Huiskamer
ProfitableMantis53
06-03-2023 om 21:02
Bij mij ging het heel vreemd. Eerst werd ik verkouden en verdween daarbij mijn reuk en smaak, voor 2 dagen ofzo. Echt helemaal weg, en ik had niet eens een verstopte neus toen. Dus ik dacht ik heb Corona. Maar nee, tot 3 x toe negatief getest.
Zes weken later, weer ziek, en toen meteen de eerste test positief. Maar reuk en smaak bleef gewoon goed.
Ik vind het maar vaag gedoe, het is niet dat ik het eerder had meegemaakt dat ik echt niks kon proeven of ruiken.
SombraOnline
06-03-2023 om 21:18
HAHA!wait..what schreef op 06-03-2023 om 20:47:
[..]
Ja, vond ik ook heel raar toen! Met een verkoudheid heb je wel eens dat je een stuk minder proeft/ruikt.. Maar echt helemaal niks vond ik ook heel naar toen..Hopelijk ben je er snel weer vanaf! Verder ben je niet ziek ervan?
Oh jawel, pijnlijke keel, hoesten, constant niezen, spierpijn, hoofdpijn, kortademig. Ook totaal geen conditie, de trap op lopen en ik ben buiten adem. Maar alles beter dan in het ziekenhuis liggen, denk ik dan maar!
Broodjebrie
06-03-2023 om 21:28
SombraOnline schreef op 06-03-2023 om 21:18:
[..]
Oh jawel, pijnlijke keel, hoesten, constant niezen, spierpijn, hoofdpijn, kortademig. Ook totaal geen conditie, de trap op lopen en ik ben buiten adem. Maar alles beter dan in het ziekenhuis liggen, denk ik dan maar!
Zo dan heb je het goed te pakken. Beterschap!
Treurniet
06-03-2023 om 23:05
kom ik thuis, willen er twee katten aandacht, maar ik wil gewoon slapen. En die stomme harddiskrecorder kon weer eens geen twee programmas op dezelfde tijd opnemen
SuzyQFive
07-03-2023 om 08:03
HAHA!wait..what schreef op 06-03-2023 om 17:32:
[..]
Dit heb ik dus ook vandaag! Alleen vermoed ik dat het bij mij door de alcohol komt van gister en eergister 😬 Dan heb ik de dag erna altijd zo'n erge honger!
Kan ook zijn dat je eigenlijk dorst hebt. Alcohol droogt uit namelijk. Dit kan je voelen als honger/trek.
SuzyQFive
07-03-2023 om 08:05
SombraOnline schreef op 06-03-2023 om 21:18:
[..]
Beterschap!
SuzyQFive
07-03-2023 om 08:12
Ik heb van de week, zoals wel vaker, naproxen genomen ivm pijn, dat is voorgeschreven. Niet lang daarna kreeg ik zo’n onwijs maagpijn. Sindsdien lig ik elke nacht wakker van de pijn. Heb gisteren 1,5u in de wacht gestaan bij de huisarts. Ik belde en was beller nr 11 in de wachtrij, zou een kwartier duren, na een half uur eindelijk aan de beurt, ging er iets mis met omschakelen, kwam ik weer achteraan in de rij uit. na weer een half uur werd de verbinding verbroken. Later nog een keer geprobeerd. Toen duurde het maar 25m voor ik iemand aan de lijn had. Iets voorgeschreven gekregen, maar dat lag uiteraard niet klaar bij de apotheek. Omeprazol van mijn vriend werkt heel even… Blerg!
Herfstappeltaart
07-03-2023 om 08:19
Aan het pijnlijke kloofje in mijn duim wat na drie nachten zinkzalf nog niet dicht is.
Mama-Inge
07-03-2023 om 09:07
Aan de kinderen
Continu met elkaar overhoop en irritant doen richting de hond (beestje steeds roepen en willen spelen) in plaats van zorgen dat ze hun dingen doen, die ze moeten doen voordat ze naar school moeten
Yumi
07-03-2023 om 10:09
Dorestad schreef op 06-03-2023 om 18:38:
[..]
Oooh, die is anders, maar deze hing in de gang bij mijn opa en oma ooit. Je brengt me met deze foto even helemaal terug naar ruim 50 jaar geleden. Mooi.
vintage spiegel met borstel bakje 21570 (tweedehands050.nl)
€ 15,- 
JtM
07-03-2023 om 10:13
Aan mezelf, ik heb gisteren en vandaag totaal geen motivatie om te werken. Zit uiteraard gewoon op kantoor maar krijg mezelf maar moeilijk tot dingen aangezet. Gelukkig morgen vrij 
Yumi
07-03-2023 om 10:22
SuzyQFive schreef op 07-03-2023 om 08:12:
Ik heb van de week, zoals wel vaker, naproxen genomen ivm pijn, dat is voorgeschreven. Niet lang daarna kreeg ik zo’n onwijs maagpijn. Sindsdien lig ik elke nacht wakker van de pijn. Heb gisteren 1,5u in de wacht gestaan bij de huisarts. Ik belde en was beller nr 11 in de wachtrij, zou een kwartier duren, na een half uur eindelijk aan de beurt, ging er iets mis met omschakelen, kwam ik weer achteraan in de rij uit. na weer een half uur werd de verbinding verbroken. Later nog een keer geprobeerd. Toen duurde het maar 25m voor ik iemand aan de lijn had. Iets voorgeschreven gekregen, maar dat lag uiteraard niet klaar bij de apotheek. Omeprazol van mijn vriend werkt heel even… Blerg!
Heb je nu iets anders voorgeschreven gekregen, of een maagbeschermer? Voorzichtig zijn hoor, met die naproxen niet zomaar innemen. Sterkte en beterschap
lientje69
07-03-2023 om 10:44
Ik erger me aan het feit dat nu ik sinds 2 ,5 week flink aan het bewegen ben, het cijfer op mijn weegschaal omhoog gaat in plaats van naar beneden. Zeer frustrerend. Ik weet het, het zullen waarschijnlijk spieren zijn, maar ik wil lichter worden, niet nóg zwaarder....
LostJellyfish83
07-03-2023 om 10:53
Ik hou echt veel vocht vast momenteel. Mijn voeten zijn nu zo dik, dat ik geen enkele schoen meer pas. Moet ik dan in de regen op mijn slippers naar de jumbo... Bah.
Auwereel
07-03-2023 om 13:05
Ik erger me wild aan een computerprogramma die op de ene computer als een zonnetje werkt en op de ander van geen meter...