Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Netherfield schreef op 25-02-2023 om 09:19:

Ik erger me aan de incompetente mentor van mijn 3e klasser. Ja, je bent jong en ja, je bent voor het eerst mentor, maar dan nog!

Ik voel met je mee. We hebben hier ook zo'n akkefietje met iemand op de school van zoon. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

25-02-2023 om 14:30

Mezelf, ik heb bewust iets geforceerd gisteren en nu heb ik pijn

En aan iemand die hier de hele tijd in en uit loopt vandaag. Deur open, deur dicht, binnen rommelen. Deur open, deur dicht, buiten rommelen. enz. 

watertoren schreef op 25-02-2023 om 10:10:

[..]

Te weinig taxi's hier en dan komen ze niet voor een klein ritje.

Oh irritant!

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

25-02-2023 om 20:06

Netherfield schreef op 20-02-2023 om 16:58:

Aan mijn moeder. “Ik heb niet aan 555 gegeven hoor, want toen wij aardbevingen hadden in Groningen gaven hun ook niks!”
Ik ben maar niet eens begonnen aan dat dat een andere orde van grootte is.

Ik heb vandaag iemand horen zeggen: Wat lopen ze daar in Groningen toch te piepen, in Turkije is het pas echt erg.

Vond ik toch ook geen handige opmerking

Vanaf dinsdag zijn er weer stakingen bij het ov, in 6 weken tijd 15 dagen.
Ze staken niet in het weekend, het beroerde is dat afspraken door de week meestal nodig zijn en in het weekend een keuze 

In de link een overzicht van de stakingsdagen.
9292.nl - Laatste nieuws uitval en stakingen openbaar vervoer

Yumi schreef op 26-02-2023 om 09:35:

Ze staken niet in het weekend, het beroerde is dat afspraken door de week meestal nodig zijn en in het weekend een keuze

Precies, laat ze in het weekend gaan staken.

Yumi schreef op 26-02-2023 om 09:35:

In de link een overzicht van de stakingsdagen.
9292.nl - Laatste nieuws uitval en stakingen openbaar vervoer

Dankjewel! Ik moet donderdag met de bus. Dat zal wel weer de auto worden dan. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

26-02-2023 om 11:48

Die stakingen dat wordt zo wel een verhaal zonder einde zeg. Waarom willen ze nou niet gewoon een redelijk aanbod accepteren?
Sterkte voor de mensen die op het OV zijn aangewezen.

Aan de lege schappen in de supermarkt en elke week schrik ik weer van de prijzen... Tegenwoordig betaal je gewoon 4 euro voor 12 eieren en 2,70 voor 3 paprika's. Ik kan het nog betalen, maar elke keer denk ik weer: Jeetje waar gaat het heen? De broccoli was wederom op, dus veel duudere gesneden broccoli moeten kopen. Vermoeiend en dat bij de Vomar, doorgaans toch echt goedkoper dan een Appie.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

26-02-2023 om 12:36

vrouw92, kun je naar een Dirk? Daar vind ik de prijzen nog meevallen.

Nera schreef op 26-02-2023 om 12:36:

vrouw92, kun je naar een Dirk? Daar vind ik de prijzen nog meevallen.

Zou in theorie wel kunnen, 11km fietsen. Misschien toch eens doen.  

Een schroef in de achterband... Beetje kak, want we hebben de auto bijzonder veel nodig deze week. Dus waarschijnlijk moet ik morgen op mijn vrije ochtend (waarop ik allerlei taken had gepland) een rondje garages... band loopt ook steeds verder leeg, dus stoïcijns mee doorrijden is geen optie. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

26-02-2023 om 14:03

afrodite05 schreef op 26-02-2023 om 13:54:

Een schroef in de achterband... Beetje kak, want we hebben de auto bijzonder veel nodig deze week. Dus waarschijnlijk moet ik morgen op mijn vrije ochtend (waarop ik allerlei taken had gepland) een rondje garages... band loopt ook steeds verder leeg, dus stoïcijns mee doorrijden is geen optie.

Ben je lid van de Wegenwacht? Die hebben bij mij maanden terug een schroef uit mijn band gehaald, een prop erin gedaan en daar rij ik nu nog steeds mee rond.  Scheelt je een hoop tijd morgen. 

Mug schreef op 26-02-2023 om 14:03:

[..]

Ben je lid van de Wegenwacht? Die hebben bij mij maanden terug een schroef uit mijn band gehaald, een prop erin gedaan en daar rij ik nu nog steeds mee rond. Scheelt je een hoop tijd morgen.

Ja mwoah, dan moet je uiteindelijk toch een afspraak maken bij de garage en eigenlijk komt dat nooit echt lekker uit. We zijn wel lid van de anwb, maar geen idee of we ook wegenwacht hebben. Maar thnx voor het meedenken/advies!

Duolingo
Ik wil graag mijn Italiaans  weer eens wat ophalen  en  verbeteren 
Kan dus niet vanuit het Nederlands.  Moet je Engels/ Italiaans  gaan doen...
Ja, dan moet ik 2 keer gaan nadenken eerst hoe zeg ik het in het Engels en dan hoe in het Italiaans 
Heel irritant.  Wordt hem dus niet.
Iemand nog tips voor een andere goede app?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.