Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Is het niet beter hier een apart topic voor te openen?

Ik vind de wijzers erg gericht op milieu, ik mis hele belangrijke andere vraagstukken. 

Rogue schreef op 01-03-2023 om 08:51:

[..]

dat had ik laatste keer ook, zoo kut

ik moet ook gaan kijken voor een datum ben benieuwd..🤨 is een andere stad geen optie?

ik ben 2x uitweken naar Haarlem, als het te lang duurt doe ik dat weer

Ik ga ook maar eens naar een andere stad kijken. Gelukkig doen ze op werk niet heel moeilijk, maar vind het zo zonde van m’n geld als ik weer niet slaag… En dan ook nog reiskosten betalen.  

Brein wil liters zuivel moet ongesteld worden. Maar sinds ik covid heb gehad verdraag ik geen zuivel meer.
Brein eist zuivel 

Update: DigiD storing

Door het succes van de digitale aangifte via de Belastingdienst is het erg druk bij DigiD. Op dit moment zijn er gemiddeld 400.000 authenticaties per uur, waarvan 360.000 via de Belastingdienst. Dit is ruim 3 keer zoveel als in 2022. Mocht het niet lukken om in te loggen met DigiD adviseren wij om het op een later moment nogmaals te proberen.

Blijkbaar wil iedereen de eerste dag aangifte doen 
Ik probeer sinds vanmorgen in te loggen bij de zorgverzekeraar, volgende week hopelijk meer succes

ik was in de sauna vanmiddag. Er waren kinderen. Ik begrijp dat echt niet. Het is een naakte sauna. Misschien denk ik echt teveel na hoor maar ik ben jarenlang stelselmatig en ernstig misbruikt. Ik zou mijn kinderen nooit naakt laten lopen, niet bij bekenden maar ZEKER niet bij onbekenden. Ik werd er echt naar van.

SombraOnline schreef op 01-03-2023 om 17:41:

[..]

Ik ga ook maar eens naar een andere stad kijken. Gelukkig doen ze op werk niet heel moeilijk, maar vind het zo zonde van m’n geld als ik weer niet slaag… En dan ook nog reiskosten betalen.

ja zeker dat vind ik dus ook en een dag cursus? 

Yumi schreef op 01-03-2023 om 19:08:

Update: DigiD storing

Door het succes van de digitale aangifte via de Belastingdienst is het erg druk bij DigiD. Op dit moment zijn er gemiddeld 400.000 authenticaties per uur, waarvan 360.000 via de Belastingdienst. Dit is ruim 3 keer zoveel als in 2022. Mocht het niet lukken om in te loggen met DigiD adviseren wij om het op een later moment nogmaals te proberen.

Blijkbaar wil iedereen de eerste dag aangifte doen
Ik probeer sinds vanmorgen in te loggen bij de zorgverzekeraar, volgende week hopelijk meer succes

Hier kwam ik dus ook voor. Ik heb een bericht van het UWV, misschien wel een belangrijk bericht, want ik had ze een mail gestuurd en ik ben heeel benieuwd wat hun antwoord is, maar nu kan ik dat dus de hele dag al niet zien 

Evaluna schreef op 01-03-2023 om 20:47:

[..]

Hier kwam ik dus ook voor. Ik heb een bericht van het UWV, misschien wel een belangrijk bericht, want ik had ze een mail gestuurd en ik ben heeel benieuwd wat hun antwoord is, maar nu kan ik dat dus de hele dag al niet zien

Had hetzelfde met het ziekenhuis… heel irritant

Rogue schreef op 01-03-2023 om 20:04:

[..]

ja zeker dat vind ik dus ook en een dag cursus?

Die heb ik al gedaan.  En heeft zeker ook wel geholpen! Ik ga denk ik gewoon wat meer inzicht oefenen via oefenexamens. Hopelijk snap ik het dan nóg beter.

stokstaart schreef op 01-03-2023 om 19:09:

ik was in de sauna vanmiddag. Er waren kinderen. Ik begrijp dat echt niet. Het is een naakte sauna. Misschien denk ik echt teveel na hoor maar ik ben jarenlang stelselmatig en ernstig misbruikt. Ik zou mijn kinderen nooit naakt laten lopen, niet bij bekenden maar ZEKER niet bij onbekenden. Ik werd er echt naar van.

rooiekater schreef op 01-03-2023 om 18:42:

Brein wil liters zuivel moet ongesteld worden. Maar sinds ik covid heb gehad verdraag ik geen zuivel meer.
Brein eist zuivel

Alternatief chocolade extra puur?

Evaluna schreef op 01-03-2023 om 20:47:

[..]

Kon om half 7 wel inloggen, contact persoon wil met me bellen. Weet ik nog niets en hou helemaal niet zo van bellen.

Aanvulling, ik had nog niet gereageerd, maar kom nu niet meer ingelogd. Ergerlijk.

Aan een collega.

Als je om 9 uur gelijk een externe afspraak hebt, controleer je mail/app dan even van tevoren!
Ik zit maar hier maar te wachten met het verzenden van iets..

Om 9 uur beginnen vind ik sowieso al laat

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

02-03-2023 om 11:55

Ik zit verplicht op kantoor. Prima, snap ik. Maar, ik zit alleen. Er is niemand van mijn team, en ik zit letterlijk alleen in een kantoortje. Dat voegt dus niks toe.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.