Huiskamer
NippyDunlin42
02-02-2023 om 06:57
Bij mij werkt ING nu weer.
Ik erger me suf aan mijn nieuwe leidinggevende. Die heeft me een partij ongefundeerde idiote feedback aan mij gegeven, zwaaiend met haar armen, ratelend en nergens een concrete tip. Ik ben woedend en zie dat dan maar eens voor je te houden naar collega´s.
Bakblik
02-02-2023 om 07:55
Bakblik schreef op 31-01-2023 om 09:50:
Gaat het streekvervoer volgende week wéééér staken!!!!!
Wij hebben bewust maar 1 auto, omdat we veel met het ov doen. Als de bussen niet rijden wordt het wel een hele truc om iedereen op de juiste tijd op het station/op school/werk te krijgen.
Ik ben nu al boos.
Deze ergernis kan ik doorstrepen. Gisteravond bleek dat je een kind dat niet goed kan lopen/ fietsen niet eens met de bus kunt laten gaan. De bus komt aan bij het station op het moment dat de trein vertrekt. Bus eerder nemen is geen optie dan kan je na een half uur wachten een te vroege trein nemen waardoor je te vroeg op college bent.
Snap nu waarom de bussen naar het station sinds de nieuwe dienstregeling nog maar 1x per uur rijden, het zal wel een onrendabele lijn zijn geweest.
Lollypopje
02-02-2023 om 07:58
joky schreef op 01-02-2023 om 22:40:
[..]
Heb n speciale borstel maar die werkt niet goed.
Gaat n pluizen tondeuze zich niet vast haken in de wol?
Als het goed is niet. Sowieso zitten de mesjes afgeschermd, dus die komen niet zomaar ergens tussen. Alleen de uitstekende pluisjes komen bij de mesjes.
Auwereel
02-02-2023 om 08:05
Morgen haal ik twee nieuwe cavia's uit de opvang op om mijn groepje aan te vullen, ontdek ik gisterenavond dat één van de cavia's die ik al heb diverse kale plekjes heeft. Ik had me zo verheugd oo de koppeling, maar dat moet nu wachten tot ik weet wat er met mijn cavia loos is. Weer naar de dierenarts...
Bailey26
02-02-2023 om 08:47
Auwereel schreef op 02-02-2023 om 08:05:
Morgen haal ik twee nieuwe cavia's uit de opvang op om mijn groepje aan te vullen, ontdek ik gisterenavond dat één van de cavia's die ik al heb diverse kale plekjes heeft. Ik had me zo verheugd oo de koppeling, maar dat moet nu wachten tot ik weet wat er met mijn cavia loos is. Weer naar de dierenarts...
Je klinkt altijd zo lief en zorgzaam voor je cavia's ♥️.
Rottig dat er een cavia niet helemaal fit lijkt. Hopelijk valt het allemaal mee.
Auwereel
02-02-2023 om 09:19
Bailey26 schreef op 02-02-2023 om 08:47:
[..]
Je klinkt altijd zo lief en zorgzaam voor je cavia's ♥️.
Rottig dat er een cavia niet helemaal fit lijkt. Hopelijk valt het allemaal mee.
Volgens mijn cavia's kan het altijd beter, sneller het eten voor hun snuitjes leggen!
Lollypopje
02-02-2023 om 10:07
Na weer meerdere onrustige nachten, vannacht zelfs twee uur wakker gelegen en nu ben ik doodmoe en sleep me door de dag heen 😩
Moet eigenlijk nodig afwassen, maar dat moet morgen dan maar 😒
Amazooi
02-02-2023 om 10:08
Ik weet nooit wat belangrijker is: een handig bijzettafeltje naast mijn stoel waar ik de koffie, telefoon en de afstandsbedieningen op kan zetten of die 5 tot 10 keer dat ik er langs moet en dat ding dan heel erg in weg staat.
Amazooi
02-02-2023 om 10:22
Yumi schreef op 01-02-2023 om 18:12:
Heb al een paar keer gedacht waarom ruik in kookluchtjes in de hal. Ik woon hier nog niet zo lang en heb van een grote gangkast, een kleding/linnenkast laten maken. Van te voren nog even nagevraagd of dat mocht omdat de cv ketel en mechanische ventilatie unit daar ook hangt, maar dat was geen probleem. Trek die kast open en daar ruik ik mijn curry
Morgen maar weer bellen, maar ik zie de bui al hangen....
Je bedoelt dus dat je je eigen curry in de gangkast ruikt. Dat herken ik wel. Ik rook vroeger ook de buren in de meterkast. Ik dacht dat dat kwam door de buizen die van de benedenburen via mijn woning naar de bovenburen liepen en die ruimte kan je niet goed luchtdicht maken. Terwijl warme lucht naar boven wil. Ik heb het rondom de buizen dichtgestopt met plastic verpakkingen (ik weet niet of ze er bij de buren weer uit kwamen
). Maar het hielp niet 100%. Die lucht wil gewoon naar boven. Die houd je niet tegen door het hem moeilijker te maken.
Bij mij lag er wel een stuk zeil en volgens mij zat de vloer ook dichtgegoten of gesmeerd. Maar dat is nogal poreus.
Netherfield
02-02-2023 om 10:34
Ik heb me geërgerd aan de niet-flexibele systemen op mijn werk. Als je twee vaste reisdagen hebt, kun je niet op de andere dagen een thuiswerkvergoeding vragen. Dat moet je dan elke maand helemaal opnieuw invullen. "Want de meeste mensen hebben geen vaste kantoordagen". Mensen zijn gewoontedieren, die hebben ze wel degelijk. Zeker in mijn organisatie. zucht....
Yumi
02-02-2023 om 10:42
Amazooi schreef op 02-02-2023 om 10:22:
[..]
Je bedoelt dus dat je je eigen curry in de gangkast ruikt. Dat herken ik wel. Ik rook vroeger ook de buren in de meterkast. Ik dacht dat dat kwam door de buizen die van de benedenburen via mijn woning naar de bovenburen liepen en die ruimte kan je niet goed luchtdicht maken. Terwijl warme lucht naar boven wil. Ik heb het rondom de buizen dichtgestopt met plastic verpakkingen (ik weet niet of ze er bij de buren weer uit kwamen
). Maar het hielp niet 100%. Die lucht wil gewoon naar boven. Die houd je niet tegen door het hem moeilijker te maken.
Bij mij lag er wel een stuk zeil en volgens mij zat de vloer ook dichtgegoten of gesmeerd. Maar dat is nogal poreus.
We hebben hier allemaal een "eigen" unit hangen, waardoor ik geen luchtjes van de buren kan krijgen. Vanmorgen zag ik dat de toevoer keurig is afgewerkt maar de afvoer niet, waarschijnlijk zit daar het probleem.
Yumi
02-02-2023 om 10:46
Lollypopje schreef op 02-02-2023 om 10:07:
Na weer meerdere onrustige nachten, vannacht zelfs twee uur wakker gelegen en nu ben ik doodmoe en sleep me door de dag heen 😩
Moet eigenlijk nodig afwassen, maar dat moet morgen dan maar 😒
Al CBD geprobeerd? Kreeg hier dat advies en geef dat nu even aan jou door 
Lollypopje
02-02-2023 om 11:12
Yumi schreef op 02-02-2023 om 10:46:
[..]
Al CBD geprobeerd? Kreeg hier dat advies en geef dat nu even aan jou door
Ik weet niet of dat mag met mijn citalopram. Zou ik moeten uitzoeken.
Gegoogled en google zegt nee. Helaas.
Yumi
02-02-2023 om 11:21
Lollypopje schreef op 02-02-2023 om 11:12:
[..]
Ik weet niet of dat mag met mijn citalopram. Zou ik moeten uitzoeken.
Gegoogled en google zegt nee. Helaas.
ahhh jammer
Lollypopje
02-02-2023 om 11:32
Yumi schreef op 02-02-2023 om 11:21:
[..]
ahhh jammer
Heb bij de apotheek nog een vraag uitstaan over melatonine en magnesium tauraat, want daar vind ik geen eenduidig antwoord op.
Heb wel slaappillen, maar die mag je niet elke nacht natuurlijk. Al heb ik me vorig jaar uit een lange periode van slecht slapen gekregen door die een week te slikken. Doorbrak de cyclus. Dus als dit aanhoudt, dan ga ik dat weer doen.
Morgen maar weer bellen, maar ik zie de bui al hangen....