Huiskamer
Tinydancer
02-03-2023 om 12:28
Aan jehova’s die blijven langs komen. Heb gevraagd me op de niet
bellen lijst te zetten , maar dan kijken ze een beetje verdwaasd.
Treurniet
02-03-2023 om 13:23
Lage rugpijn en pijn in spieren van been.
Vanmorgen gezwommen, maar nog steeds stijf.
Poison
02-03-2023 om 14:04
aan het feit dat ik de schade aan mijn vloer niet telefonisch kon melden maar dat het via een formulier moest, waarvan het 5 werkdagen kan duren voordat ze reageren. Mijn halve woonkamer zijn de plavuizen omhoog gekomen zonder aanwijsbare reden, klotezooi.
Broodjebrie
02-03-2023 om 16:25
Aan een collega die altijd commentaar heeft. Waarom werk je nog steeds voor dit bedrijf als je alles stom en onbegrijpelijk vind?
ProfitableMantis53
02-03-2023 om 18:35
Tinydancer schreef op 02-03-2023 om 12:28:
Ik had er laatst ook weer eens een paar aan de deur maar het viel me nogal mee. Ze stelden zich voor, gaven me een foldertje en zeiden, nou dat was het, fijne dag nog.
Die waren blijkbaar genoeg weggejaagd.
Herfstappeltaart
02-03-2023 om 19:21
Dolfje schreef op 02-03-2023 om 19:19:
Ik heb zo'n schrale huid in mijn gezicht, zo irritant!
Ow bij mij zijn het mijn handen op het moment. Echt verschrikkelijk schraal en droog, vooral bij de vingertoppen. Ik blijf smeren maar het helpt niet echt.
Regendrup.
02-03-2023 om 20:09
Dat de rosacea die ik tijdens de 1e zwangerschap heb gekregen en eindelijk weer een beetje rustig was, vol op terug is bij baby nr 2. 
SuzyQFive
02-03-2023 om 20:11
Ik heb familieleden die Jehova’s Getuigen zijn en toen ik dat zei toen ze van de wijk hier voor de deur stonden hebben ze mij van de lijst gehaald. Dus dat kan je ook nog zeggen.
SuzyQFive
02-03-2023 om 20:12
Poison schreef op 02-03-2023 om 14:04:
aan het feit dat ik de schade aan mijn vloer niet telefonisch kon melden maar dat het via een formulier moest, waarvan het 5 werkdagen kan duren voordat ze reageren. Mijn halve woonkamer zijn de plavuizen omhoog gekomen zonder aanwijsbare reden, klotezooi.
Oei, klinkt niet goed… Al in de kruipruimte gekeken of er water instaat? Je woont niet in het aardbevingsgebied?
Treurniet
02-03-2023 om 21:06
Ik heb een speciale sticker op de voordeur. Dat helpt goed. Eigenlijk zou ik er ook nog eentje bij de portiekdeur beneden moeten plakken.
Treurniet
02-03-2023 om 21:08
Ik heb de hele middag zitten kijken op internet naar leuke enkellaarsjes. Helaas heb ik een brede voet. Geen goede combi.
Netherfield
03-03-2023 om 00:37
Ik lig in bed met ijskoude voeten die niet warm willen worden. Zo maar even tegen man aankruipen.
Poison
03-03-2023 om 06:11
SuzyQFive schreef op 02-03-2023 om 20:12:
[..]
Oei, klinkt niet goed… Al in de kruipruimte gekeken of er water instaat? Je woont niet in het aardbevingsgebied?
We hebben geen kruipruimte.de betonvloer is droog, de vloerverwarming lijkt niet te lekken, voor zover dat gecheckt kan worden. En ik woon niet in het aardbevingsgebied inderdaad.
Bakblik
03-03-2023 om 07:54
Aan die stomme spoorwegen!!!!!
De stoptrein valt uit, net na het eerste van de 2 stoptreinstations tussen 2 intercitystations. Op de een of andere manier krijgen ze de intercity er wel langs maar die laten ze dan niet stoppen op het stoptreinstation.
Snappen ze niet dat er mensen op die stations staan met belangrijke afspraken/tentamens en andere dingen waarvoor ze echt op tijd moeten zijn? Heel het huis hier inmiddels in rep en roer om de student op tijd op het tentamen te krijgen. Alles om te voorkomen dat er nog een jaar uitloop van de studie ontstaat.
Zucht.......
We hadden een ander idee met 2 vrije dagen tijdens de voorjaarsvakantie van de puber. Maar goed, hoofd omhoog schouders recht en doorgaan.