Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat ik alweer zit te loeren naar de notenpot.

NippyDunlin42

NippyDunlin42

18-02-2023 om 12:09

Dat ik allemaal reels krijg voorgeschoteld van Tate en andere activisten die vinden dat ik het als vrouw helemaal anders zou moeten doen. Beangstigend gewoon hoe alle vooruitgang teruggedraaid dreigt te worden. Zeg ik gewoon even heel zwart-wit. 

Mijn achtergrond op de telefoon is zomaar vervangen door een lelijke

Dat er in mijn dorp (ruim boven de grote rivieren) sinds een aantal jaar een clubje is dat probeert carnaval te vieren. 
Op de straat achter ons huis komt vanaf half tien vanochtend "de optocht" voorbij.  Dat wil zeggen dat ze met 2 praalwagens langs scheuren met hele harde muziek die geen carnavalsmuziek is onder het genot van bier. En 5 minuten later weer terug. De straat is ook niet afgezet of zo.  Het is zo sneu. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-02-2023 om 12:35

Bakblik schreef op 18-02-2023 om 12:19:

Dat er in mijn dorp (ruim boven de grote rivieren) sinds een aantal jaar een clubje is dat probeert carnaval te vieren.
Op de straat achter ons huis komt vanaf half tien vanochtend "de optocht" voorbij. Dat wil zeggen dat ze met 2 praalwagens langs scheuren met hele harde muziek die geen carnavalsmuziek is onder het genot van bier. En 5 minuten later weer terug. De straat is ook niet afgezet of zo. Het is zo sneu.

oh dat is wel sneu idd. 

Hier ook carnaval in het dorp, maar geen optocht. Gisteravond en vanmiddag voor de schoolkinderen en vanavond voor volwassenen. Gisteravond volle bak in de kroeg en allemaal leuk verkleed. 

Ik erger me aan foodbloggers die pretenderen "gezonde voeding" te promoten en die maar aan de gang blijven met kokosolie en -vet te gebruiken. Dat je het smakelijk vindt is prima maar hou op met te beweren dat het gezond is.

Aan mezelf, dat ik me zo laat opfokken door iemand die het helemaal niet waard is. Ik ben zo teleurgesteld terwijl ik al tijden wist dat ik niks kon verwachten van deze persoon. 
En toch ben ik al de hele dag aan het malen en krijg ik het mijn hoofd niet uit. Verspilde energie 

Dat ik misselijk ben tot overgeven aan toe, wat verkeerds gegeten.

Auwereel schreef op 18-02-2023 om 19:16:

Altijd zo naar als je wat verkeerds eet.

Zit een beetje met hetzelfde gevoel op de bank. 

Ik ben altijd heel erg van meten is weten. Ik gebruik de weegschaal bijna dagelijks. Toen ik een deegje maakte voor de hartige taart, die we vandaag aten bij de soep, heeft de weegschaal de geest gegeven. Hartige taart was vetter dan we gewend zijn. Hij ligt als een blok beton in mijn maag. Vond het deeg in mijn handen al wat vettig voelen, beetje bloem toegevoegd maar toch niet genoeg.  Dat is mijn ergernis van dit moment. 

Oh bah... misselijk vind ik ook heel vervelend... beterschap 

Oh Altijd zo ellendig, misselijk zijn. Hopelijk knap je snel op.

Volgens mij ben ik echt idioot om te denken dat er ooit weer iemand voor mij zou vallen. 

NippyDunlin42

NippyDunlin42

18-02-2023 om 20:29

SombraOnline schreef op 18-02-2023 om 20:25:

Volgens mij ben ik echt idioot om te denken dat er ooit weer iemand voor mij zou vallen.

Waarom niet?

Sterkte Bakblik en balen van je weegschaal.
Ik bak meestal op gevoel, en vaak gaat dat goed, maar als ik gasten heb, weeg ik liever alles netjes af.
Het blok beton gevoel had ik ook (maar niet van eigen baksels). Helaas heb ik dat gevoel nog steeds, ondanks ik alles eruit heb gegooid, het zal toch wel een voedselvergiftiging zijn

SombraOnline schreef op 18-02-2023 om 20:25:

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.