Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan dochter die te laat thuis is. 

Aan Coolblue, tv besteld, volgens de site wordt de oude meegenomen. Nu is de tv bezorgd door post.nl en die nemen dus geen oude apparaten mee.

Ik stoor me aan ex, die zoveel onrust geeft. Een brief van de deurwaarder, telefoontje advocaat, verzoek aan de rechtbank en nog een telefoontje van de raad voor de kinderen. En oja, mijn aangepaste versie van een verslag was niet leesbaar. Dit alles op één dag!!!!

Ik sta al een half uur telefonisch in de wacht bij de huisarts

Edit; de assistente vond dat niet heel raar..

Treurniet schreef op 14-03-2023 om 14:13:

Ik sta al een half uur telefonisch in de wacht bij de huisarts

Edit; de assistente vond dat niet heel raar..

Tegenwoordig krijg je bij de HA hier, een bandje wat aangeeft dat de wachttijd aan de telefoon maar ook voor een afspraak lang is. Daarnaast komt het regelmatig voor dat ik te horen krijg dat ze op het moment de telefoon niet op kunnen nemen 

aan mezelf heb mijn oplader/boodschappen op werk gelaten... krijg je ervan als je wegstormt 

hurrying-rushing.gif

Ik zou gisteren een afspraakbevestiging ergens van via de mail krijgen maar heb dat nog steeds niet gehad. Moet ook een vragenlijst invullen en printen dus moet dat wel op tijd krijgen. 

Dolfje schreef op 15-03-2023 om 07:48:

Ik zou gisteren een afspraakbevestiging ergens van via de mail krijgen maar heb dat nog steeds niet gehad. Moet ook een vragenlijst invullen en printen dus moet dat wel op tijd krijgen.

Je spam al gecheckt?

Broodjebrie schreef op 15-03-2023 om 07:49:

[..]

Je spam al gecheckt?

Uiteraard.

Had het contactformulier op de site weer ingevuld want vandaag geen tijd om te bellen en het zit a la minute in mijn mailbox

Dat ik helemaal blij was omdat ik eerste in de rij stond voor een huurhuis. 
Je kon 3 dagen reageren. 
En net in het laatste uur melden zich nog een paar mensen met een blijkbaar langere inschrijftijd waardoor ik ineens 4e ben. 
Echt zo balen, had me er mega op verheugd.

De kat heeft sinds vannacht weer een snoeren fetish. Iedere keer weer likken aan de opladers en de kabels van mijn werkplek. Word helemaal gek van dat geluid brrr. 

Wasgij schreef op 15-03-2023 om 11:31:

Je kon 3 dagen reageren.
En net in het laatste uur melden zich nog een paar mensen met een blijkbaar langere inschrijftijd waardoor ik ineens 4e ben.

O dit is inderdaad heel erg balen zeg! Ik hoop dat ze alsnog niet reageren op de uitnodiging en dat de woning alsnog naar jou gaat. 

Wasgij schreef op 15-03-2023 om 11:31:

Je kon 3 dagen reageren.

Goed balen dit, maken ze blij met een dode mus. Bij de woonvereniging waar ik bij huur zie je de plek waar je staat pas wanneer de inschrijving sluit. Tenminste dat was wel zo toen ik zelf reageerde op huurhuizen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.