Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

in oktober bedrijfsongevalletje gehad (op mn rug gevallen). Was aantal weken geheel klachtenvrij en sinds paar weken volop last weer van mijn onderrug. Dit is vooral op werkdagen. Op vrije dagen minder last ervan. Baal daar behoorlijk van.
Fysio geeft aan dat onderrug wrs voorheen al zwakke plek was maar door val het naar boven is gekomen. 
Heb nu oefeningen om onderrug sterker te maken. Rugklachten is zo vermoeiend. Voel het constant bij elke beweging.

Op werk mail gedaan naar ergo om mee te k kijken als ik werk voor werkhouding tips en heb manager gemaild voor een afspraak te maken hoe het gaat. Want als dit zo blijft dan is werken op huidige groep lichamelijke niet vol te houden.
Kan gelukkig tot nu toe wel bespreekbaar maken bij Collega's om bepaalde cliënten een dienst niet te doen als ik met mn rug zit.

Gekrijs van kinderen buiten, het is verdorie tien uur 'savonds en donker. 

Dat ik in plaats van uitslapen de halve nacht op de wc heb gezeten. Iets met teveel bier en carnaval 

Oeps... Klinkt wel als een gezellig feestje?!

Dat was het zeker! 

Heerlijk!! Ik ging vroeger ook altijd naar de carnaval. Mee opgegroeid ook. Maar hier in de randstad is het er bijna niet en ik ga toch niet alleen

Nee alleen zou ik ook niet gaan. Gisteren waren we met zijn tweetjes maar kwamen gelukkig wel iemand tegen. Of nou ja gelukkig, waarschijnlijk als we niemand tegen waren gekomen was ik nu niet zo brak geweest 

Dolfje schreef op 19-02-2023 om 09:48:

Nee alleen zou ik ook niet gaan. Gisteren waren we met zijn tweetjes maar kwamen gelukkig wel iemand tegen. Of nou ja gelukkig, waarschijnlijk als we niemand tegen waren gekomen was ik nu niet zo brak geweest

Jij hebt nu echt het schijt aan alles haha. Veel beterschap en ik hoop dat je vandaag wel weer weg kunt. Neem maar gauw een diareeremmer in. 

watertoren schreef op 19-02-2023 om 11:04:

[..]

Jij hebt nu echt het schijt aan alles haha. Veel beterschap en ik hoop dat je vandaag wel weer weg kunt. Neem maar gauw een diareeremmer in.

Haha ja. Heb net een pilletje gepakt inderdaad. Het stomme is dat ik verder nergens last van heb.  

NippyDunlin42

NippyDunlin42

19-02-2023 om 13:11

Dolfje schreef op 19-02-2023 om 12:35:

[..]

Haha ja. Heb net een pilletje gepakt inderdaad. Het stomme is dat ik verder nergens last van heb.

Vast iets verkeerds gegeten

Elaine68 schreef op 19-02-2023 om 13:11:

[..]

Vast iets verkeerds gegeten

Vast  heeft niks te maken met de potten bier die ik weggetankt heb maar het was de frikandel 

Vriendin, ik kom na 12 uur naar jou, moet smorgens nog even een bloemetje bij de buren afgeven. Prima dacht ik, zal ze wel mee willen eten en nog paar broodjes gehaald bij appie....nog steeds niemand te zien. Ze is standaard te laat, maar ze overtreft zichzelf weer   
Ik weet dat het nog steeds na 12 uur is, maar kom op zeg dit zijn toch geen afspraken?

Op visite geweest vanmiddag. De mensen zijn hardstikke aardig, maar damn, wat is het daar vies. 

Yumi schreef op 19-02-2023 om 14:07:

Vriendin, ik kom na 12 uur naar jou, moet smorgens nog even een bloemetje bij de buren afgeven. Prima dacht ik, zal ze wel mee willen eten en nog paar broodjes gehaald bij appie....nog steeds niemand te zien. Ze is standaard te laat, maar ze overtreft zichzelf weer
Ik weet dat het nog steeds na 12 uur is, maar kom op zeg dit zijn toch geen afspraken?

Je pint dan iemand vanaf 12 uur helemaal vast.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

19-02-2023 om 19:56

Na 3 jaar eraan ontsnapt te zijn nu toch echt corona

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.