Huiskamer
Broodjebrie
13-03-2023 om 08:20
Friezinnetje schreef op 13-03-2023 om 07:32:
mehn, wat waait het hard. Zo van de winterse buien naar een herfstige storm gegaan
Ik werd er vannacht 2 keer wakker van, het gaat echt tekeer. Ik ga straks maar binnendoor naar cliënt, op de snelweg waai ik zowat om denk ik.
Mama-Inge
13-03-2023 om 09:00
Aan mijn ouders en broer
Dat ze steeds de discussie aan proberen te gaan dat we 2 honden in huis hebben
Dat vinden ze te veel en dat het zoveel kost.
Zeur niet, onze keus en we hebben de tijd en ruimte (vinden zij dus niet) en die zak brokjes kunnen we ook wel betalen
Broodjebrie
13-03-2023 om 09:07
Mama-Inge schreef op 13-03-2023 om 09:00:
Aan mijn ouders en broer
Zeur niet, onze keus en we hebben de tijd en ruimte (vinden zij dus niet) en die zak brokjes kunnen we ook wel betalen
Wat stom dat ze zich daaraan ergeren. Jullie zullen die keuze toch inderdaad bewust hebben gemaakt? En waar bemoeien ze zich mee, het is toch jullie huis?
Mama-Inge
13-03-2023 om 09:08
En dat de wasmand al weer vol zit
Gisteren alles in de machine, komt man even later met zijn armen vol was van boven
Waar hij het weg gevist heeft, geen idee, want ik had het niet zien liggen.
Netherfield
13-03-2023 om 09:11
Het is weer maandag…. Dus dochters hadden ruzie en waren op den duur allebei aan het huilen. Fijn begin van de dag zo!
Wieder
13-03-2023 om 09:27
Ik ergerde me eerst over een pakketje dat gisteren zou komen maar waarvoor geen bezorger aan de deur is geweest maar dat toch vandaag naar een postNL punt gebracht wordt. Ik had gisteren expres alle boodschappen gedaan zodat ik vandaag, met deze wind, de deur niet uit hoefde, want geen auto vandaag. En nu moest ik dus een half uur fietsen voor saus. Daarover had ik dit bericht al eerder geschreven, maar de Wi-Fi deed moeilijk, dus bericht kwijt. Ik een geërgerd appje gestuurd naar mijn man over hoe ik dit weer moest fiksen, staat hij ineens in de slaapkamer terwijl hij op zijn werk hoorde te zijn, die was zijn laptop vergeten en was weer terug naar huis gekomen 😄. Dus nu heeft hij én de Wi-Fi weer in orde gebracht, én ik hoef zometeen niet te fietsen, da's toch weer mooi.
Nu nog hopen dat het pakketje inderdaad op het postNL punt aankomt en dat ik het meekrijg, want er moet voor getekend worden. Veel van mij ergernissen van vandaag hebben zichzelf opgelost, maar postNL blijft stom
Rogue
13-03-2023 om 09:36
Mama-Inge schreef op 13-03-2023 om 09:00:
Aan mijn ouders en broer
dit is een klassiek voorbeeld van : waar bemoei je je verdomme mee al wilde je 5 honden is toch jouw keus.
klote wind...
Mama-Inge
13-03-2023 om 09:45
Rogue schreef op 13-03-2023 om 09:36:
[..]
dit is een klassiek voorbeeld van : waar bemoei je je
verdomme meeal wilde je 5 honden is toch jouw keus.
Weet ook gelijk weer waarom we daar zo weinig heen gaan. Altijd gezeur om kleine dingen.
Bakblik
13-03-2023 om 09:48
Herkenbaar Mama-Inge, zaterdag worden hier de wedstrijden gespeeld dus zondag gaat de sportwas in de machine. Trainingspakken, shirts, kousen enz. Meestal doe ik dan een rondje langs de kamers om donker ondergoed, sokken en nog wat erbij te krijgen om de trommel vol te krijgen. Niemand had nog wat dus toch die natte zooi maar gedraaid in een half volle trommel.
Ben ik de was aan het ophangen komt man met nog 4 paar sokken, een T-shirt en 2 onderbroeken. Had dit er ook bij gemoeten? 
snjokorn
13-03-2023 om 11:36
snjokorn schreef op 11-03-2023 om 15:07:
Stomme DPD, in de mail staat dat ze vandaag een pakketje hebben bezorgd maar helaas, niets in de brievenbus (geen pakketje noch briefje waar dan wel)....
En vandaag een mailtje van ze dat mijn pakketje vandaag bezorgd wordt....
(van de verzender ook al bericht dat het pakketje nog onderweg is). Zal het straks goed komen??
Schemerlampje
13-03-2023 om 12:30
Dat ik vandaag op Facebook wel 5/6 keer een gesponsord bericht kreeg van vage mensen dat Eva Jinek iets verschrikkelijks zou hebben gezegd.
Los daarvan lijkt Facebook wel steeds meer berichten zelf op mijn tijdlijn te zetten dan berichten van mijn contacten.
Mama-Inge
13-03-2023 om 13:30
Te warm aangekleed naar buiten
Heel ander weer als de afgelopen dagen.
Het is gewoon warm, daar had ik even niet op gerekend
Dacht dat het door de harde wind nog wel fris zou zijn
Nu ontzettend aan het zweten
Broodjebrie
13-03-2023 om 14:43
Mama-Inge schreef op 13-03-2023 om 13:30:
Ik heb hetzelfde, we zijn het gewoon niet meer gewend 
SuzyQFive
13-03-2023 om 17:15
Mama-Inge schreef op 13-03-2023 om 13:30:
Nou, dat hè!
mijn auto moest apk, dus kreeg zo’n leenfiets mee. Vanmorgen ivm de regen mijn dikkere tussenjas aangedaan maar ik kwam echt kletsnat terug, en het was inmiddels droog. Zag net dat het 15 graden was 😅.
Dees!
13-03-2023 om 18:02
Schemerlampje schreef op 13-03-2023 om 12:30:
Dat ik vandaag op Facebook wel 5/6 keer een gesponsord bericht kreeg van vage mensen dat Eva Jinek iets verschrikkelijks zou hebben gezegd.
Los daarvan lijkt Facebook wel steeds meer berichten zelf op mijn tijdlijn te zetten dan berichten van mijn contacten.
Oh ja echt. Super irritant!