Huiskamer
lientje69
12-02-2023 om 21:53
Mama-Inge schreef op 12-02-2023 om 21:28:
[..]
Herkenbaar
Hier kind 1 afgelopen week jarig en kind 2 komende week
We vieren het altijd in het weekend tussen hun verjaardagen.
3x raden, niemand geweest dit weekend
Ach , wat sneu voor de kinderen
FaithfulDuck87
12-02-2023 om 21:59
[..]
Herkenbaar
oh dat is echt niet leuk. Voor de kinderen niet, maar ook voor jou niet.
Layka.12
13-02-2023 om 00:30
[..]
Herkenbaar
Echt heel snel voor de kinderen!
Als ouder is dat ook pijnlijk.
Netherfield
13-02-2023 om 08:28
Ik heb me al geërgerd aan mijn man, aan jongste kind en aan oudste kind. En dat alles voor 09:00. Jeej…
Mama-Inge
13-02-2023 om 08:44
klopt en ook niemand die zegt, sorry wij kunnen niet. Echt helemaal stil. Alleen van schoonouders wisten we dat ze niet zouden komen, schoonmoeder is 2 week geleden gevallen en heeft haar pols gebroken en schoonpa heeft net een traject van bestralingen achter de rug.
Yumi
13-02-2023 om 09:48
Aan de verbouwing van een overheidsgebouw t.o. mijn woning. Ik woon hier bijna 'n jaar en t/m januari gingen ze elke morgen om 6.00 uur helemaal los. Het is nog steeds niet helemaal klaar, waardoor ze veel te vroeg, nog regelmatig een hele hoop herrie hebben... en ik slaap al zo slecht 
HAHA!wait..what
13-02-2023 om 10:50
Aan het afspraken systeem van de revalidatiearts. Ik wil gewoon telefonisch een afspraak plannen maar op de 1 of andere manier moet dat altijd per brief, die ik een week voor de afspraak ontvang..
En natuurlijk hebben ze dan de afspraak gepland op een dag/tijdstip waarop ik niet kan
Ik blijf aan het verzetten zo!
Yumi
13-02-2023 om 11:42
HAHA!wait..what schreef op 13-02-2023 om 10:50:
Aan het afspraken systeem van de revalidatiearts. Ik wil gewoon telefonisch een afspraak plannen maar op de 1 of andere manier moet dat altijd per brief, die ik een week voor de afspraak ontvang..
En natuurlijk hebben ze dan de afspraak gepland op een dag/tijdstip waarop ik niet kanIk blijf aan het verzetten zo!
Zorgafspraken worden bijna altijd op deze manier gepland. Ze werken onder tijdsdruk en de agenda loopt snel vol, waardoor ze inplannen en ervan uitgaan dat de client/patiënt zich daarin schikt. Ik loop hier ook tegenaan maar omdat de behandeling noodzaak is, laat ik het toch doorgaan. Begrijp het gevoel, want het kost al zoveel energie waardoor je dit er eigenlijk niet meer bij kan hebben.
Treurniet
13-02-2023 om 14:10
HAHA!wait..what schreef op 13-02-2023 om 10:50:
En natuurlijk hebben ze dan de afspraak gepland op een dag/tijdstip waarop ik niet kanIk blijf aan het verzetten zo!
Misschien vragen of ze de brief met afspraak eerder willen versturen?
HAHA!wait..what
13-02-2023 om 15:02
Treurniet schreef op 13-02-2023 om 14:10:
[..]
Misschien vragen of ze de brief met afspraak eerder willen versturen?
Ik heb nu gevraagd of ze me over een maand (niet eerder in ieder geval) op een woensdag kunnen inplannen. De afspraak heeft geen haast dus ik hoop dat het op deze manier kan
Normaal gesproken ben ik niet zo moeilijk en verzet ik wel dingen maar ik ben net begonnen met werken. Daar moet ik heel erg aan wennen qua energie en ik wil ook geen vrij vragen 😅
SuzyQFive
13-02-2023 om 16:02
Netherfield schreef op 12-02-2023 om 18:54:
Ik heb me vandaag geërgerd aan alle rokende mensen in de stad. Het leek wel of je overal rokende mensen zag, of sigarettenrook in je neus kreeg. Hou er toch mee op!
Rokende en vapende leerlingen op de trap naar de school toe… Ze mogen alleen buiten de hekken roken. Denken dat we het niet zien als ze hun arm stijf naar beneden houden 😂. Bij ons is roken op de trap corvé maar de leerlingen van de andere twee scholen in het pand kan ik geen corvé geven 🤪. Gelukkig luisteren ze wel als ik zeg dat ze buiten de hekken moeten, hoera!
SuzyQFive
13-02-2023 om 16:04
Bakblik schreef op 12-02-2023 om 21:25:
[..]
Dat is zo gemaakt om af te dwingen dat je de fles met dop inlevert. Mega irritant inderdaad. Had gisteren een flinke scheut sinas over de tafel.
En dat slaat nergens op want die flessen worden itt tot vroeger gewoon omgesmolten tot een nieuwe petling 🤷🏼♀️. Gelukkig kan je ze gewoon lostrekken.
SuzyQFive
13-02-2023 om 16:05
Mama-Inge schreef op 13-02-2023 om 08:44:
klopt en ook niemand die zegt, sorry wij kunnen niet. Echt helemaal stil. Alleen van schoonouders wisten we dat ze niet zouden komen, schoonmoeder is 2 week geleden gevallen en heeft haar pols gebroken en schoonpa heeft net een traject van bestralingen achter de rug.
Echt sneu zeg!