Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Je bent niet zuur en het is,denk ik,niet zo dat je het ze niet gunt maar je gunt het jezelf ook dat het bij jullie wat makkelijker gaat denk ik Afrodite 

Je bent niet zuur… Het is gewoon ook heel lastig! Elke maand dat je weer ongesteld wordt is k*t… En elke keer na een bezichtiging achter het net vissen ook. 

Dolfje schreef op 06-02-2023 om 22:40:

Je bent niet zuur en het is,denk ik,niet zo dat je het ze niet gunt maar je gunt het jezelf ook dat het bij jullie wat makkelijker gaat denk ik Afrodite

Dank je wel voor je lieve berichtje. Klopt, dat gun ik ons ook. Er zijn de laatste jaren zoveel dingen in mijn/ons leven die niet lopen zoals je zou willen, maar toegeven dat je dat jammer vindt voelt als een soort ongepast zelfmedelijden. En je kan toch niets aan de situatie veranderen, het zijn allemaal dingen waar wij geen invloed op hebben. Dus dat ongepaste zelfmedelijden is ook nog eens nutteloos. Tja. 

NippyDunlin42

NippyDunlin42

07-02-2023 om 07:02

afrodite05 schreef op 07-02-2023 om 06:52:

[..]

Dank je wel voor je lieve berichtje. Klopt, dat gun ik ons ook. Er zijn de laatste jaren zoveel dingen in mijn/ons leven die niet lopen zoals je zou willen, maar toegeven dat je dat jammer vindt voelt als een soort ongepast zelfmedelijden. En je kan toch niets aan de situatie veranderen, het zijn allemaal dingen waar wij geen invloed op hebben. Dus dat ongepaste zelfmedelijden is ook nog eens nutteloos. Tja.

Ach ja, het leven is wat je overkomt terwijl je hele andere plannen maakt. Ik wens je in ieder geval een hele fijne zwangerschap!

NippyDunlin42

NippyDunlin42

07-02-2023 om 07:03

Ik erger me aan mezelf. Mijn plannen vallen in duigen en ik vind het moeilijk te accepteren. Ik ga maar eens een dankbaarheidsboekje bijhouden. Het schijnt aangetoond te zijn dat dat helpt en ik kan wel wat hulp gebruiken.

Mijn dochter weigert naar school te gaan  we hebben echt al problemen genoeg, dit kan er niet bij. Bovendien moet ik gewoon werken, ik het ook maar gewoon doen. 3 uurtjes moet ze dan maar alleen zijn. 
Baal hier zo van.

Evaluna schreef op 07-02-2023 om 08:47:

Mijn dochter weigert naar school te gaan we hebben echt al problemen genoeg, dit kan er niet bij. Bovendien moet ik gewoon werken, ik het ook maar gewoon doen. 3 uurtjes moet ze dan maar alleen zijn.
Baal hier zo van.

Oh wat vervelend! Dan ga je ook niet lekker de deur uit hé!

Zilver_gray schreef op 07-02-2023 om 08:56:

[..]

Oh wat vervelend! Dan ga je ook niet lekker de deur uit hé!

Nee, klopt. Ze heeft wel reden hoor, maar ze zette het ook in als daad van verzet en daar heb ik nooit zo in mee willen gaan. 

Net even app contact, ze is weer rustiger.

Evaluna schreef op 07-02-2023 om 10:11:

[..]

Nee, klopt. Ze heeft wel reden hoor, maar ze zette het ook in als daad van verzet en daar heb ik nooit zo in mee willen gaan.

Net even app contact, ze is weer rustiger.

Gelukkig dat ze weer wat rustiger is ♥️

Ik doe iedere week een uurtje fysio-fit in een groepje,  al 15 jaar lang.  Ben regelmatig gewisseld van dag en dus groep, net als andere (voornamelijk) dames. 
De laatste keer dat ik wisselde van groep was in oktober.  Toen ben ik midden in de zaal gaan staan en heb gezegd:
Goedemorgen, voor degenen die mij nog niet kennen,  ik ben Bakblik en de komende 5 maanden kom ik ook op dit uur sporten.  De dames die ik nog niet kende stellen zich voor en nu hebben we tijdens het sporten gezellige gesprekjes als onze activiteiten het toelaten.
Vandaag kwam er iemand te vroeg voor een individuele afspraak bij de fysio maar, omdat niet iedereen er was kon ze haar oefeningen gelijktijdig met ons doen. 
Wat mij dan mateloos irriteert is dat zo'n vrouw de zaal inloopt, nog geen goeiemorgen over haar lippen krijgt en dan wel commentaar heeft op hoe ik een oefening doe. Dat is de taak van de fysiotherapeut! Doe je oefeningen en bemoei je er niet mee! 

wat heb je toch mensen die maar blijven etteren en mekkeren over een vaste regel van onze groep op Facebook
Ben je er niet mee,eens , vertrek dan en mekker en etter bij iemand anders,

Ik moest met de auto vandaag vanwege de ov-staking. Man wat is dat saai!

JtM

JtM

07-02-2023 om 15:51 Topicstarter

Vriend die beweert dat ik iets verkeerd heb doorgegeven terwjil ik 100% zeker weet dat ik het goed heb doorgegeven... lekkere discussie weer

Aan mezelf!
Ik geniet zo van kopjes koffie, maar ik wil/moet minderen, ivm zwangerschap. Maar jeetje, wat mis ik die koffie!  Nu al! En dan denk ik weer: stel je niet zo aan mens!

Regendrup. schreef op 07-02-2023 om 16:03:

Aan mezelf!
Ik geniet zo van kopjes koffie, maar ik wil minderen, ivm zwangerschap. Maar jeetje, wat mis ik die koffie! Nu al! En dan denk ik weer: stel je niet zo aan mens!

Ik zou het ook enorm missen hoor! Kun je niet tijdelijk overstappen op caffeïnevrij? Of maakt dat niks uit?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.