Huiskamer
HAHA!wait..what
23-01-2023 om 17:24
Broodjebrie schreef op 23-01-2023 om 16:27:
[..]
Ja, kruidvat/trekpleister/etc hebben dat allemaal. Ik heb het merk van kruidvat (is nu in de reclame volgens mij) maar je kan ook van Lucovitaal kopen alleen die is wel duurder.
Als je in ieder geval maar magnesium citraat neemt
Top! Bedankt voor de tips, (jij ook Bakblik)
Ga morgen meteen even kijken!
Treurniet
23-01-2023 om 17:25
Drakenvlieg schreef op 23-01-2023 om 16:56:
Dan mijn verwarming voor het eerst aangeeft dat hij bijgevuld moet worden. Voel mij nu echt zo'n alleenstaande vrouw
. Zenuw/spieraandoening maakt het voor mij lastig om te doen, en heb al twee buurmannen met dezelfde ketel gevraagd en die weten beide ook niet hoe het moet
Staat het niet op internet?
Broodjebrie
23-01-2023 om 17:25
HAHA!wait..what schreef op 23-01-2023 om 17:24:
[..]
Top! Bedankt voor de tips, (jij ook Bakblik)
Ga morgen meteen even kijken!

Treurniet
23-01-2023 om 17:27
Waarom al die radiodj' s zoveel praten op de radio. Nu weer Caroline van de Plas met haar geklets op radio 2 . Bek houden, ik wil muziek horen!!
Drakenvlieg
23-01-2023 om 19:14
Drakenvlieg schreef op 23-01-2023 om 16:56:
Dan mijn verwarming voor het eerst aangeeft dat hij bijgevuld moet worden. Voel mij nu echt zo'n alleenstaande vrouw
. Zenuw/spieraandoening maakt het voor mij lastig om te doen, en heb al twee buurmannen met dezelfde ketel gevraagd en die weten beide ook niet hoe het moet
Whoehoe met behulp van een videobelverbinding met een vriend en de waterpomptang van een buurman is het gelukt!
HAHA!wait..what
23-01-2023 om 19:17
Drakenvlieg schreef op 23-01-2023 om 19:14:
[..]
Whoehoe met behulp van een videobelverbinding met een vriend en de waterpomptang van een buurman is het gelukt!
![]()
Goed bezig
Gelukkig maar, wat een ramp zulke dingen 😅
stokstaart
23-01-2023 om 19:37
Vanmiddag gebeld dat mijn vloerkleed geleverd gaat worden. Gezegd dat ik morgen thuis ben vanaf 13u. Ze zouden het doorgeven.
Krijg ik net een track en trace; we komen tussen 8-10uur. Uiteraard na 18u dus geen hond meer te bereiken.
Zucht. Heb ondertussen naar 2 emailadressen van de leveringspartij een mail gestuurd dat ik niet thuis ben.
Amazooi
24-01-2023 om 07:39
Pijn en ik heb alleen maar morfine om het te stoppen. Ik heb er nog niet toe kunnen besluiten om het te proberen. Ik heb ooit weleens tramadol gehad maar dat deed niets; ik begon alleen maar raar te denken. Sliep er zelfs nieteens van.
Meestal begint het niet zo vroeg. Het is vooral iets voor 's avonds.
stokstaart
24-01-2023 om 08:26
stokstaart schreef op 23-01-2023 om 19:37:
Vanmiddag gebeld dat mijn vloerkleed geleverd gaat worden. Gezegd dat ik morgen thuis ben vanaf 13u. Ze zouden het doorgeven.
Krijg ik net een track en trace; we komen tussen 8-10uur. Uiteraard na 18u dus geen hond meer te bereiken.
Zucht. Heb ondertussen naar 2 emailadressen van de leveringspartij een mail gestuurd dat ik niet thuis ben.
Grrrr... Ik krijg een 2 zinnen bevattende emsil. We kunnen het niet aanpassen en mogen we het bij uw huis neerzetten.
natuurlijk niet!! Ik woon midden in de stad en het is een duur vloerkleed. Pannekoek! (Oke, ik heb het subtiel gebracht). Ik heb dit gisteren duidelijk aangegeven, ik ben pas vanaf 13u thuis. Wat is daar niet aan te snappen. Het is geen postnl oid, een professioneel vloerkleden bezorg bedrijf
Amazooi
24-01-2023 om 08:53
stokstaart schreef op 24-01-2023 om 08:26:
[..]
Grrrr... Ik krijg een 2 zinnen bevattende emsil. We kunnen het niet aanpassen en mogen we het bij uw huis neerzetten.
natuurlijk niet!! Ik woon midden in de stad en het is een duur vloerkleed. Pannekoek! (Oke, ik heb het subtiel gebracht). Ik heb dit gisteren duidelijk aangegeven, ik ben pas vanaf 13u thuis. Wat is daar niet aan te snappen. Het is geen postnl oid, een professioneel vloerkleden bezorg bedrijf
Ze proberen je eerst jouw gedrag te laten aanpassen. Dat je iets gaat regelen zodat zij hun plan niet hoeven te veranderen. Als ze dat al willen doen.
Ik kan daar ook van uit mijn pan gaan. 
Bakblik
24-01-2023 om 09:29
Amazooi schreef op 24-01-2023 om 08:58:
Zal je zien: blijf je thuis of regel je een oppas dan komen ze niet.
Of veel vroeger dan afgesproken.
Paar jaar geleden zouden ze bij ons een tafel met 6 eetkamerstoelen en een bank met een salontafel komen leveren en alles in elkaar zetten. Avond tevoren kwam de planning. Tussen 10 en 12 zouden ze voor de deur staan. De oude bank en salontafel hebben we toen al buiten gezet, de eetkamertafel en 4 stoelen stonden nog binnen met het idee: eerst ontbijten en dan hebben we nog genoeg tijd om dat naar buiten te tillen.
Gewoon ons normale patroon gevolgd, om 7.00 sinds ik in mijn badjas thee te maken toen de bel ging. De bezorgservice. Intussen kwamen de pubers 1 voor 1 naar beneden om te ontbijten. Die mannen enigszins over de zeik, zo konden ze niet werken, te weinig ruimte met die tafel nog binnen.
Tja dan moet je misschien op de afgesproken tijd komen?
Regendrup.
24-01-2023 om 09:44
Kind ziek. En nee, daar erger ik me niet aan.
Wel erger ik me aan het feit dat het weer automatisch op mijn bordje komt. Dus (thuis)werken en zorgen it is vandaag!
stokstaart
24-01-2023 om 12:22
ze kunnen echt echt geen tijd inplannen. Ze komen vrijdag, dan ben ik flexibel in weggaan en thuis zijn. Zucht