Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat ik op fb reageer op een serieus artikel over long covid en ik vervolgens te horen krijg van iemand dat mijn long covid niet veroorzaakt is door covid. Zuchttt wappies 🤦

Lollypopje schreef op 15-02-2023 om 19:03:

Dat ik op fb reageer op een serieus artikel over long covid en ik vervolgens te horen krijg van iemand dat mijn long covid niet veroorzaakt is door covid. Zuchttt wappies 🤦

Waar kwam het dan door??   Of vermeldde de wappie dat niet.

Ergernis; hier is een 80 weg waar men structureel 60 rijdt. Geen idee waarom. Overal staan borden dat je 80 mag.
Vanmiddag word ik bij het stoplicht door een kutTesla hard ingehaald en voor mijn neus gaat ie op de rem om jawel, 60 te gaan rijden.

stokstaart schreef op 15-02-2023 om 19:13:

[..]

Waar kwam het dan door?? Of vermeldde de wappie dat niet.

Hij bracht het als een quizvraag en gaf als enige tip dat het geen covid was. Ik heb maar niet gereageerd, want ik denk dat ik de koelkast toch niet zou winnen bij die quiz

Ik heb nu al twee dagen dezelfde post bovenaan staan als ik facebook open. Echt stom. Vroeger was er een knop, recent bovenaan. Maar die is al heel lang weg. Twee dagen…

Ik ben vergreld,wil ik kijken naar je huis op orde, zenden ze een of andere idiote programma uit, met mensen in een put en derg.
Snotverdikkeme, doe toch wat in de TVgids.nl staat.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-02-2023 om 20:52

Hemke schreef op 15-02-2023 om 20:39:

Ik ben vergreld,wil ik kijken naar je huis op orde, zenden ze een of andere idiote programma uit, met mensen in een put en derg.

hele programmering  is anders, ivm uitzending voor 555. 

Pardon????? 

wat erg voor jou zeg! Hopelijk kun je nog een beetje slapen straks.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-02-2023 om 21:17

Broodjebrie schreef op 15-02-2023 om 20:58:

[..]

Pardon?????

Code van Coppens is op tv. 

Ik weet niet of een (herhaling van een) Escaperoom programma nou zo'n goede keuze is vandaag 

Broodjebrie schreef op 15-02-2023 om 20:58:

[..]

Pardon?????

Code van  Coppens

Soort escape  room programma 

Normaal  wel leuk maar ik wou ook je huis op orde zien. Zit nu Urk te kijken, maar dat valt me niet mee. Alle leuke mensen zijn er uit lijkt t wel.

Mug schreef op 15-02-2023 om 21:17:

[..]

Ik weet niet of een (herhaling van een) Escaperoom programma nou zo'n goede keuze is vandaag

Oh. Dan heb ik het verkeerd begrepen. Dacht dat het over de speciale aflevering over de aardbeving ging.

Mug schreef op 15-02-2023 om 21:17:

[..]

Je was net even sneller.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-02-2023 om 21:20

Broodjebrie schreef op 15-02-2023 om 21:19:

[..]

Oh. Dan heb ik het verkeerd begrepen. Dacht dat het over de speciale aflevering over de aardbeving ging.

Nee, gelukkig niet. Dat zou wel erg geweest zijn! 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-02-2023 om 21:21

lientje69 schreef op 15-02-2023 om 21:19:

[..]

Je was net even sneller.

Mug schreef op 15-02-2023 om 21:20:

[..]

Nee, gelukkig niet. Dat zou wel erg geweest zijn!

Daarom reageerde ik ook zo.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.