Huiskamer
Schemerlampje
13-02-2023 om 16:15
Friezinnetje schreef op 12-02-2023 om 19:26:
ik heb me geërgerd aan vrienden en familie. Ik ben volgende week jarig en als het zo doorgaat dan zit ik 's avonds zo ongeveer alleen. Veel die wat anders gepland hebben en daar baal ik van. Ik ben iemand die zijn verjaardag altijd viert en dat vind ik ook gezellig. En tuurlijk, ik weet dat niet iedereen dat zo ervaart, maar voor mij is het wel belangrijk. Weet dat ik me daar de hele week al druk over kan maken.
Mama-Inge schreef op 12-02-2023 om 21:28:
[..]
Herkenbaar
Hier kind 1 afgelopen week jarig en kind 2 komende week
We vieren het altijd in het weekend tussen hun verjaardagen.
3x raden, niemand geweest dit weekend
Maar hebben jullie iedereen dan wel (op tijd) uitgenodigd? Wij vieren het ook altijd op de zaterdag na de verjaardag, maar nodigen wel iedere keer de gasten een week of 3 van te voren uit.
Maar vervelend blijft het wel, ik hoop dat jullie ondanks dat toch gezellige verjaardagen hebben gehad. En bij deze nog gefeliciteerd!
FaithfulDuck87
13-02-2023 om 17:58
Schemerlampje schreef op 13-02-2023 om 16:15:
[..]
[..]
Maar hebben jullie iedereen dan wel (op tijd) uitgenodigd? Wij vieren het ook altijd op de zaterdag na de verjaardag, maar nodigen wel iedere keer de gasten een week of 3 van te voren uit.
Maar vervelend blijft het wel, ik hoop dat jullie ondanks dat toch gezellige verjaardagen hebben gehad. En bij deze nog gefeliciteerd!
ik ben as zaterdag jarig, dus mooi in het weekend. En ik nodig iedereen een week van te voren uit, maar als zelfs je beste vriendinnen van alles gaan plannen, ze weten dat ik dan jarig ben.
Dolfje
13-02-2023 om 18:12
Friezinnetje schreef op 13-02-2023 om 17:58:
[..]
ik ben as zaterdag jarig, dus mooi in het weekend. En ik nodig iedereen een week van te voren uit, maar als zelfs je beste vriendinnen van alles gaan plannen, ze weten dat ik dan jarig ben.
Het is vervelend maar ik vind een week ook wel erg kort om van te voren mensen uit te gaan nodigen. Je beste vriendinnen hadden wel mogen vragen of je het op die dag zou gaan vieren voor ze andere plannen zouden maken.
FaithfulDuck87
13-02-2023 om 18:19
Dolfje schreef op 13-02-2023 om 18:12:
[..]
Het is vervelend maar ik vind een week ook wel erg kort om van te voren mensen uit te gaan nodigen. Je beste vriendinnen hadden wel mogen vragen of je het op die dag zou gaan vieren voor ze andere plannen zouden maken.
iedereen die komt, die weet dat ik jarig ben. Allemaal familie of vriendinnen. En het is op zaterdag, dus dan vier ik mijn verjaardag, door de week is het soms anders.
Mama-Inge
13-02-2023 om 18:46
Ook hier is het ruim van te voren bekend
En dan heel ruim want vorige maand waren man en ik jarig en hebben het toen al gezegd, kleine moeite om het even in de (telefoon) agenda te zetten
Herfstappeltaart
13-02-2023 om 19:17
@Mama-Inge en Friezinnetje: Ik vind dit wel heel erg sneu allemaal hoor. Weten jullie echt zeker dat het niet op een misverstand berust? En gaan jullie de betreffende personen erop aanspreken? Ik zou in jullie plaats toch graag willen weten waaróm dit zo gaat.....
Dorestad
13-02-2023 om 20:17
Friezinnetje schreef op 13-02-2023 om 18:19:
[..]
iedereen die komt, die weet dat ik jarig ben. Allemaal familie of vriendinnen. En het is op zaterdag, dus dan vier ik mijn verjaardag, door de week is het soms anders.
Het enige wat ik kan bedenken: zouden ze een verrassingsfeestje voor je in petto hebben?
Want echt, in mijn wereld zijn we jaar in jaar uit voor dezelfde verjaardagen uitgenodigd. Daar houden we voordat we de uitnodiging krijgen al rekening mee met wel of niet plannen van andere zaken.
FaithfulDuck87
13-02-2023 om 20:20
Dorestad schreef op 13-02-2023 om 20:17:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken: zouden ze een verrassingsfeestje voor je in petto hebben?
Want echt, in mijn wereld zijn we jaar in jaar uit voor dezelfde verjaardagen uitgenodigd. Daar houden we voordat we de uitnodiging krijgen al rekening mee met wel of niet plannen van andere zaken.
nee hoor, geen verrassingsfeestje. En ik heb idd ieders verjaardag in mijn agenda en als ik ergens heen wil, wat niet superbelangrijk is, dan ga ik daar niet heen, want vriendin is jarig. Nu dus wel 3 vriendinnen die wat anders plannen.
Dorestad
13-02-2023 om 20:32
Friezinnetje schreef op 13-02-2023 om 20:20:
[..]
nee hoor, geen verrassingsfeestje. En ik heb idd ieders verjaardag in mijn agenda en als ik ergens heen wil, wat niet superbelangrijk is, dan ga ik daar niet heen, want vriendin is jarig. Nu dus wel 3 vriendinnen die wat anders plannen.
Dat zou ik ook absoluut niet leuk vinden
LostJellyfish83
13-02-2023 om 21:53
Ik zit Help, mijn man is klusser te kijken en ik erger me rot aan de vrouw des huizes. Waarom zijn het toch vaak van die passief-agressieve kenaus in dat programma. Zelf geen poot uitsteken en maar katten tegen hun man.
Broodjebrie
14-02-2023 om 07:35
Mug schreef op 13-02-2023 om 21:53:
Ik zit Help, mijn man is klusser te kijken en ik erger me rot aan de vrouw des huizes. Waarom zijn het toch vaak van die passief-agressieve kenaus in dat programma. Zelf geen poot uitsteken en maar katten tegen hun man.
Bij dit soort programma's vermoed ik altijd dat er het eea in scene is gezet.
Herfstappeltaart
14-02-2023 om 07:39
Broodjebrie schreef op 14-02-2023 om 07:35:
[..]
Ik ook.
Broodjebrie
14-02-2023 om 07:59
Herfstappeltaart schreef op 14-02-2023 om 07:39:
[..]
Ik ook.
Zo was er een paar jaar geleden een kleine ophef over het programma 4 handen op 1 buik. Een paar stelletjes hadden het programma de media opgezocht omdat ze op tv heel anders overkwamen dan dat het irl was.
En een kennis van me heeft ooit meegedaan met eigen huis en tuin. 5 dagen kwamen ze opnemen en veel scenes moesten over. Zo spontaan is het allemaal niet dus 
Tuinfluiter
14-02-2023 om 07:59
Broodjebrie schreef op 14-02-2023 om 07:35:
[..]
Denk ik ook plus de juiste manier van gesprek voeren en knippen.