Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Broodjebrie schreef op 06-03-2023 om 15:37:

[..]

Ik ken het. Ik word niet meer zoveel ongesteld gelukkig, maar als ik het word ben ik altijd wat humeurig en heb ik zin in allerlei zoets.

Hoe is het met je date trouwens?

Dat hoort in het "waar wordt je blij van" topic   Ze heeft het aan dr ouders vertelt afgelopen weekend

stokstaart schreef op 06-03-2023 om 15:43:

[..]

Dat hoort in het "waar wordt je blij van" topic Ze heeft het aan dr ouders vertelt afgelopen weekend

Aaah leuk

Broodjebrie schreef op 06-03-2023 om 15:47:

[..]

Aaah leuk

JAAA!!!! Ik ben zo blij dat ze er zo serieus mee is. 

Maar in combinatie met PMS is het een beetje bipolair. Van ik WURG iedereen en ROT OP naar JIPPIE Ik Ben Zo Verliefd in 2 seconden. Ik word helemaal gestoord van mijn hormonen   De rollercoaster is erg vermoeiend.

Ja vreselijk die hormonen he

Ik zou er bijna voor weer aan de anticonceptie gaan, heb het niet nodig maar ik word volledig gestoord van de dagen voor mijn menstruatie.

Ik ben de overgang allang voorbij, maar vandaag heb ik trek in ALLES. Ik heb normaal ontbeten om 8 u, maar om11:30 al trek in lunch. Dat heb ik weten te rekken tot 12:15. Maar toen had ik om 14:30 alweer trek in mijn vieruurtje, dat ik normaal eet vlak voordat ik naar huis ga om te koken, om te voorkomen dat ik tijdens het koken van alles bij elkaar snack.
Nu heb ik hier het afgelopen uur met een rammelende maag zitten werken. Maar vroeg naar huis om te koken...

Auwereel schreef op 06-03-2023 om 17:23:

Ik ben de overgang allang voorbij, maar vandaag heb ik trek in ALLES. Ik heb normaal ontbeten om 8 u, maar om11:30 al trek in lunch. Dat heb ik weten te rekken tot 12:15. Maar toen had ik om 14:30 alweer trek in mijn vieruurtje, dat ik normaal eet vlak voordat ik naar huis ga om te koken, om te voorkomen dat ik tijdens het koken van alles bij elkaar snack.
Nu heb ik hier het afgelopen uur met een rammelende maag zitten werken. Maar vroeg naar huis om te koken...

Dit heb ik dus ook vandaag! Alleen vermoed ik dat het bij mij door de alcohol komt van gister en eergister 😬 Dan heb ik de dag erna altijd zo'n erge honger! 

Ik heb eergister sinds tijden wat alcohol gehad, een flesje bier met mijn man gedeeld. Ik denk niet dat dat nu nog uitmaakt. Volgens mij is het het weer. Zo'n druildag, daar krijg ik trek van.

stokstaart schreef op 06-03-2023 om 15:17:

ik realiseer me dat ik ongesteld moet worden. Hmm. Kan poes weinig aan doen maar ik kan iedereen wel wurgen op moment.

Dit is zo herkenbaar!

Yumi schreef op 06-03-2023 om 11:37:

[..]

vintage-spiegel-met-borstel-bakje-21570.jpg

Oooh,  die is anders,  maar deze hing in de gang bij mijn opa en oma ooit.  Je brengt me met deze foto even helemaal terug naar ruim 50 jaar geleden.  Mooi.

stokstaart schreef op 06-03-2023 om 15:17:

ik realiseer me dat ik ongesteld moet worden. Hmm. Kan poes weinig aan doen maar ik k an iedereen wel wurgen op moment.

oef ik ben heel gevaarlijk als ik ongesteld moet worden, of ik ben een emo-wrak 

Ik heb ook altijd last van licht agressieve neigingen als de horrormonen hoogtij vieren. Dat is echter niets vergeleken bij sommige mannen, wiens testosteron ze zelfs op latere leeftijd (rond de 60) tot een soort lachwekkende uitspraken aanzet.
Vandaag kwam ik weer zo’n groepje tegen. Ik heb me eerst geërgerd maar dat sloeg later om naar een soort vermaak, het was net een dierentuin waar ik naar keek, welke aap op de hoogste rots ging zitten.  . Ik realiseerde me ineens dat ik hier niet de coaching/leiding gaf en ben eens lekker gaan achterover leunen om te kijken hoe degene die wél de (gespreks)leiding had, omging met zo’n groepje. Vanaf toen was het grappig. Ik voelde me een soort Bert Haanstra. 

Ik heb trek in lekkere dingen, maar ik proef niks. Ik heb (eindelijk!) covid, en het is echt heel raar om niks te ruiken of te proeven. En alles voelt als karton in m’n mond.

SombraOnline schreef op 06-03-2023 om 19:41:

Ik heb trek in lekkere dingen, maar ik proef niks. Ik heb (eindelijk!) covid, en het is echt heel raar om niks te ruiken of te proeven. En alles voelt als karton in m’n mond.

Vreemd is dat dan he, om niks te ruiken of te proeven Toen ik corona had, wilde ik die dag chili con carne maken. Ik rook helemaal niks! Thee smaakte me nog enigszins, koffie was smerig. Bij mij was de smaak en reuk pas na een week ongeveer terug.

SombraOnline schreef op 06-03-2023 om 19:41:

Ja, vond ik ook heel raar toen! Met een verkoudheid heb je wel eens dat je een stuk minder proeft/ruikt.. Maar echt helemaal niks vond ik ook heel naar toen..Hopelijk ben je er snel weer vanaf! Verder ben je niet ziek ervan?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.