Huiskamer
SombraOnline
30-01-2023 om 13:25
Cookielover schreef op 30-01-2023 om 11:27:
[..]
Het is véél te moeilijk geworden. Baal maar flink, maar laat je niet uit het veld slaan!
In principe valt het wel mee, maar vroeger (volgens mijn instructeur van de cursus afgelopen zaterdag
) mocht je vroeger zoveel fouten over de hele theorie maken, en tegenwoordig is het opgesplitst in drie delen, en mag je per onderdeel maar zoveel fouten maken. Op de eerste twee onderdelen (gevaarherkenning en kennes) heb ik weinig fout, alleen dat laatste onderdeel (inzicht)... Die gaat kut. 
Ook wel jammer dat er weer zo'n lange wachtlijst is om het opnieuw in te plannen.
lientje69
30-01-2023 om 13:41
Aan het slechte bijvullen van collega's. Dit op, dat leeg. Ik probeer altijd als iets bijna op is, gelijk bij te vullen, zodat je niet mis grijpt tijdens de zorg. Blijkbaar is dat erg lastig voor sommige mensen. Zo irritant .
Yumi
30-01-2023 om 13:44
Bailey26 schreef op 30-01-2023 om 13:17:
[..]
Bastogne en oreo ook niet
![]()
Ot: die vervelende griepklachten gaan maar niet over. Ben er nou wel klaar mee.
In Oreo zit misschien geen melk maar wel ammoniak. Oreo is een van de grootste ammoniakvervuilers van NL.
Oreo-koekjes zwart dankzij grote hoeveelheden milieuvervuilend ammoniak | Instagram | AD.nl
Beterschap Bailey
Cookielover
30-01-2023 om 13:45
SombraOnline schreef op 30-01-2023 om 13:25:
[..]
In principe valt het wel mee, maar vroeger (volgens mijn instructeur van de cursus afgelopen zaterdag
) mocht je vroeger zoveel fouten over de hele theorie maken, en tegenwoordig is het opgesplitst in drie delen, en mag je per onderdeel maar zoveel fouten maken. Op de eerste twee onderdelen (gevaarherkenning en kennes) heb ik weinig fout, alleen dat laatste onderdeel (inzicht)... Die gaat kut.
Ook wel jammer dat er weer zo'n lange wachtlijst is om het opnieuw in te plannen.
Ja, ik weet het en hoor van iedereen dat het onderdeel inzicht zuigt. 25 van de 28 goed, en anders wegwezen en een andere keer terugkomen
Auwereel
30-01-2023 om 13:50
Vrijdagavond viel er plots een neuspad van mijn bril. Ik schrok me een rotje, ik dacht dat er een insect voor mijn oog viel, maar dat bleek dus dat steuntje te zijn. Zonder zo'n pad doet het montuur daar zeer op mijn neus. Gelukkig vond ik de pad en het schroefje weer, dus kon ik 'm er weer min-of-meer aanzetten. Omdat ik dat zelf niet stevig kan, zaterdag naar de opticien. Daar was het heel druk vanwege de laatste dag uitverkoop, dus een flinke tijd moeten wachten. Maar, de pad werd weer stevig aangeschroefd. Dacht ik. Vandaag valt-ie er weer af en nu is de pad zoek... Moet ik weer naar die lui en ik heb vandag een harde wind tegen! En ik heb nog meer te doen vandaag... 
Yumi
30-01-2023 om 13:50
Eindelijk is mijn fauteuil binnen, lang opgewacht maar.... zitten er verkeerde poten bij
poot hoort aan de achterkant schuin te staan, maar ze wijzen beide naar links
Herfstappeltaart
30-01-2023 om 18:52
Yumi schreef op 30-01-2023 om 13:50:
Eindelijk is mijn fauteuil binnen, lang opgewacht maar.... zitten er verkeerde poten bij
Kun je 'm niet draaien?
Amazooi
30-01-2023 om 18:55
Bailey26 schreef op 30-01-2023 om 13:17:
[..]
Bastogne en oreo ook niet
![]()
Ot: die vervelende griepklachten gaan maar niet over. Ben er nou wel klaar mee.
Dank je!
Amazooi
30-01-2023 om 18:57
Yumi schreef op 30-01-2023 om 13:50:
Dat is teleurstellend!
Amazooi
30-01-2023 om 19:04
Ik heb ook een tafeltje met schuine poten maar bij mij zijn de poten recht alleen de ingangen schuin.
Auwereel schreef op 30-01-2023 om 13:50:
Vrijdagavond viel er plots een neuspad van mijn bril. Ik schrok me een rotje, ik dacht dat er een insect voor mijn oog viel, maar dat bleek dus dat steuntje te zijn. Zonder zo'n pad doet het montuur daar zeer op mijn neus. Gelukkig vond ik de pad en het schroefje weer, dus kon ik 'm er weer min-of-meer aanzetten. Omdat ik dat zelf niet stevig kan, zaterdag naar de opticien. Daar was het heel druk vanwege de laatste dag uitverkoop, dus een flinke tijd moeten wachten. Maar, de pad werd weer stevig aangeschroefd. Dacht ik. Vandaag valt-ie er weer af en nu is de pad zoek... Moet ik weer naar die lui en ik heb vandag een harde wind tegen! En ik heb nog meer te doen vandaag...
Ik heb eens een keer een doosje verschillende pads gekocht op Ali. Weet niet of de jouwe er tussen zou zitten. Maar zo kan je naar keus harde, medium en zachte pads erop zetten. En verschillende maten, groot, klein.
Auwereel
30-01-2023 om 19:08
Amazooi schreef op 30-01-2023 om 19:04:
Ik heb ook een tafeltje met schuine poten maar bij mij zijn de poten recht alleen de ingangen schuin.
[..]
Ik heb eens een keer een doosje verschillende pads gekocht op Ali. Weet niet of de jouwe er tussen zou zitten. Maar zo kan je naar keus harde, medium en zachte pads erop zetten. En verschillende maten, groot, klein.
Maar dat schroefje erin pielen en dan blijft het nòg niet zitten... Hoeveel schroefjes zitten erbij? Want die raakt als eerste kwijt...
Ik ben weer bij de opticien geweest, hopelijk zijn ze nu wel goed vastgezet. Ik zie gelijk een stuk scherper, want met een flinke cylinder door een scheef zittende bril kijken schiet ook niet op.
Amazooi
30-01-2023 om 19:18
Auwereel schreef op 30-01-2023 om 19:08:
[..]
Maar dat schroefje erin pielen en dan blijft het nòg niet zitten... Hoeveel schroefjes zitten erbij? Want die raakt als eerste kwijt...
Ik ben weer bij de opticien geweest, hopelijk zijn ze nu wel goed vastgezet. Ik zie gelijk een stuk scherper, want met een flinke cylinder door een scheef zittende bril kijken schiet ook niet op.
Ik weet niet meer waar ze liggen. Ik heb wel eens op een bril gezet herinner ik me. Ik weet niet of er gereedschap bij zat. Er zaten heel veel verschillende maten schroefjes bij, dat weet ik nog wel. 
Ik wou je niet aan het werk zetten. Natuurlijk is dat een gewone service van de opticien. 
Amazooi
30-01-2023 om 19:26
Wat eng zeg, trouwens, die ammonia in de Oreo fabriek. Hoe ernstig dat is kom je toch niet te weten. Ik vertrouw op de overheid wat dat betreft, anders heb je geen leven.
Waarom een koekje zwart zou moeten zijn is me toch wel een raadsel. Misschien lijkt hij anders teveel op Prince.
Amazooi
30-01-2023 om 20:33
Mijn tandenborstel wil nu ook al met mijn telefoon praten. 't is een rare wereld. 
alhambra
30-01-2023 om 20:34
Mijn man is alweer ziek en loopt constant hard te hoesten. 1x per 1 minuut
Ik heb zin om hard te gillen: stop! Dit is zo irritant! Grr!
Maar ja, hij doet het ook niet voor de lol.
Ik vlucht zo naar de slaapkamer.