Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Afrodite

Het enige dat je dan van je moeder wil is een knuffel (bij wijze van). 

Afrodite, is er iemand anders in je omgeving waar je dit tegen kan spuien, zus, vriendin, tante, eentje die geen oplossingen en zo wil geven? Waar je gewoon tegenaan kan zeuren (al is wat jij doormaakt écht geen zeuren! maar je begrijpt wel wat ik bedoel) en er gewoon voor je is? 
Want ik vrees dat je moeder niet gaat veranderen. Ik gun vooral jou, maar eigenlijk iedereen, zo iemand als ik hierboven beschrijf. 
En het is ook gewoon kut zoals je je nu voelt en dat je niks kan. Je weet zelf ook wel dat het voor een goed doel is, alleen mag je prima ff van je af praten over hoe ruk het nu is. Ik hoop dat je zo iemand hebt waar je je verhaal kwijt kan!

JtM

JtM

19-03-2023 om 09:58 Topicstarter

Vriend blijft maar doooooor praten. Ik heb last van m'n hooikoorts en flinke hoofdpijn en wil gewoon dat hij even zijn mond dicht houdt 

voor Afrodite.

Jeetje, wat veel lieve reacties op mijn klaagbericht  Gelukkig heb ik de liefste man ever (zie het topic: waar werd je vandaag blij van) en een vriendin die ook nogal wat heeft meegemaakt op fertiliteitsgebied en nu vooral mentaal een klotezwangerschap heeft. Afgelopen week lekker tegen elkaar zitten klagen over onze moeders. Helaas wonen we ver uit elkaar en zien we elkaar niet zo veel, zeker nu ik niet meer lange stukken kan autorijden. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

19-03-2023 om 11:26

de buren zijn aan het verbouwen, sinds half negen vanochtend. Een waarschuwing was zo fijn geweest. 

Dikke knuffel voor Afrodite! Jij hebt geen fijne zwangerschap en daar mag je best over klagen en jouw moeder zou daar meer begrip voor moeten hebben. 

Vandaag erger ik mij aan mijzelf dat ik totaal niet op kan schieten .doe steeds dingen die wel kunnen wachten en wat ik echt moet doen doe ik niet .

Ik weet dat bij long covid de klap van te veel doen bij sommigen een paar dagen later pas komt. Bij mij komt het echter vrijwel altijd meteen de volgende dag of hij komt niet. Dus het valt me echt vies tegen dat ik nadat het gisteren zo meeviel me vandaag zo uitgeput voel en echt door de dag moet slepen 😒

En weer een jaar verknald door de overgang. Gelukkig duurt het gemiddeld maar 8 jaar

Afrodite:

Je  moeder zit helemaal fout. Je had en hebt het heel erg pittig met deze zwangerschap en je hebt het volste recht om te klagen zo nu en dan. Ze zou je een knuffel moeten geven en vragen wat ze voor je kan doen om het een beetje dragelijker te maken. Trek je er niks van aan hoor

Aan Ajax, dat ze verloren hebben🙁

Dat geen enkele politieke partij iets doet aan de overbevolking.

Treurniet schreef op 19-03-2023 om 19:16:

Dat geen enkele politieke partij iets doet aan de overbevolking.

Wat moeten ze daar aan doen dan

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.