Huiskamer
lientje69
07-02-2023 om 22:11
Geen koffie, geen cola??? Heb alles gewoon gehad tijdens mijn zwangerschap. Dat is er dus mis gegaan!
On topic: me weer zó geergerd aan mijn labiele psychisch gestoorde agressieve broer en de reactie en het goedpraten van mijn moeder daarop. 
Cookielover
07-02-2023 om 22:17
Regendrup. schreef op 07-02-2023 om 16:03:
Aan mezelf!
Ik geniet zo van kopjes koffie, maar ik wil/moet minderen, ivm zwangerschap. Maar jeetje, wat mis ik die koffie!Nu al! En dan denk ik weer: stel je niet zo aan mens!
Ooooooooo, gefeliciteerd!!
SuzyQFive
07-02-2023 om 22:34
Ik erger me dood aan de ex van mijn zoon die in de buurtgroep op fb verklaart dat iedereen zijn kinderen beter op moet voeden omdat zij schrok terwijl ze met scooter op het fietspad reed en er twee kinderen voor haar idee aan de verkeerde kant van de weg reden. Fietspaden zijn bij ons wel aan beide zijden van de weg (gescheiden van de weg) maar ze zijn niet eenrichtingsverkeer.
Domme vooroordelen van haar altijd, het is zelf een van de meest aso-biggen die ik ken en nu blijkbaar alweer vergeten hoe het is om klein te zijn.
Snap dat je schrikt in zo’n situatie maar je zou toch moeten snappen dat spelende kinderen nu eenmaal altijd onverwachts reageren en zeker dat veel afspraken verloren gaan als ouders uit zicht zijn. Maar buiten dat: ze mochten daar gewoon fietsen.
Rogue
07-02-2023 om 22:49
afrodite05 schreef op 06-02-2023 om 22:26:
Ook aan mezelf. Ik voel een soort jaloezie die niet redelijk/niet gegrond is.
Waarom? Onze buren hebben hun huis op Funda gezet. Alles wat wij in ons leven wilden, lukt bij hen net iets eerder. Eerst hadden we een heel goede relatie met de buren. Maar waar wij al jaren probeerden onze kinderwens te vervullen, lukte dat bij hen vrij snel (maar ons op een erg lullige manier verteld). Wij kregen in de tussentijd alleen maar miskramen. Dat was jaloezie part 1. Daarna was buuf direct zwanger van nr 2 (binnen 4 mnd na nr 1). Wij stonden nog steeds met lege handen. Voelde oneerlijk, want "ze kruipen voor" was wat mijn hormonen van het fertiliteitstraject mij voorhielden. Jaloezie part 2 dus. Inmiddels ben ik zwanger. Hun tweede kindje is net geboren. En nu zagen we hun huis op Funda. Wij willen ook verhuizen, zouden hier eigenlijk 2 jaar geleden al weggaan volgens onze "levensplanning", maar we kunnen geen geschikt huis vinden. Dus ook daarin zijn ze ons weer voor. Jaloezie part 3 dus.
Onredelijk van mij? Ja, tuurlijk. En je moet je ook niet zomaar vergelijken met een ander. Maar ik kan mijn gevoel niet uitschakelen. Nu baal ik ervan dat ik blijkbaar zo'n zuur figuur ben...
ik snap je volkomen
Rogue
07-02-2023 om 23:34
ergenissen van vandaag & gister:
mensen die op de roltrap stilgaan staan en dan zo dat je er amper langs kan ..
trams die uitvallen waardoor de volgende tyfus druk en je er niet fatsoenlijk uit kan stappen waardoor je gedwongen bent om mensen op zij te duwen.
heb mijn duim nagel vanmiddag keihard gestoten , en het doet nog pijn heel irritant kan bijna niks.
ook heb ik enorme niesbuien en een loopneus geen idee waar dat nu vandaan komt 🤧
noas_1993
08-02-2023 om 09:44
Al een langere ergernis:
Lidl heeft van die heerlijke themaweken en er zijn altijd wel producten die ze niet leveren in het filiaal waar ik kom.
1 product daar van is vorige keer nooit geleverd en nu weer niet
(Lidl heeft folders per regio)
Treurniet
08-02-2023 om 10:10
De vuilnisdienst gaat staken.
Net op de dagen dat ze hier de grijze legen.
Mijn container gaat behoorlijk stinken dan.
Amazooi
08-02-2023 om 10:23
Om aan mijn bijzettafeltje te kunnen werken als ik dat wil heb ik in mijn stoel een apart kussentje klaar liggen wat ik tegen mijn rug zet zodat ik wat meer naar voren word gedwongen. Meer rechtop dus. Dat kussentje heeft de kleur van de stoel.
Maar vaak als ik op moet staan valt dat kussentje op mijn zitting zonder dat ik dat door heb. En als ik dan even weggegaan ben en weer wil gaan zitten schrik ik me rot omdat ik plotseling bovenop dat stevige kussentje ga zitten.
En dat gáát maar door. Soms leg ik hem naast mijn stoel als ik opsta, maar meestal sta ik op zonder dat ik hem weghaal. Soms denk ik er ook wel aan dat hij daar ligt maar meestal ben ik afgeleid. Soms blijft hij ook wel gewoon tegen de leuning plakken. Een op de twee keer.
Misschien moet ik iets bedenken met klittenband of zo.
Wieder
08-02-2023 om 10:56
Aan mensen die een hele kar boodschappen bij de zelfscan gaan staan bliepen, ga dan gewoon bij de kassa. Vandaag een enorme rij omdat we met onze ingepakte boodschappen, klaar om af te rekenen, stonden te wachten omdat de drie zelfscan kassa's bezet waren door dit soort figuren.
Poezie
08-02-2023 om 11:00
Aan mensen die toch spullen kopen voor de slachtoffers van de aardbeving in Turkije en Syrië terwijl er steeds expliciet wordt gezegd dat ze meer hebben aan het doneren van geld. Gisteren een vrouw op tv die met haar vriendenkring geld had ingezameld en daar boodschappen van had gedaan om te doneren ipv dat geld op giro 555 te storten. Echt, WAAROM?!?!
Poezie
08-02-2023 om 11:04
Amazooi schreef op 08-02-2023 om 11:02:
Kan het woord tzjet-tiepietie inmiddels niet meer hóren.
Huh, wat is dat?
Wieder
08-02-2023 om 11:04
Amazooi schreef op 08-02-2023 om 11:02:
Kan het woord tzjet-tiepietie inmiddels niet meer hóren.
Welk woord???
SerpentineHawk22
08-02-2023 om 11:09
Rogue schreef op 07-02-2023 om 22:49:
[..]
ik snap je volkomen
Ik ook
...
Ik vraag me zelfs af of het jaloezie is... Als je iets graag wilt wat bij een ander veel makkelijker lijkt te gaan dan mag je daar mijns inziens best van balen. Ik vind dat eerlijk gezegd niet perse afgunst maar een menselijke reactie. (Kijk als je nu drollen voor hun deur gaat leggen, hun auto en fietsbanden lek gaat prikken en ramen zwart gaat verven aan de buitenkant en vuilnis in hun voortuin gaat leggen is het een ander verhaal maar ik vermoed dat je dat niet gaat doen
)
Ik klink nu misschien geitenwollensokkerig maar je gevoel is je gevoel en daar is niks mis mee.
Nu al! En dan denk ik weer: stel je niet zo aan mens!