Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

HAHA!wait..what schreef op 25-01-2023 om 19:28:

[..]

Oh bah, dat is zo naar.. Ik las dat er winters weer (sneeuw e.d.) aan zit te komen, dus wellicht daardoor? Ik heb dan wel altijd koude voeten

Ja dat zou kunnen, maar ik heb ook best lang moeten wachten bij de viskraam. Het was er rustig toen ik er kwam maar ik heb alsnog 20 minuten op de kibbeling moeten wachten. Ik heb het nu lekker warm gelukkig, maar dat was vanmiddag wel anders

Friezinnetje schreef op 25-01-2023 om 17:24:

aan een vest, wat net nieuw is en nu al enorm pilled. En ja, ik heb droge handen met wat kloofjes, maar mehn, dit is zo zonde.

Als het net nieuw is dan zou ik er gewoon mee teruggaan

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-01-2023 om 07:05

Yumi schreef op 25-01-2023 om 23:03:

[..]

Als het net nieuw is dan zou ik er gewoon mee teruggaan

via internet gekocht (wehkamp), wordt het al een stuk lastiger

Friezinnetje schreef op 26-01-2023 om 07:05:

[..]

Nou, ik heb vorig jaar sandalen bij zalando gekocht en die na maanden retour aangemeld omdat ze kapot waren en mijn geld terug gekregen. Je mag er van verwachten dat iets langer meegaat dan dat. Dus ik zou het wel proberen.

Begon vannacht al, maar ging vanochtend lekker door: aan mijn man!

Friezinnetje schreef op 26-01-2023 om 07:05:

[..]

Nee hoor, echt even bellen met wehkamp. Ook wel eens iets gekocht en goede ervaring met de klantenservice

De zon staat op de ramen. Damn wat zijn die dingen vies!

Mijn vest is nat en voorlopig niet droog. Hoewel wel schoon en lekker geurend. Voorlopig maar mijn poncho dragen dan.

Aan de dikke laag ijs die op mijn voorruit zat vanmorgen, ik kreeg het er gewoon niet vanaf gekrabd. Toen maar snel de fiets gepakt. Ik moet straks weer weg maar de ruiten zijn nu schoon gelukkig.

Vandaag al tien keer een statische schok gehad. Komt door mijn schoenen, maar deze zitten zo lekker… Normaal alleen als het vriest, het is hier nu zon en 6 graden, hou op met schokken!

Netherfield schreef op 26-01-2023 om 10:25:

De zon staat op de ramen. Damn wat zijn die dingen vies!

Niet zeuren, bij jou schijnt in ieder geval de zon! 

Netherfield schreef op 26-01-2023 om 12:39:

Vandaag al tien keer een statische schok gehad. Komt door mijn schoenen, maar deze zitten zo lekker… Normaal alleen als het vriest, het is hier nu zon en 6 graden, hou op met schokken!

Oh hou op, dat is zó herkenbaar. Echt heel irritant. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

26-01-2023 om 13:34

Ik erger me aan de hoeveelheid spullen die ik heb. Alle kasten puilen uit en dan nog is het hier een zooi 
Hoogste tijd voor een grote opruim en weggooi actie 

Aan mijn man die, ik geef toe, met de beste bedoelingen, mijn geliefde plaatstalen perfect ingebrande De Buyer pan heeft schoon staan schrobben! Hij heeft echt z'n best gedaan, lekker met afwasmiddel en een schuursponsje (plaatstaal kan immers alles hebben) zo goed als al het zwart eraf 😭. 

Mug schreef op 26-01-2023 om 13:34:

Ik erger me aan de hoeveelheid spullen die ik heb. Alle kasten puilen uit en dan nog is het hier een zooi
Hoogste tijd voor een grote opruim en weggooi actie

Je kan je ook opgeven voor het programma Je huis op orde  

Wat ik trouwens best een leuk programma vind, om te zien wat voor een spullen mensen allemaal hebben en daarna het opgeruimde huis te zien met allemaal handige en geordende bakjes/lades e.d. 😁
Alleen.. Het lijkt me echt vreselijk om jezelf én al je eigen spullen later op tv te zien

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.