Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

ik zou gaan eten met een vriendin zegt ze eerst af omdat het ver is en ze geen auto heeft.
Vervolgens kan het toch maar dan zaterdag….. opzich prima maar het is eeuwig wat vorige keer was ze het vergeten en daarvoor was ze ziek.

en nu moet ik dus boodschappen gaan doen maar heb geen tas bij me pfft 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

09-02-2023 om 15:22

Rogue schreef op 09-02-2023 om 14:45:

ik zou gaan eten met een vriendin zegt ze eerst af omdat het ver is en ze geen auto heeft.
Vervolgens kan het toch maar dan zaterdag….. opzich prima maar het is eeuwig wat vorige keer was ze het vergeten en daarvoor was ze ziek.

en nu moet ik dus boodschappen gaan doen maar heb geen tas bij me pfft

Irritant, mensen die altijd afspraken afzeggen… 

Vanmorgen naar het werk gewandeld ( half uurtje) want zou met de bus naar mijn moeder maar was dus vergeten dat er geen ov rijdt . Kwam er gelukkig achter voor ik voor niks bij de bushalte had zitten wachten. .

TanSwallow86

TanSwallow86

09-02-2023 om 15:25

moest vandaag naar ziekenhuis. Blijkt er weer te worden gestaakt. Naar ziekenhuis kon nog wel, maar terug niet. Kijk ik op website, om de haverklap bussen die niet rijden. Onderhand anderhalf uur zitten wachten, uiteindelijk mijn vader gebeld en hij heeft mij opgehaald.

Moest dus bloed laten prikken, stond er geen order in systeem, dus ik bellen naar secretaresse van neurologen, order er in gezet. En kon gelijk verder.

afrodite05 schreef op 09-02-2023 om 13:15:

Hebben jullie een bepaald merk spray? Ik heb er volgens mij een van de Action, ben er niet heel tevreden over... Maar als een ander merk het geld wel waard is, wil ik dat wel proberen!

Hema heb ik nu.

Nog een ergernis, ik heb vrijgevraagd met carnaval ( maandag en dinsdag) en nu hangt het er vanaf of er vervang is of ik vrij ben dan. Heb nu verdorie al van alles gepland en we hebben al zo vaak aangegeven dat ze daar eerder naar moet kijken. En niet pas een week of zo van te voren het rooster moet maken.

NippyDunlin42

NippyDunlin42

09-02-2023 om 16:30

Dolfje schreef op 09-02-2023 om 16:02:

Nog een ergernis, ik heb vrijgevraagd met carnaval ( maandag en dinsdag) en nu hangt het er vanaf of er vervang is of ik vrij ben dan. Heb nu verdorie al van alles gepland en we hebben al zo vaak aangegeven dat ze daar eerder naar moet kijken. En niet pas een week of zo van te voren het rooster moet maken.

Oh dat irriteert mij ook zo!!!

Elaine68 schreef op 09-02-2023 om 16:30:

[..]

Oh dat irriteert mij ook zo!!!

Ik zei nog ik heb nu al plannen, dan moet ze dat eerder goed of afkeuren.

Vandaag stomme communicatietraining gehad. 

Aan die stomme schud-bussen voor pannenkoeken (waar je water of melk bij moet doen). Tegenwoordig blijft de mix steeds meer in de bodem zitten waardoor je als een malle staat te schudden. Uiteindelijk maar alles in een kom gedaan en toen lukte het beter. 1e pannenkoek is wel verbrand Ik had heel even de neiging om maar friet te gaan halen maar het is nog aardig gelukt met de pannenkoeken gelukkig.

Dat er onmin tussen bepaalde collega's is. Het leven is al lastig genoeg zonder het elkaar moeilijk te maken, maar ik heb het idee dat één van de collega's teveel teveel hooi op de vork heeft genomen, overspannen is geraakt, en daardoor onredelijk licht geraakt naar andere collega's. En doet dan voor andere collega's een kleine actie niet, waardoor die collega's niet verder kunnen waardoor ze weer boos worden. 
Ik heb er gelukkig zelf (nog?) nergens last van.

Dolfje schreef op 09-02-2023 om 17:02:

[..]

Ik zei nog ik heb nu al plannen, dan moet ze dat eerder goed of afkeuren.

Het is gelukkig goedgekeurd 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-02-2023 om 18:19

Aan automobilisten die steeds tegen de middenstreep aanrijden. Ten eerste is het een stuk gevaarlijker, en ten tweede blok je mijn zicht, als ik wil inhalen. 

bah wat gaan die weekdagen snel. Nu is het helaas alweer bijna weekend.

Treurniet schreef op 09-02-2023 om 19:13:

bah wat gaan die weekdagen snel. Nu is het helaas alweer bijna weekend.

Waarom heb je een  hekel  aan  het weekend?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.