Huiskamer
rooiekater
15-02-2023 om 06:23
Aan websites die beloven snel te leveren maat dat niet doen. Het pakket is aangemeld maar komt maar niet bij de vervoerder terecht 
noas_1993
15-02-2023 om 08:11
Vanmiddag is mijn laatste middag vrijwilligerswerk en dat wordt net bekend gemaakt in de groepsapp..
Ik hou niet zo van al die belangstelling.. Waarom altijd de drang een afscheid ''groots'' aan te kondigen?
Als het aan mij lag ging ik in stilte weg ![]()
Amazooi
15-02-2023 om 14:35
Ik heb een tafeltje dat niet helemaal recht kan staan. Je moet dan aan een kant iets eronder zetten. Een ontwerpfout. Die veel voor schijnt te komen .
noas_1993
15-02-2023 om 16:06
Dat ik na 7 jaar vrijwilligerswerk een plantje en een pak roze koeken kreeg..
Bakblik
15-02-2023 om 16:40
noas_1993 schreef op 15-02-2023 om 16:06:
Laat me raden, roze koeken van de supermarkt? Geen toefzak van de plaatselijke bakker met de top van het segment roze koeken.
Wat een afknapper.
NippyDunlin42
15-02-2023 om 17:01
noas_1993 schreef op 15-02-2023 om 16:06:
Tja.. Van wie heb je dat gekregen?
ProfitableMantis53
15-02-2023 om 17:14
Een (lege) autotrein stond stil op een spoorovergang. Het was omrijden/-lopen of wachten voor iedereen die naar de overkant wilde. Een stel van rond de 50 stond wat te fluisteren met elkaar en klom toen ineens door de trein heen naar de andere kant. En maar giechelen, dat hadden ze toch maar even mooi gedaan.
Stelletje pubers.
noas_1993
15-02-2023 om 17:36
Bakblik schreef op 15-02-2023 om 16:40:
[..]
![]()
Laat me raden, roze koeken van de supermarkt? Geen toefzak van de plaatselijke bakker met de top van het segment roze koeken.
Wat een afknapper.
Ja, inderdaad gewoon van de supermarkt.
Na 7 jaar had ik toch iets meer verwacht maar goed
Gekregen van de coördinator daar, Elaine
FaithfulDuck87
15-02-2023 om 17:57
noas_1993 schreef op 15-02-2023 om 17:36:
[..]
dat is gewoon sneu zeg.
Bakblik
15-02-2023 om 18:10
[..]
Ik doe ook werk voor een lokale vrijwilligers organisatie en het budget waar wij iets van kunnen doen zijn giften van mensen die ons doel steunen. Ieder jaar een doos(je) merci.
Onlangs nam er iemand na 15 jaar afscheid. Zij kreeg een collage met "X in actie foto's". In een lijst van de Action en bij de koffie was er cake die ik gebakken had om er een feestelijk tintje aan te geven.
Dan is er in ieder geval aandacht aan besteed en het is persoonlijk gemaakt. Ik kan me levendig voorstellen dat je teleurgesteld was. Een doos merci is, als er weinig budget is, leuker dan een plantje en een pak roze koeken.
JtM
15-02-2023 om 18:18
Vriend heeft de mannengriep te pakken. Wat inhoudt dat ik vanochtend om 5 uur wakker van hem werd omdat hij lag te trillen van de kou in bed. Daarna gingen zijn wekkers af. Viel ik bijna weer in slaap ging mijn eigen wekker af. Naast dat ik zoon klaar heb gemaakt voor school heb ik de hond nog even rondje uitgelaten (zijn taak sochtends).
Zoon was vanmiddag bij opa en oma en vriend zou zoon daar ophalen om naar zwemles te gaan, ik moest vanmiddag extra werken. Dat ging natuurlijk ook niet door dus ik ben zoon op gaan halen.
Kom ik thuis, is hond vanmiddag niet uitgeweest alleen een keer in de tuin gelaten. Vaatwasser zat nog vol en keuken was een bende van zijn zooi. Kon ik dat ook eerst nog opruimen voor ik kon gaan koken voor zoon en mij.
Pffff, zelf een super drukke dag op het werk gehad, was al moe van deze dag.
[Klaagmodus uit]
NippyDunlin42
15-02-2023 om 18:28
[..]
Ook geen kaartje ofzo erbij? Met hele lieve woorden?
NippyDunlin42
15-02-2023 om 18:33
Ik zat naar Sofie te kijken, op youtube (een freelance journaliste o.m. van viva) en die zit nu te dubben over kinderen.
Dus omdat ze het niet weet, heeft ze onveilige sex met haar partner die het zo moeilijk met zichzelf heeft dat hij dagenlang niks van zich laat horen en haar daarmee dood-ongelukkig maakt.
En dan al die lovende reacties onder zo'n "documentaire" ik kan het niet uitstaan gewoon, straks is ze per-ongeluk zwanger en denkt ze niet "Hoera!". Ik vind het echt voor iemand van haar leeftijd zo onvolwassen!
Mama-Inge
15-02-2023 om 18:44
Aan kind die om niets boos word en in die boze bui blijft hangen.
Heb hem inmiddels naar boven gestuurd
Komt hij weer beneden, sorry, mag ik nog een kans...
Nee, die had hij al gehad en ik was er zo klaar mee.
Dus weer boos naar boven, pfff