Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik erger me aan een vrijwilliger die zichzelf erg belangrijk vindt. Vervolgens zegt ze dat ze in de zorg werkt, met demente bejaarden. Om een halve minuut later te vertellen dat ze in het restaurant van die zorginstelling werkt 

Aan m'n moeder 🙄 ze wilde mn dochter een tijdschriftabonnement cadeau doen.. Heel leuk natuurlijk! Nu appt ze of ik dat al geregeld heb.. Zo irritant dat ze nooit zelf iets wil regelen of ergens moeite voor wil doen. Andere cadeaus moet ik ook altijd zelf kopen/bestellen namens haar. Klinkt misschien ondankbaar maar ze kan zoveel meer zélf doen; ik kan heel slecht tegen die afhankelijke opstelling van haar 😬

HAHA!wait..what schreef op 16-03-2023 om 19:53:

Aan m'n moeder 🙄 ze wilde mn dochter een tijdschriftabonnement cadeau doen.. Heel leuk natuurlijk! Nu appt ze of ik dat al geregeld heb.. Zo irritant dat ze nooit zelf iets wil regelen of ergens moeite voor wil doen. Andere cadeaus moet ik ook altijd zelf kopen/bestellen namens haar. Klinkt misschien ondankbaar maar ze kan zoveel meer zélf doen; ik kan heel slecht tegen die afhankelijke opstelling van haar 😬

Ik heb zo’n schoonmoeder  

Lief mens hoor maar heeft ergens een soort sociale angst ofzo. En mijn schoonzusje zegt dat ze vast gewoon autistisch is ofzo 🫣 (die is zelf een ass’er). 

Ik ben niet vooruit te branden en heb een mega To do list. Verder ploeteren maar weer. 

Aan mijn eigen traagheid. Echt niet te filmen.

aan mijn eigen twijfel gedrag 

Sorry, maar even van me afschrijven. Ik heb een operatien gehad nadat ik mijn enkel op 3 plaatsen gebroken had. Er zijn toen platen en schroeven geplaats die er eigenlijk altijd in mogen blijven maar ik kreeg er last van en na 2 jaar loop ik nog steeds wat mank. Ik dus terug naar de chirurg en hij zei dat dat de platen en schroeven er maar beter weer uitgehaald konden worden. Dat ging vandaag gebeuren. Ik moest om half 12 vanmorgen in het ziekenhuis zijn. Toen kreeg ik te horen dat ik pas om half 4 geholpen zou worden en dat de operatie rond 10 voor half 5 klaar zou zijn en ik rond 7 uur weer naar huis zou mogen. Ik was harstikke bang en zenuwachtig en rond kwart over 3 kwam een verpleegster mij vertellen dat het wat langer kon duren omdat alles uitgelopen was. Ik zag het later en later worden en de zenuwen gierden door mijn keel. Om half 5 kwam die verpleegster weer met de mededeling dat mijn operatie niet door ging vanwege een spoedgeval. Dus nu weer terug thuis. Ik baal echt !

Watertoren:
Spoedgevallen gaan voor, maar daarom is het evengoed rot dat jouw operatie niet doorgaat...

Auwereel schreef op 17-03-2023 om 20:19:

Watertoren:
Spoedgevallen gaan voor, maar daarom is het evengoed rot dat jouw operatie niet doorgaat...

Ik weet het niet maar misschien heeft het ook wel te maken met de stakingen van gisteren.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

17-03-2023 om 21:54

Ah nee, Watertoren.  Dat is echt waardeloos! Ben je wel snel weer aan de beurt? Ik hoop het. 

Watertoren wat ontzettend vervelend voor je, zo lang wachten op een operatie en dan gaat het niet door... de hele dag stress voor niets 

Ah bah Watertoren, hopelijk snel aan de beurt.

Watertoren,  dat was een lange stressvolle dag voor je en dan kun je weer onverrichter zaken huiswaarts.
Wat lijkt me dat erg.
Ik hoop dat je weer snel aan de beurt bent en dan wel geopereerd word.

@Watertoren: dat is balen inderdaad! Hopelijk ben je snel aan de beurt zodat de operatie alsnog kan doorgaan.

Gisteravond bij Khalid heb ik me zitten ergeren aan Tom Egbers. Wat een krokodillentranen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.