Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

oudmaarnognietkoud schreef op 01-02-2023 om 18:16:

[..]

Dat is ook niet fijn. Ik mag soms graag spruitjes wokken maar dat hoef ik niet in mijn garderobe te ruiken

Vind het echt erg, heb ik door een timmerman laten maken en waarschijnlijk moet ik nu weer een kledingkast kopen 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

01-02-2023 om 18:33

oudmaarnognietkoud schreef op 01-02-2023 om 18:18:

Online bankieren van de ING ligt er weer eens uit. Gelukkig heb ik wel wat contant geld achter de hand maar onhandig is het wel.

Pinnen werkt wel, ook met mobiel.

Yumi schreef op 01-02-2023 om 18:12:

Heb al een paar keer gedacht waarom ruik in kookluchtjes in de hal. Ik woon hier nog niet zo lang en heb van een grote gangkast, een kleding/linnenkast laten maken. Van te voren nog even nagevraagd of dat mocht omdat de cv ketel en mechanische ventilatie unit daar ook hangt, maar dat was geen probleem. Trek die kast open en daar ruik ik mijn curry Morgen maar weer bellen, maar ik zie de bui al hangen....

Maar maar bij wie had je dat nagevraagd? Verhuurder/verkoper? En kun je daar nog verhaal halen:? 

Amazooi schreef op 01-02-2023 om 18:22:

Ik haat die 5G reclames. Ze blijven je intelligentie maar beledigen. Het gaat niet over die reclames op zich maar de manier waarop ze tegen je praten; alsof je niet goed snik bent.

Haha, ik ken die reclames niet. Maar ik lees wel vaak mensen over 5G en die zijn inderdaad niet zo goed snik

Grrr , mijn wasdroger heeft kuren, heb hem net een jaartje...

oudmaarnognietkoud schreef op 01-02-2023 om 18:34:

[..]

Maar maar bij wie had je dat nagevraagd? Verhuurder/verkoper? En kun je daar nog verhaal halen:?

De aannemer die alle klussen voor de verhuurder doet, en de timmerman. Verhalen, nee de aannemer was hier bezig en de timmerman terwijl hij hier kwam kijken en meten voor de offerte... niks schriftelijk 

Realiseer me nu dat ik in een woning waar ik 20 jaar geleden woonde ook zo'n ventilatie systeem had. Rook je niks van, dus dat geeft me de hoop dat het opgelost kan worden.

Herkent iemand dit probleem?

ING internetbankieren ligt er al de hele dag uit. Bestelling voor Picnic kan ik nu niet betalen.

Tinydancer schreef op 01-02-2023 om 20:02:

ING internetbankieren ligt er al de hele dag uit. Bestelling voor Picnic kan ik nu niet betalen.

Had ik laatst ook met mijn AH bestelling, mocht het overmaken. Misschien mag dat bij Picnic ook, zou de vraag even op de app stellen

Tinydancer schreef op 01-02-2023 om 20:02:

Pinbetalingen kan wel. 

App en ideal doet het niet. Maar storing duurt te lang

Lollypopje schreef op 01-02-2023 om 17:42:

[..]

Ik heb daarvoor een pluizentondeuze gekocht. Werkt heel goed.

Heb n speciale borstel maar die werkt niet goed. 
Gaat n pluizen tondeuze zich niet vast haken in de wol?

LostJellyfish83

LostJellyfish83

01-02-2023 om 22:53

Ikbengek schreef op 01-02-2023 om 20:15:

[..]

Pinbetalingen kan wel.

App en ideal doet het niet. Maar storing duurt te lang

Nog steeds storing, echt niet normaal. Ik denk nu dat het slim is om bij 2 verschillende banken een rekening te hebben, voor dit soort dagen. 

Mug schreef op 01-02-2023 om 22:53:

[..]

Nog steeds storing, echt niet normaal. Ik denk nu dat het slim is om bij 2 verschillende banken een rekening te hebben, voor dit soort dagen.

Ik kon net inloggen. Er is hoop

LostJellyfish83

LostJellyfish83

01-02-2023 om 23:08

Ikbengek schreef op 01-02-2023 om 22:57:

[..]

Ik kon net inloggen. Er is hoop

Ik nog niet, maar morgenochtend zal het wel gaan dan hoop ik 😁

oudmaarnognietkoud schreef op 01-02-2023 om 18:06:

[..]

Ja dat is dus echt balen. Ik laat nog even weten wat voor reactie ik krijg. Voorheen altijd goed ervaringen met Scheepjes maar dit garen is echt teleurstellend.
Wel van geleerd. Ik ga voortaan naar een fysieke winkel en dan kan ik daar verhaal halen als het nodig is.
Zelf breien is zeker niet goedkoper dan een trui kopen in de winkel maar dan verwacht ik wel kwaliteit. Daar betaal ik voor en stop ik mijn tijd in.

Soms helpt het om het te wassen met Eucelan. Die houdt de vezels bij elkaar. 

Ik heb echt een boel knuffels en spul gemaakt met Stone- en Riverwashed maar dat pillen komt met niet bekend voor eigenlijk. Die knuffels worden intensief gebruikt. 

Mug schreef op 01-02-2023 om 23:08:

[..]

Ik nog niet, maar morgenochtend zal het wel gaan dan hoop ik 😁

Ik ook nog niet. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.