Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Mijn darmstelsel loopt steeds weer leeg om geen enkele begrijpelijke reden.

Aan dat iedereen alles maar achter zijn/haar kont neersmijt. Niet alleen de pubers maar ook de man. Het lijkt wel of ze denken: ik leg het hier neer, Netherfield ruimt het wel op. Doe het lekker zelf!

noas_1993 schreef op 27-01-2023 om 08:02:

Dat ik volgende week weer gesprek over mijn loonwaarde heb. (UWV)
Dat gezeik komt elk jaar weer terug..

Brr, veel succes. Ik lees UWV en krijg al stress. 

dat ik mijn ww  moet updaten 

Netherfield schreef op 27-01-2023 om 09:21:

Aan dat iedereen alles maar achter zijn/haar kont neersmijt. Niet alleen de pubers maar ook de man. Het lijkt wel of ze denken: ik leg het hier neer, Netherfield ruimt het wel op. Doe het lekker zelf!

Ik heb net alles in bigshoppers gemikt wat van de kinderen is en op hun bed gelegd (In de tas, anders heb ik er ook nog was van 😜). 

Rogue schreef op 27-01-2023 om 09:50:

dat ik mijn ww moet updaten

Gelukkig hoef ik het in mijn organisatie nog maar 1x per jaar. Voordat het nieuwe wachtwoord weer in mijn vingers zit!

Netherfield schreef op 26-01-2023 om 21:23:

Mijn dochter heeft een bed van VidaXl. Eerst was de helft van de onderdelen er niet. Gebeld. Kreeg ik nieuwe onderdelen, maar dan keer twee! De beste uitgezocht (het is geen kwaliteit zeg maar) en de overgebleven onderdelen, vier zijkanten en nog wat zooi, weggeflikkerd want dat hoefden ze niet terug. Nooit. Meer. VidaXl.

Ik heb hier gisteren ook een hele rant gehouden over VidaXL. Voor mij ook NOOIT weer.

Het opnieuw  een wachtwoord  aanmaken  op Viva, hij accepteert het en stuurt me door naar de pagina waar ik opnieuw  een wachtwoord moet aanmaken  enzovoort  enzovoort 
Ik probeer  het vandaag  nog één  keer en dan geef ik het op daar. Zó irritant  dit!

lientje69 schreef op 27-01-2023 om 10:45:

Het opnieuw een wachtwoord aanmaken op Viva, hij accepteert het en stuurt me door naar de pagina waar ik opnieuw een wachtwoord moet aanmaken enzovoort enzovoort
Ik probeer het vandaag nog één keer en dan geef ik het op daar. Zó irritant dit!

Wat moeilijk te krijgen is is lekker!

Yumi schreef op 26-01-2023 om 23:17:

DHL bezorger heeft voor de zoveelste keer, mijn pakket in de centrale hal gegooid. Aanbellen, niks zeggen door de intercom en neersmijten Het was 21.45uur sta ik hierboven te wachten en denk waar blijft die man. Pakket was opengemaakt, gelukkig zat alles er nog in maar ik kan hier zo pissig om worden

DHL is echt waardeloos. Snap niet dat dat bedrijf nog bestaat. Ik heb nog nooit zoveel klachten ingediend bij één bedrijf. 

lientje69 schreef op 27-01-2023 om 10:45:

Het opnieuw een wachtwoord aanmaken op Viva, hij accepteert het en stuurt me door naar de pagina waar ik opnieuw een wachtwoord moet aanmaken enzovoort enzovoort
Ik probeer het vandaag nog één keer en dan geef ik het op daar. Zó irritant dit!

Knap dat je het überhaupt nog eens wil proberen. Zo gebruiksvriendelijk.. en al zo lang. Vreselijk 

Wieder schreef op 26-01-2023 om 17:22:

[..]

Ooow, wat zonde! En ik ben zo zuinig op mijn pannen, komen die echtgenoten met hun goeie gedrag 🤣

Er gaat een wereld voor me open. Pannen inbranden? Maar goed, ik kom meestal ook niet verder dan Tefal.

Dees! schreef op 27-01-2023 om 11:35:

[..]

Er gaat een wereld voor me open. Pannen inbranden? Maar goed, ik kom meestal ook niet verder dan Tefal.

Hahha ik dacht al dat het aan mij lag dus ik hield wijselijk mijn mond. 

Ik zou de echtgenoot zijn in dit verhaal 

Aan de kwaliteit van sommige artikelen van plastic.  Vorig jaar bak met deksel gekocht bij de blokker om hobbymateriaal in te bewaren.  Bak gaat ongeveer 1x per week open. Zojuist na openen sta ik met de deksel in 2 stukken in mijn handen.  Bak is nog geen jaar oud. 
Daarin zitten diverse yoghurtemmertjes om spullen te sorteren, sommige al 5 jaar oud en dat plastic blijft wel heel terwijl het in principe voor eenmalig gebruik is. 

Regendrup. schreef op 27-01-2023 om 11:36:

[..]

Hahha ik dacht al dat het aan mij lag dus ik hield wijselijk mijn mond.

Ik zou de echtgenoot zijn in dit verhaal

Ik heb zitten googlen, want ik snapte er ook niks van 😂

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.