Huiskamer
BrightEchidna89
26-01-2023 om 14:31
Wieder schreef op 26-01-2023 om 14:18:
Aan mijn man die, ik geef toe, met de beste bedoelingen, mijn geliefde plaatstalen perfect ingebrande De Buyer pan heeft schoon staan schrobben! Hij heeft echt z'n best gedaan, lekker met afwasmiddel en een schuursponsje (plaatstaal kan immers alles hebben) zo goed als al het zwart eraf 😭.
Dit weekend samen met je man de pan weer inbranden zodat hij het leert.
stokstaart
26-01-2023 om 14:47
Aan een of ander nedelandstalig hip zeikliedje van een meisje met een zeikstemmetje dat ik hoorde in de winkel en nu in mijn hoofd is genesteld.
stokstaart
26-01-2023 om 14:54
Ooooh en de VidaXL. Wat een k u t bedrijf is dat zeg! Een kastje bestelt via de Blokker bij hen. De kwaliteit is bedroevend, een ladedeurtje zaten de boorgaten scheef en de beide lades hingen droevig in het kastje. Als je de schroef voorzichtig in het ga schroefde dan brak de lak rond de gaten. En dat allemaal voor het "luttele" bedrag van 74euro.
De lijst voor na te bestellen onderdelen was niet te lezen. Als ik de klantenservice bel dan krijg ik een robotmens aan de lijn, ik kan die mensen niet anders omschrijven. Ik word daar enorm nijdig van (ik blijf uiteraard netjes maar intern vloek ik heel erg hard). Via de Blokker klantenservice iemand aan de lijn gehad afgelopen maandag en geregeld dat vanmiddag het kastje opgehaald zou worden. Ik heb geen bevestiging gehad, niet een tijd, niks. Vanmorgen weer gebeld naar de Blokker en mijn beklag gedaan. Word ik weer doorverbonden met de robotmensen van VidaXL. Echt wat een pleurisbedrijf is dat.
We zien geen enkele afspraak hierin staan mevrouw. No Shit sherlock, dat had ik ook bedacht. Nu komen ze volgende week woensdag ergens tussen 11 en 14u. Ik geloof er niks van maar wacht in spanning af
Ik bestel nooit meer iets van de VidaXL.
Wieder
26-01-2023 om 14:56
Valdemar schreef op 26-01-2023 om 14:31:
[..]
Dit weekend samen met je man de pan weer inbranden zodat hij het leert.
Goeie tip! Wel te laat, ben al klaar... Ik kan niet boos zijn, hij was trots op zijn werk 😄. Moest hij het nog eens doen, laat ik het het hem zelf doen!
Broodjebrie
26-01-2023 om 15:17
stokstaart schreef op 26-01-2023 om 14:54:
Ooooh en de VidaXL. Wat een k u t bedrijf is dat zeg! Een kastje bestelt via de Blokker bij hen. De kwaliteit is bedroevend, een ladedeurtje zaten de boorgaten scheef en de beide lades hingen droevig in het kastje. Als je de schroef voorzichtig in het ga schroefde dan brak de lak rond de gaten. En dat allemaal voor het "luttele" bedrag van 74euro.
De lijst voor na te bestellen onderdelen was niet te lezen. Als ik de klantenservice bel dan krijg ik een robotmens aan de lijn, ik kan die mensen niet anders omschrijven. Ik word daar enorm nijdig van (ik blijf uiteraard netjes maar intern vloek ik heel erg hard). Via de Blokker klantenservice iemand aan de lijn gehad afgelopen maandag en geregeld dat vanmiddag het kastje opgehaald zou worden. Ik heb geen bevestiging gehad, niet een tijd, niks. Vanmorgen weer gebeld naar de Blokker en mijn beklag gedaan. Word ik weer doorverbonden met de robotmensen van VidaXL. Echt wat een pleurisbedrijf is dat.
We zien geen enkele afspraak hierin staan mevrouw. No Shit sherlock, dat had ik ook bedacht. Nu komen ze volgende week woensdag ergens tussen 11 en 14u. Ik geloof er niks van maar wacht in spanning af![]()
Ik bestel nooit meer iets van de VidaXL.
Wat knudde zeg! Ik heb nog nooit iets besteld bij VidaXL maar ik hoor er wel meer klachten over.
Regendrup.
26-01-2023 om 15:24
Mug schreef op 26-01-2023 om 13:34:
Ik erger me aan de hoeveelheid spullen die ik heb. Alle kasten puilen uit en dan nog is het hier een zooi
![]()
Hoogste tijd voor een grote opruim en weggooi actie
Heeeeeeel herkenbaar!
Dolfje
26-01-2023 om 15:24
Netherfield schreef op 26-01-2023 om 10:25:
De zon staat op de ramen. Damn wat zijn die dingen vies!
Hier ook, ziet er niet uit
LostJellyfish83
26-01-2023 om 16:11
HAHA!wait..what schreef op 26-01-2023 om 14:19:
[..]
Je kan je ook opgeven voor het programma Je huis op orde
![]()
Wat ik trouwens best een leuk programma vind, om te zien wat voor een spullen mensen allemaal hebben en daarna het opgeruimde huis te zien met allemaal handige en geordende bakjes/lades e.d. 😁
Alleen.. Het lijkt me echt vreselijk om jezelf én al je eigen spullen later op tv te zien![]()
Haha, ja dat programma zou wel wat voor mij zijn, maar ik wil niet op tv
Bakblik
26-01-2023 om 16:14
Wieder schreef op 26-01-2023 om 14:18:
Aan mijn man die, ik geef toe, met de beste bedoelingen, mijn geliefde plaatstalen perfect ingebrande De Buyer pan heeft schoon staan schrobben! Hij heeft echt z'n best gedaan, lekker met afwasmiddel en een schuursponsje (plaatstaal kan immers alles hebben) zo goed als al het zwart eraf 😭.
Ik voel met je mee.
Hier heeft een liefhebbende man na mijn operatie, waarna ik 6 werken niet mocht tillen, de gietijzeren Staub braadpan opgekookt met sop om de aangebrande aardappelen los te krijgen. Weg zorgvuldig ingebrande vetlaag van jaren. Ben nu al een paar maanden bezig om een nieuwe laag op te bouwen
Wieder
26-01-2023 om 17:22
Bakblik schreef op 26-01-2023 om 16:14:
[..]
Ik voel met je mee.
Hier heeft een liefhebbende man na mijn operatie, waarna ik 6 werken niet mocht tillen, de gietijzeren Staub braadpan opgekookt met sop om de aangebrande aardappelen los te krijgen. Weg zorgvuldig ingebrande vetlaag van jaren. Ben nu al een paar maanden bezig om een nieuwe laag op te bouwen
Ooow, wat zonde! En ik ben zo zuinig op mijn pannen, komen die echtgenoten met hun goeie gedrag 🤣
NippyDunlin42
26-01-2023 om 19:53
Aan mezelf. Ik heb nou al een paar keer dat ik denk Dat vind ik leuk! en dan heb ik het thuis en denk ik "Hm die andere was misschien toch beter".
Netherfield
26-01-2023 om 21:23
Mijn dochter heeft een bed van VidaXl. Eerst was de helft van de onderdelen er niet. Gebeld. Kreeg ik nieuwe onderdelen, maar dan keer twee! De beste uitgezocht (het is geen kwaliteit zeg maar) en de overgebleven onderdelen, vier zijkanten en nog wat zooi, weggeflikkerd want dat hoefden ze niet terug. Nooit. Meer. VidaXl.
Yumi
26-01-2023 om 23:17
DHL bezorger heeft voor de zoveelste keer, mijn pakket in de centrale hal gegooid. Aanbellen, niks zeggen door de intercom en neersmijten
Het was 21.45uur sta ik hierboven te wachten en denk waar blijft die man. Pakket was opengemaakt, gelukkig zat alles er nog in maar ik kan hier zo pissig om worden ![]()
noas_1993
27-01-2023 om 08:02
Dat ik volgende week weer gesprek over mijn loonwaarde heb. (UWV)
Dat gezeik komt elk jaar weer terug..