.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.