Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Bailey26 schreef op 15-03-2023 om 12:30:

[..]

O dit is inderdaad heel erg balen zeg! Ik hoop dat ze alsnog niet reageren op de uitnodiging en dat de woning alsnog naar jou gaat.

Het is mogelijk mijn buurman was ook 3-4 op de wachtlijst en hij is het geworden, terwijl het huis na mijn idee gewoon prima is, alleen de buren(ik) hé dat was waarschijnlijk de reden dat mensen toch afhaakte 

MidasWolf schreef op 15-03-2023 om 12:36:

[..]

Het is mogelijk mijn buurman was ook 3-4 op de wachtlijst en hij is het geworden, terwijl het huis na mijn idee gewoon prima is, alleen de buren(ik) hé dat was waarschijnlijk de reden dat mensen toch afhaakte

Zeker bang dat je hun huis stuk zou blazen

Lollypopje schreef op 15-03-2023 om 12:39:

[..]

Zeker bang dat je hun huis stuk zou blazen

De buurman nam dat risico voor lief, je moet wat met deze huizencrisis dacht hij.
Wolven in Nederland zorgen voor een hoop consternatie men houdt er voorlopig nog niet over op 

* net een stemwijzer gedaan waar ook het onderwerp wolven aan bod kwam.

MidasWolf schreef op 15-03-2023 om 12:35:

[..]

Goed balen dit, maken ze blij met een dode mus. Bij de woonvereniging waar ik bij huur zie je de plek waar je staat pas wanneer de inschrijving sluit. Tenminste dat was wel zo toen ik zelf reageerde op huurhuizen.

Ik krijg ook te zien op welke plek ik sta... zelfs voordat je reageer krijg je plek al te zien... dus als ik al zie dat ik niet in top 10 eindig reageer ik al niet 

Iedere keer dat ik naar de fysiotherapeut ga, kan ik mijn grote badlaken meeslepen op de fiets. Wat een gesleep. Ik vond het veel makkelijker om gewoon dat witte papier op de behandelbank te leggen. Maar nee dat werd te duur

Een vriendin van mij stond op plek 27.. en kreeg het huis! Dus alles kan!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-03-2023 om 18:02

Aan een man, die mijn eettafel had gekocht. Kwam met nog iemand hem ophalen. Omdat mijn hal wat klein is, is het wat lastig om hem eruit te krijgen. Ik dacht dat het net kon, maar het paste dus niet. Hij zich in alle bochten wringen om het toch te doen slagen. Gezegd dat het niet ging lukken, dat tafel eerst weer terug in kamer moest en dan kast in hal eruit (dat gaat makkelijk, dat weet ik) en dan genoeg ruimte om de tafel er uit te krijgen. Maar nee, niet willen luisteren, 3 keer proberen, om de kast op een andere manier neer te zetten. Nee, dat past dan helemaal niet, moet je niet doen. Maar eigenwijs met een ruimtelijk inzicht van een emoe. Dus, tot slot op mijn manier en in 2 minuten de tafel eruit. Luister dan een keer, ook al is het een vrouw die je advies geeft en wees niet zo eigenwijs om het toch te proberen. Mannen!

Treurniet schreef op 15-03-2023 om 14:22:

Iedere keer dat ik naar de fysiotherapeut ga, kan ik mijn grote badlaken meeslepen op de fiets. Wat een gesleep. Ik vond het veel makkelijker om gewoon dat witte papier op de behandelbank te leggen. Maar nee dat werd te duur

https://www.decathlon.nl/p/supercompacte-microvezelhanddoek-maat-xl-110-x-175-cm/_/R-p-158653?mc=8361644

Voor dit soort dingen en voor in de koffer hebben we deze. Scheelt een hoop gesjouw.

Aan mezelf, stomme muts dat ik ben.
Toen ik het stembiljet binnenkreeg dacht ik dat het voor de gemeenteraadsverkiezingen was. Aangezien ik hier over een tijdje weg ben, vond ik het niet de moeite om te gaan stemmen en scheurde het dus doormidden.
Om er vervolgens een paar dagen later achter te komen dat het dus NIET voor de gemeenteraadsverkiezingen was Dus eigen schuld dat ik niet kon stemmen vandaag. Leer voor de volgende keer dus.

Dolfje schreef op 15-03-2023 om 18:26:

[..]

https://www.decathlon.nl/p/supercompacte-microvezelhanddoek-maat-xl-110-x-175-cm/_/R-p-158653?mc=8361644

Voor dit soort dingen en voor in de koffer hebben we deze. Scheelt een hoop gesjouw.

dankjewel 😀

Broodjebrie schreef op 15-03-2023 om 18:38:

Aan mezelf, stomme muts dat ik ben.
Toen ik het stembiljet binnenkreeg dacht ik dat het voor de gemeenteraadsverkiezingen was. Aangezien ik hier over een tijdje weg ben, vond ik het niet de moeite om te gaan stemmen en scheurde het dus doormidden.
Om er vervolgens een paar dagen later achter te komen dat het dus NIET voor de gemeenteraadsverkiezingen was Dus eigen schuld dat ik niet kon stemmen vandaag. Leer voor de volgende keer dus.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/verkiezingen/vraag-en-antwoord/stempas-kwijt-of-niet-ontvangen

gisteravond dacht ik een goede daad te neer te zetten.
Op marktplaats verkocht iemand zijn Rolex met certificaat. Echter de locatie stond aan, wat niet zo veilig is, gezien de waarde van zo'n horloge. Ik berichtte dit naar de verkoper, op een vriendelijke manier.
Vandaag kreeg ik een bericht terug waarin ik werd uitgescholden en ik ziek in mijn hoofd was etc. 
Tot zover weer mijn goede daad 😒

Tatemae schreef op 15-03-2023 om 19:13:

gisteravond dacht ik een goede daad te neer te zetten.
Op marktplaats verkocht iemand zijn Rolex met certificaat. Echter de locatie stond aan, wat niet zo veilig is, gezien de waarde van zo'n horloge. Ik berichtte dit naar de verkoper, op een vriendelijke manier.
Vandaag kreeg ik een bericht terug waarin ik werd uitgescholden en ik ziek in mijn hoofd was etc.
Tot zover weer mijn goede daad 😒

😲 Ik zou je dankbaar zijn!

Treurniet schreef op 15-03-2023 om 18:38:

[..]

dankjewel 😀

Ik heb ze ook, heel fijn en niet duur. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.