Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Schemerlampje schreef op 15-03-2023 om 19:16:

[..]

😲 Ik zou je dankbaar zijn!

Precies dit idd

Tjonge, als ik denk dat het niet gekker kan verzint ex toch weer iets. Jemig, gewoon sneu, maar ik zit weer met de gebakken peren. Het is weer opgepakt en de instanties blijven gelukkig achter mij en de kids staan.
Nog een ergenis, morgen weer naar de rechtbank. Heb altijd zo'n hekel aan die plek. Wel benieuwd, want ze willen afspraken met vader maken, maar hij is alleen maar agressief naar de hulpverlening. Misschien dat de rechter nu iets coulanter is naar mij, maar het blijft telkens weer spannend.

Schemerlampje schreef op 15-03-2023 om 19:16:

[..]

😲 Ik zou je dankbaar zijn!

Nou ja, ik dacht oprecht iets goeds te doen. En begrijp nog steeds waarom diegene zo reageerde. Maar voelde ook geen behoefte om hierover een verdiepend gesprek over te voeren 

Waarom smaakt hoestdrank zo vies… Ik had nu graag geen smaak gehad, maar m’n covid besloot dat 3 dagen geen smaak wel genoeg was.  

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-03-2023 om 00:10

ik ben doodmoe van het hoesten, slapen is ook een drama want ik kan niet liggen 
Morgen ga ik een longfoto laten maken.  

Ik weet niet of ik nu een beetje verkouden ben of dat het hooikoorts is. Ik voel me verder goed maar snotter en nies wat en af en toe ook last van mijn ogen. Moet niet ziek worden dit weekend want gaan een nachtje in een hotel zaterdag.

Dolfje schreef op 16-03-2023 om 07:54:

Ik weet niet of ik nu een beetje verkouden ben of dat het hooikoorts is. Ik voel me verder goed maar snotter en nies wat en af en toe ook last van mijn ogen. Moet niet ziek worden dit weekend want gaan een nachtje in een hotel zaterdag.

Neem een anti histamine tabletje, dan weet je het snel genoeg!

Ja heb ik net maar gedaan.

aan de stakingsdag in het ziekenhuis. Ik moest komen want aanwezigheidsplicht en nu hang ik ergens in een kantoorruimte. #laffeactie

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

16-03-2023 om 09:35

Ik erger me aan mezelf, morgen (eindelijk) na veel fouten en gezeik bij het bedrijf) LOI examen, heb al wel wat gestudeerd maar moet nog meer van mezelf maar geen zin en ik ben dus mega aan het SOGgen. Ook erger ik me aan de planning van mijn blaas. Nee ik heb geen zin om tussen 3-7u naar de plee te gaan... 😒

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-03-2023 om 15:15

Sta ik net bij de kassa van de supermarkt,  weet ik toch mijn pincode niet meer! En nu nog steeds niet...

Gelukkig had ik genoeg cash bij me, nog een mazzel 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

16-03-2023 om 15:46

Mug schreef op 16-03-2023 om 15:15:

Sta ik net bij de kassa van de supermarkt, weet ik toch mijn pincode niet meer! En nu nog steeds niet...

Gelukkig had ik genoeg cash bij me, nog een mazzel

Dan doe je het beter dan ik want ik had de laatste x dat ik die vergeten was dus ook geen cash bij mij... 😂

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-03-2023 om 15:50

MariaC schreef op 16-03-2023 om 15:46:

[..]

Dan doe je het beter dan ik want ik had de laatste x dat ik die vergeten was dus ook geen cash bij mij... 😂

😂 ik normaal gesproken ook niet, maar ik had toevallig net vandaag koopzegelspaarboekjes ingeleverd. 

Dik balen anders, sta je daar met je boodschappen.... Hoe heb je dat opgelost? 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

16-03-2023 om 16:04

Mug schreef op 16-03-2023 om 15:50:

[..]

😂 ik normaal gesproken ook niet, maar ik had toevallig net vandaag koopzegelspaarboekjes ingeleverd.

Dik balen anders, sta je daar met je boodschappen.... Hoe heb je dat opgelost?

Eeehh hoe heb ik dat de laatste keer opgelost, oww ik had maar een paar dingen... Teruggegeven aan een medewerkster... (Met schaamrood op mijn wangen..)

Zo'n drama is het niet hoor, ik woon om de hoek...

Ik ergerde me eerder vandaag aan iemand in een mega dikke Teslabak met het gezicht van een oorwurm... Hoe groter de wagen hoe knorriger de kop of zo? 
En dit mag ik vast niet zeggen maar ik vind mijn poezenbeest irritant.. Ze is aan de lijn aangezien ik iets te goed voor haar ben geweest en nou zit ze vaak om eten te zeuren en ik vind het lastig om te bepalen of ze echt honger heeft of niet.

vanmiddag alweer met een pijnklacht naar de huisarts, waarvoor hij geen oplossing had. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.