Huiskamer
Poezie
04-02-2023 om 11:18
In de digitale wachtrij voor Lowlands tickets..... Gaat m niet worden ben ik bang ![]()
Poezie
04-02-2023 om 11:24
Poezie schreef op 04-02-2023 om 11:18:
In de digitale wachtrij voor Lowlands tickets..... Gaat m niet worden ben ik bang
Helaas, geen tickets meer beschikbaar
Poezie
04-02-2023 om 12:04
Poezie schreef op 04-02-2023 om 11:24:
[..]
Helaas, geen tickets meer beschikbaar
![]()
Doorverkoop tickets wel, voor meer dan 100 euro duurder
FaithfulDuck87
04-02-2023 om 12:45
Aan de - ik-kom-God-brengen-mensen aan de deur.
Kon ze vrij makkelijk afwimpelen toen ze over oorlogen begon. "De meeste oorlogen beginnen door het geloof, dus beter af te schaffen".
Treurniet
04-02-2023 om 13:25
Friezinnetje schreef op 04-02-2023 om 12:45:
Kon ze vrij makkelijk afwimpelen toen ze over oorlogen begon. "De meeste oorlogen beginnen door het geloof, dus beter af te schaffen".
Ik heb een sticker op de deur, werkt fantastisch .
Ik geloof wel in God, maar niet zoals door anderen gedicteerd.
OT:wat doe ik toch fout met ramen wassen?
Nooit zijn ze kraakhelder. Uien in het water, speciale raamreinigersop het helpt niks.Maar in december zal mijn deurraam brandschoon zijn, want dan komt er een nieuwe in😀
RandomWriter
04-02-2023 om 15:17
Treurniet schreef op 04-02-2023 om 13:25:
OT:wat doe ik toch fout met ramen wassen?Nooit zijn ze kraakhelder. Uien in het water, speciale raamreinigersop het helpt niks.Maar in december zal mijn deurraam brandschoon zijn, want dan komt er een nieuwe in😀
Zonder reclame te willen maken en nee, ik heb geen aandelen… maar ik zweer bij Jemako raamdoeken. Reteduur in aanschaf, maar werkt perfect. Zonder schoonmaakmiddel.
lientje69
04-02-2023 om 15:30
Ik ben mijn badpak kwijt. Ik weet nog dat ik dacht, ik, ik lig hem hier neer dan kan ik hem makkelijk pakken als ik hem nodig heb. Had hem voor de zomervakantie nieuw gekocht. Maar ik zoek me een ongeluk, kan hem nergens meer vinden. Ondertussen al wel heel wat kasten en laden opgeruimd, maar nog niet boven water .
En ik wilde maandag gaan zwemmen!
Herfstappeltaart
04-02-2023 om 15:36
Friezinnetje schreef op 04-02-2023 om 12:45:
Wij hebben een sticker op de voordeur:
JA collectes geen bezwaar....NEE geen colportage of geloofsovertuigingen. Sindsdien nooit meer last gehad.
Bakblik
04-02-2023 om 16:53
Ik brei echt compleet naadloze sokken sinds een jaar. Ideaal voor in mijn wandelschoenen. Het eerste paar van Action sokkenwol. Nu dure wol gekocht bij de handwerkwinkel. Dat er dan in die dure wol ineens een heel mooi knoopje zit, dat je pas opmerkt op het moment dat het door je handen gaat. Dat knoopje zit dan precies middenin de hiel. Dat voelt niet fijn en een stukje terugsteken is met die manier van minderen en meerderen a hell of a job. Donker grijs en het wordt al donker, het is niet te zien. Moet er mee onder een tlbuis gaan zitten en die heb ik alleen nog in de keuken.
Grrrr
Amazooi
04-02-2023 om 17:41
Bakblik schreef op 04-02-2023 om 16:53:
Ik brei echt compleet naadloze sokken sinds een jaar. Ideaal voor in mijn wandelschoenen. Het eerste paar van Action sokkenwol. Nu dure wol gekocht bij de handwerkwinkel. Dat er dan in die dure wol ineens een heel mooi knoopje zit, dat je pas opmerkt op het moment dat het door je handen gaat. Dat knoopje zit dan precies middenin de hiel. Dat voelt niet fijn en een stukje terugsteken is met die manier van minderen en meerderen a hell of a job. Donker grijs en het wordt al donker, het is niet te zien. Moet er mee onder een tlbuis gaan zitten en die heb ik alleen nog in de keuken.
Grrrr
Leuk! Deed mijn moeder ook vroeger. Ja vervelend zo'n knoopje gemaakt in de fabriek. Misschien opnieuw gaan beginnen vanaf het andere einde van de bol? Dan haal je het toch misschien.
Broodjebrie
04-02-2023 om 18:50
Ik ergerde me aan mezelf, vanmiddag. Voelde me echt zo voor schut staan toen ik met een lekke band langs de weg stond. Ik heb dit met rijlessen ook nooit geleerd (alleen hoeveel lucht er in je banden moet, wat betreft onderwerp banden).
Lollypopje
04-02-2023 om 18:53
Dat mijn buik mijn pizza een stuk minder leuk vond dan mijn mond 😒
Heb nog een halve over, dus hoop dat ik die morgen wel kan opeten. Want zo lekker 🤤
Yumi
04-02-2023 om 19:09
Treurniet schreef op 04-02-2023 om 13:25:
[..]
Ik heb een sticker op de deur, werkt fantastisch .
Ik geloof wel in God, maar niet zoals door anderen gedicteerd.
OT:wat doe ik toch fout met ramen wassen?
Nooit zijn ze kraakhelder. Uien in het water, speciale raamreinigersop het helpt niks.Maar in december zal mijn deurraam brandschoon zijn, want dan komt er een nieuwe in😀
In december? De kerstboom is net de deur uit en je hebt het over een schoon raam in december
Moyrrie
04-02-2023 om 19:38
Broodjebrie schreef op 04-02-2023 om 18:50:
Ik ergerde me aan mezelf, vanmiddag. Voelde me echt zo voor schut staan toen ik met een lekke band langs de weg stond. Ik heb dit met rijlessen ook nooit geleerd (alleen hoeveel lucht er in je banden moet, wat betreft onderwerp banden).
Ik kan ook geen band verwisselen. Daarom ben ik lid van de wegenwacht.
Broodjebrie
04-02-2023 om 20:22
Moyrrie schreef op 04-02-2023 om 19:38:
[..]
Ik kan ook geen band verwisselen. Daarom ben ik lid van de wegenwacht.
Ik ben ook lid. En aan de ene kant denk ik; ik kan het misschien wel leren, maar aan de andere kant; daar is de anwb toch voor?